Tsemppiä AP:lle! Lohduttaa varmaan tuo tilapäisyys sulla sentään. Joillakin sitä on tuota päivästä toiseen.. tai kuukausittain isoja kuluja, vaikka kuinka säästäisivät.
Ihme sättimistä taas ollut.. sitä varten niitä säästöjä on, jotta ei tarttis siihen pirun luottokorttiin turvautua. Joka muuten on silti hyvä olla pahanpäivän varalle ja ulkomaanreissuihin.
Mulle valaistui heti tuo autojuttu. Sori, sua on voitu k*settaa. Yksinäisiä naisia yleensä korjaamolla "höntsytetään", ikäväkseni kuulin tämän nuorimmaisen suusta kerran. (jätän mainitsematta miksi mulla oli ääni pari pvää maassa sitten ja miksi äiti ei saa enää käydä ko.harjoittelupaikassa edes asioimassa) mutta tarpeen se työn kannalta oli ja toivottavasti sen arvo nyt säilyi ennallaan, jopa nousi kun on fiksattu parempaan kuntoon.
Tiskikone on tarpeellinen!! Käsinpesun kannattajat eivät laske sitä vesi- ja sähkömäärää, mitä isomman porukan tiskit vetää käsinpestessä. Meillä ainakin on taloudellisempaa (on mitattu) kerran pari päivään pyöräyttää kone kuin tiskailla käsin.. silti ei turhia mukeja joka hörppyyn ykskää ota. On paljon tutkittu myös astanpesukoneen ekologisuutta, joten ei se mun humpuukijuttuja vain ole..
Kuivausrumpu olisi varmaan voinut odottaa.. mutta noi pienten kanssa se muuten vähentää tarvittavaa vaatevarastoa.

ei tarvi ni paljon joka mukulaa kohti, kun kasvaa kuitenkin ulos niistä sen hetkisistä äkkiä. Helpompi saada nopsaan puhtaat niskaan. - Talvella on järkytys kuivata pihalla vaatteita.. ja luoja sitä kosteuden määrää, vaikka olis talossa puulämmityskin. Kun sitä vaatetta nyt likaantuu aikalailla naperoilla ja paskasissa ei meilläkää kuljettu!