Naisen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minea76
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minea76

Vieras
Moikka, olen 30+ sinkkunainen, eronnut miehestäni keväällä. Jossain vaiheessa avioliittoa huomasin saavani kicksejä seksissä kuvitellessani seksiä naisen kanssa. En siis kolmen kimppaa vaan että minä ja toinen nainen. Nyt kun elän sinkkuna, tuo fantasia on vaan voimakkaampi. Tyydyttäessäni itseäni laukean nopeammin kun fantasioin naisesta. En usko että kiinnostus naiseen on muuta kuin seksuaalinen fantasia, en katsele naisia "sillä silmällä" muuten vaan huomaan ihastuvani miehiin. Onko meitä muita? Ja ehkä tätä kautta löytyisikin joku jonka kanssa toteuttaa tämä fantasia? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Minea76:
Moikka, olen 30+ sinkkunainen, eronnut miehestäni keväällä. Jossain vaiheessa avioliittoa huomasin saavani kicksejä seksissä kuvitellessani seksiä naisen kanssa. En siis kolmen kimppaa vaan että minä ja toinen nainen. Nyt kun elän sinkkuna, tuo fantasia on vaan voimakkaampi. Tyydyttäessäni itseäni laukean nopeammin kun fantasioin naisesta. En usko että kiinnostus naiseen on muuta kuin seksuaalinen fantasia, en katsele naisia "sillä silmällä" muuten vaan huomaan ihastuvani miehiin. Onko meitä muita? Ja ehkä tätä kautta löytyisikin joku jonka kanssa toteuttaa tämä fantasia? ;)

Kokeile.Sitten sen tiedät onko se fantasiaa vai todellista halua sekstailla naisen kanssa.

Minulla on ihan samanlaisia fantasioita kuin sinulla. Haaveilen/fantasioin naisesta usein masturboidessani tai kun harrastetaan seksia mieheni kanssa. Mina tosin en ole vapaa. En minakaan voisi kuvitella ihastuvani/rakastuvani naiseen, mutta seksuaalista halua koen naisiin, enka niitakaan kaikkiin tietystikaan. Mutta kiihottaa valtavasti jo pelkka ajatus paasta rakastelemaan naista.

Vihjaile miehellesi kautta rantain seksin huumassa, että nainen kolmanneksi mukaan.Jospa saisit toteuttaa fantasiasi.Antaisitko miehellesi myös luvan nauttia mahdollisesta lisä naisesta?Minulla ainakin alkaa housun etumus tuntua ahtaalta jo pelkästä ajatuksesta.

Yhteistyössä