M
mies1harm.
Vieras
Tässä ei kylläkään ole kyse mistään sukupuolineutraaliudesta. Sanotaanko, että asiasta voidaan keskustella kun olet ymmärtänyt sen.
Jos olet hylkäämässä sukupuolet, ei ymmärryksesi ole kovinkaan kummoista.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tässä ei kylläkään ole kyse mistään sukupuolineutraaliudesta. Sanotaanko, että asiasta voidaan keskustella kun olet ymmärtänyt sen.
ajattelua? siis vai onko se painetta Miten teet? Musta on kyl outoa ajattelua että ois jotkut luokat sellainen ajattelu on mielestäni rajallista.
eri asioihin joka taas on rikkaus? tämä tietää nuo minä nämä jaamme siis![]()
Samalla lailla luokka-ajattelua kuin esim. Yin ja Yang buddhalaisuudessa.
Eivät kaikki luokat ole pahasta. Kaiken sekoittaminen (rajattomuus) on kyseenalaista esim. filosofisesti.
En oikein ymmärrä, miksi pyrit tekemään tästä henkilökohtaisesta ongelmastasi puolta ihmiskuntaa koskevan ongelman. Jos maailmasi kaatuu siihen, että nainen on myös ja ennen kaikkea ihminen, kaikkien naisten pitäisi muuttua sinun mielikuvasi ja halujesi mukaisiksi? WTF?Lyhyesti sanoen monet mulle tärkeät asiat ja ajatusrakennelmat on todella riippuvia siitä, että nainen on ei-mies. Siksi jo se, jos nainen kirjoittaa, puhuu tai ajattelee _runsaasti_ miehen tapaan, on mulle erikoista.
Veikkaan, että aika moni nainen tuntee samoin sinut kohdatessaan.En oikein tiedä miten suhtautua: kutsuvaa se ei ole, mutta ei myöskään "toverillista" miesten tapaan, johon viittasit aivan oikein lojaalisuudella. Sellainen on neutrin "olion" toimintaa, sanotaan näin. Kohauttelen lähinnä hartioitani ja tunnen ehkä jonkinlaista määrittelemätöntä inhoa tai vierastusta vähän kuin avaruusolion kohdatessa.
Mutta keskittyminen ei voi olla luonteeltaan rajatonta. Joka keskittyy rajatta, ei keskity mihinkään.
![]()
se mahdollisesti toisessa alemmuus komplexia? siis turhaan jos mietitään vain keskustelua ja sen tasoa? tuleeko enakko käsityksitä jotenkin lukkiuttavaa?
Filosofia on vain työväline itseen ja itse tutkiskeluun ? apuväline koska perus moudossaan se on vain kyselevää sokrateen mukaan?
mutta ei kuunella kun yritämme liikaaakeskittymisen vapus olla keskitymättä ilman ajatusta on vapaata virtaa?
Filosofia on myös praktista, ei vain analyyttista.
Ennakkokäsitykset eivät saa olla lukittavia eivätkä rajattomia eli kumpikaan ei ole itsessään hyvä. Hyvä pointti kyllä. Mutta vaikuttaa, että jotkut ovat unohtaneet rajojen ja lukkiuttamisen "edut". Rajat ovat myös todella hieno, tärkeä asia.
Ei, vaan asiaa on syytä pohtia uudelleen. Se ei ole haitallistaSukupuoleton maailma ei ole "hieno" paikka.
Vaikea olla puuttumatta henkilöösi, kun kaiken aikaa tuot sitä hyvin intensiivisesti esille.Ad hominem, sää hävisit![]()
lastamme niin ei juokse auton alle ja opettaminen perus hyville tavoille ja tiedostamisen kasvattamista.
Rajattomuuden raja tulee kun esim !aistit! psykopaatin !
Mutta ihmisten jotka ovat terveitä voi kohdata ilman rajoituksia viittaan viellä tohon hyviin käytös tapoihin. juu sorruin tuossa ehkä myös siihen kun se on itselle selvää niin en enään funaa sitä. Mutta kyllä me voimme olla vapaita filosfia on vapautta tarkkailuun ulkopuolella olemistapuolia valitsematta !..
Mutta joo selitäkkö mulle mikä oli pragtista? en käytä keskuteluissa wikipediaa . Haluun omat mielipiteet se on mielenkiintoista.
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30188771:On vaarallista olla täysin rajaton, silloin ei tiedä mistä tulee ja minne menossa. Rajattomuus taiteessa ja ajattelussa on hyvä. Kaikki on suhteelista..mistä katselee ja mitä etsii..
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30188771:On vaarallista olla täysin rajaton, silloin ei tiedä mistä tulee ja minne menossa. Rajattomuus taiteessa ja ajattelussa on hyvä. Kaikki on suhteelista..mistä katselee ja mitä etsii..
Minä en usko, että ihmisen voi koskaan kohdata ilman rajoituksiaMutta, totta kyllä, pieni osa ihmisistä pystyy kohtaamaan ihmisen irti nimilapuistaan, ja tämä on tärkeä taito minustakin. On yksi asia nähdä nimilappujen ja määritelmien (filosofian) taakse, siitä olen samaa mieltä. Mutta on toinen asia tällä perusteella hylätä esimerkiksi erilaisuuden periaate. Kaiken ei tarvitse ensi sijassa olla yhtä ja samaa, samalla viivalla, hyvässä etiikassa tai (edes) hyvässä filosofiassa.
Praktisella tarkoitan lähinnä arki- ja yhteiskuntaelämän relevanssia filosofialle.
Alkuperäinen kirjoittaja Äidin blogi;30188783:Me olemme kaikki " ennen kaikkea ihmisiä", kuten "nisäkkäitä"..eikä se ole mielestäni kiinnostavaa. En katso puolisoanikaan "ennen kaikkea ihmisenä" vaan miehenä.