Näin tuhota täydellinen parisuhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ex toinen nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mieheni oli naimisissa 5 vuotta ennen kuin astuin kuvioihin. Alunperin tarkoitukseni ei ollut rikkoa liittoa ja viedä miestä, mutta rakastuin tulisesti mieheen.
Ymmärrän ja hyväksyn sen, että ex-vaimolla on oikeus vihata minua kaikkien vuosien jälkeen. Olinhan se katala, joka onnistui houkutella mies toiselle polulle.
Miten tein tämän, tutustuin ex-rouvaan ja olin hänen paras ystävänsä. Meistä tuli, minä, rouva ja mies, liian läheisiä ja aloin viihtyä yhä enemmän kahden miehen kanssa. Vaimo oli ollut kylmä miestään kohtaan jo kauan ja minä olin mukavaa vaihtelua miehelle. Meillä oli jo silloin paljon yhteisiä mielenkiinnonkohteita.
Aikaa kului vuosi, kunnes kohtasimme miehen kanssa siinä merkeissä, jossa vaimo ei halunnut. Oikeastaan syy ei ole minun vaan hänen. Heidän vielä "onnellisesti" yhdessä ollessa suosittelin terapiaa ja olin tukena, mutta ex-rouva ei välittänyt.

Nyt olemme olleet 3,5 vuotta naimissa ja tämä on pysyvä liitto. Mieheni on onnellinen ja rakastaa minua. Enää hänen ei tarvitse kärsiä.

tuota ootko ikinä miettinyt miksi tämä rouva oli kylmä? olisiko tällä ihanalla miehellä itsellään ollut jotain tekemistä asian kanssa?

ei ollut tarkoitus älä puhu paskaa, sä olisit voinut perääntyä!

Mitään uhoile. Hyvä vaan, että vakka löytää kantensa.

Onhan se hyvä, että mies korjasi aiemman virheensä ja tarttui tilaisuuteen, kun vastaan tuli ihminen jonka kanssa ilmeisesti voi aidosti olla onnellinen. Ero ei parane yhtään sillä, että muuttaa yksin yksiöön. Lopputulema on ihan sama jos muuttaa suoraan uuteen parisuhteeseen. Palstalla neuvottaa lähes viikottain selän takana järjestelemään eroja mitä erilaisempien syiden takia. Jos parisuhde tuntuu loppuunpoltetulta ja vastaan tulee ihminen joka vie jalat alta, se on yhtä validi syy kuin täällä naiset valittavat parisuhteistaan ja pohtivat lähtemistä.

Ja kohta noin helpon miehen vikittelee uusi nainen joka on vaihtelua jälleen hänelle.
Juu kyllä me naiset se osataan, et ole ainoa. Joten helppo mies itselleen on myös muille.

Mieheni oli naimisissa 5 vuotta ennen kuin astuin kuvioihin. Alunperin tarkoitukseni ei ollut rikkoa liittoa ja viedä miestä, mutta rakastuin tulisesti mieheen.
Ymmärrän ja hyväksyn sen, että ex-vaimolla on oikeus vihata minua kaikkien vuosien jälkeen. Olinhan se katala, joka onnistui houkutella mies toiselle polulle.
Miten tein tämän, tutustuin ex-rouvaan ja olin hänen paras ystävänsä. Meistä tuli, minä, rouva ja mies, liian läheisiä ja aloin viihtyä yhä enemmän kahden miehen kanssa. Vaimo oli ollut kylmä miestään kohtaan jo kauan ja minä olin mukavaa vaihtelua miehelle. Meillä oli jo silloin paljon yhteisiä mielenkiinnonkohteita.
Aikaa kului vuosi, kunnes kohtasimme miehen kanssa siinä merkeissä, jossa vaimo ei halunnut. Oikeastaan syy ei ole minun vaan hänen. Heidän vielä "onnellisesti" yhdessä ollessa suosittelin terapiaa ja olin tukena, mutta ex-rouva ei välittänyt.

Nyt olemme olleet 3,5 vuotta naimissa ja tämä on pysyvä liitto. Mieheni on onnellinen ja rakastaa minua. Enää hänen ei tarvitse kärsiä.

