A
"alkup"
Vieras
[QUOTE="tiia";28911901]Minkä arvoinen auto sulla on?[/QUOTE]
En tiedä mikä sen tämän hetkinen arvo on.
En tiedä mikä sen tämän hetkinen arvo on.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja provohan tää;28911925:Kerro sitte vielä, että puolet lapsista on vakavasti sairaita, 1 kehitysvammanen, asutte hometalossa ja ex puolisosi oli väkivaltanen narsisti..
iske auton tiedot tänne niin näät mitä semmosilla nyt pyydetään
Nettiauto - Vaihtoautot ja uudet autot
Mutta tosiaan jos kaikki tavarat pitää olla viimesen päälle, niin eihän siinä mitkään 4 tonnin säästöt riitä kun alkaa paikat hajoilemaan.
Jos auton korjaus maksaisi 3200 minä ostaisin uuden auton. Sillä summalla saa jo aika hemmetin hyvässä kunnossa olevan. Paljon vähemmälläkin jo.
ja kuivausrumpuei edes ole pakollinen
oisin minäkin käyttänyt säästöni mielummin kuin ottanut luotolle. Mitä iloa on säästää pahanpäivän varalle jos pahan päivän sattuessa säästötiliin ei saa kuitenkaan kajota?? Mulla vähän sama tilanne. Sain säästettyä tonnin vuoden alussa. Keväällä koiran el.lääkäri maksoi 280, autosta tipahti pakoputki, sain kesällä monta sataa euroa vähemmän rahaa kuin normisti opiskelukatkoksen takia ja kaikki mahdolliset isommat laskut (vakuutukset,sähkö ja vesi) pätkähti heinäkuulle. Sinne meni säästetyt eurot, mutta olen iloinen että sain kaiken maksettua ilman luottoa!