Tuo on niin kamalaa luettavaa, että oksennus meinaa päästä.

Miten monella tapaa voi yksi otsikko olla pielessä? Onkohan tämä ap:n viritelmä jo ennätys? Kielioppi päin v***ua ja heti ekassa viestissä selviää, että sen sanomakaan ei täsmää sisältöön yhtään.

Miehen edellinen parisuhde oli kaukana täydellisestä. Ja voisin veikata että ei teidänkään onni kauaa kestä jos mies on noin helposti vieteltävissä...

Itse seurustelin nuorempana miehen kanssa joka petti entistä naisystäväänsä minun kanssa. Hauskaa meillä oli jonkin aikaa, mutta täytyy myöntää että en koskaan luottanut siihen mieheen. Ja lopulta paljastui että pettihän hän meidänkin suhteessa.

Ei pettävä mies noin vain lopeta sitä harrastustaan, sorry vaan.

Täällä myös toinen nainen mutta eri tarinalla. Ihastuin naimisissa olevaan mieheen ja hän minuun. Todettiin olevamme kuin sielunkumppanit mut juttua ei voinut viedä ystävyyttä pitemmälle. Mies otti eron ja sen jälkeen alettiin tapailemaan ja nyt ollaan kihloissa. Välit ex-vaimoon etäiset mutta ok.

En ymmärrä tämän aloituksen tarkoitusta, mitä aloittaja ajoi tällä takaa. Ilmeisesti halusi vain avata sateenvarjon, ja sen toki saikin tehdä, tuskin muuta luulikaan.

Ilmeisesti tarkoitus oli vain päästä kehumaan kuinka mahtava nainen hän itse on ja kuinka tyhmä ex-vaimo oli.

Monet "toiset naiset" kiillottavat kilpeään sillä että ne vaimot ovat nuivia, kuivia ja seksittömiä, ja itse he ovat reiluja, seksikkäitä ja mahtavaa seuraa... Sillä naisen arvonhan määrittää hänen suhteensa mieheen.

Voi teitä palstamammoja :D Miksi näin syyttelevät kommentit ja asettaudutte kuin puolustusasemiin?!

Ei ole merkitystä kuinka rakkaus on saanut alkunsa. Sinisilmäiset mammat eivät näe lappujensa alta kuin omat reviirinsä ja omat ahtaat ajatuksensa.

[QUOTE="vieras";28382670]Kuka se toinen mies on/oli?[/QUOTE]

Oletko koskaan lukenut muuta kuin seiskaa? "Olimme kahden ja katsoimme kuuta"

Oltiinko tässä kaksivuotiaita ja katsottiin kuuta vai oltiin kahdestaan kuuta katsomassa?

Kiinnostaisi, miksi tällaisia aloituksia koko ajan tulee. Oli provo tai ei, niin kyllähän tuollaista voi tapahtua, mutta ENTÄ SITTEN - ei nykymaailmassa naisen elämän tarkoitus ole a) saada mies ja b) saada pidettyä se mies. Tutkimusten mukaan naiset pärjäävät eron jälkeen paljon paremmin kuin miehet, mikä viittaa siihen, että naiset eivät ole (tai ainakaan suurin osa ei ole) riippuvaisia miehistä/miehestä, edes emotionaalisesti.

Jos aloitusviestin tarkoitus on lietsoa pelkoa ja epävarmuutta, en usko sen onnistuvan. Ihmiset ovat samalla lailla "varmoja" parisuhteestaan kuin ovat varmoja siitäkin, että aurinkoisena aamuna voi lähteä ulos ilman sateenvarjoa. Jos sitten sade tuleekin - tai ero - niin oikeasti maailma ei kaadu siihen. Ei edes, vaikka sillä hetkellä tuntuisikin siltä. Alitajuisesti kaikki tietävät sen. Ainoastaan kuolema on lopullista, eroja ja muuta ihmisten välillä tapahtuvaa voi aina muuttaa ja siihen voi vaikuttaa - ja ne ovat asioita, joiden kanssa kyllä pystyy elää.

Niin kellä tässä aloituksessa nyt muka on tai on ollut se täydellinen parisuhde??? Mun nähdäkseni sellaista ei ole ollut ap:n miehellä ja tämän exällä, eikä sellaista todellakaan ole myöskään ap:lla ja miehellään (muutama vuosi yhdessä ja ap on jo ehtinyt pettämäänkin). Noh kukin tavallaan. Ja joo, kyllä mä yhdyn myös tuohon Bootyn vakka ja kansi -systeemiin. Hienoa, että olette ap toisenne löytäneet.

Unohdetaan tuo täydellinen parisuhde ja mietitään millainen nainen tulisi kehumaan siitä palstalle vikiteltyään toisn naisen miehen. Mun pikadiagnoosini on TÄYDELLINEN NARSISTI.

[QUOTE="Jaan";28382879]Hankkiudu hoitoon. Sä olet aivan pimee, kuin jostain kauhuleffasta.[/QUOTE]

No, ainakin käytös täyttää aika hyvin narsismin piirteitä. Näinollen olisin ehkä ennemmin miehenä huolissani siitä pysyykö tuo akka sen kanssa.

Taas nainen, joka kuvittelee miehen olevan vietävissä ja johdateltavissa johonkin, mihin mies ei ole pohjimmiltaan muutenkin taipuvainen. Kun mies pettää, pettäminen lähtee aina siitä, että mies on pettämään taipuvainen. Ei se johdu toisen naisen lumoattaren kyvyistä vaan aivan ensisijassa miehen kyvyttömyydestä olla lojaalinen vaikeimpina aikoina. Tämä piirre on ja pysyy. Eli aloittajan sukissa olisin hyvin tarkkaavainen heti, kun suhteen kriisikaudet alkavat. Kriisin kohdatessaan tämä heikko kohta miehesi luonteessa voi aiheuttaa sen, että hän tekee sinulle saman kuin ex-vaimolleen. Nyt teillä menee hyvin, tee kaikkesi, että menee jatkossakin. Pahimmillaan tuo onni ja varmuus kaatuu ensimmäiseen kunnon parisuhdekriisiin.

Viimeksi muokattu:
Taas nainen, joka kuvittelee miehen olevan vietävissä ja johdateltavissa johonkin, mihin mies ei ole pohjimmiltaan muutenkin taipuvainen. Kun mies pettää, pettäminen lähtee aina siitä, että mies on pettämään taipuvainen. Ei se johdu toisen naisen lumoattaren kyvyistä vaan aivan ensisijassa miehen kyvyttömyydestä olla lojaalinen vaikeimpina aikoina. Tämä piirre on ja pysyy. Eli aloittajan sukissa olisin hyvin tarkkaavainen heti, kun suhteen kriisikaudet alkavat. Kriisin kohdatessaan tämä heikko kohta miehesi luonteessa voi aiheuttaa sen, että hän tekee sinulle saman kuin ex-vaimolleen. Nyt teillä menee hyvin, tee kaikkesi, että menee jatkossakin. Pahimmillaan tuo onni ja varmuus kaatuu ensimmäiseen kunnon parisuhdekriisiin.

Totta, mutta sitten on näitä naisia jotka saalistavat juuri näitä ''saatavissa'' olevia miehiä ja vaihtavat iloisesti aina paremman löytäessään. Tuon kuvauksesi mukaisia naisia on varmasti paljonkin, mutta harvemmat heistä tulevat tällä saavutuksella nettiin kehuskelemaan.

Niin miksi kehuskella saavutuksella?

Narsisti nauttii ylemmyyden tunnosta, niinikään röyhkeys kuuluu taudin kuvaan.
Keskustelupalstat ovat narsistien suursuosikki paikkoja. Mitä enemmän heitä haukutaan, sitä enemmän he nauttivat.

Itse tunnen miehen joka teki tuon vaihdoksen naisilleen/vaimoilleen peräti kolmesti! Jokaisesta suhteesta syntyi lapsia, mutta vain viimeisimmät mies otti osaksi elämäänsä...Muille piti karhuta elatusmaksutkin kun ei niitä muuten maksanut. Eli onnea valitsemallasi tiellä. Ps. Ihmisenä olet mielestäni paska-niljake ja tunnen kyseisen naistyypin, herättää puistatuksia.

Yhteistyössä