Näin tuhota täydellinen parisuhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ex toinen nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Elämä ei ole meillä ruusunpunaista mutta olemme onnellisia, jalat maan pinnalla. Olemme kohdanneet vaikeuksia ja kriisejä, joita varmasti tulee lisää. Itse asiassa olen pettänyt miestäni eikä hän kostanut, vaan seisoi rinnallani tukena. En usko hänen lähtevän suhteesta, vaikka tosi annan mennä jos en enää miellytä. Mies on ainakin tähän mennessä sanonut että tekee kaikkensa minun ja liittomme puolesta.

Vaikeuksia ja kriisejä oli varmaan kohdattu edellisessä suhteessa, ja lupauksia annettu. Onneksi mies näyttää löytävän aina uuden muijan, kun edellinen tympiintyy.

Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;28381378:
Vaikka vaimo oli kylmä niin silti kaikki oli ruusunpunaista...päätä jo :laugh:

Miehen mielestä ex-vaimo oli kylmä. Ex-rouvan mielestä kaikki oli hyvin. LUE: ruusunpunaista. Ymmärrätkö nyt?!

[QUOTE="Sari";28381441]Miehet havahtuvat usein siinä 45 vuotiaina kuolevaisuuteensa ja silloin heille iskee halu saada omia lapsia. Ikävämpi juttu sinulle.[/QUOTE]

Mies ei halua lapsia.

Onneksi vaimo pääsi miehestään eroon. Mitäpä tuollaisella miehellä mitään tekee. Hyvä kuitenkin, että löytyy sellainenkin joka jaksaa rapsutella tuollaistakin kullinperää.
Pitäähän niille ressukoille löytyä näitä ymmärtäjiä. Onneksi ap riensi valkealla ratsullaan pelastamaan miehen. Tosin jollain toisella naisella saattaa nyt odottaa ratsu tallissaan, ja odottaa vaan laukkaamaan pääsyä.

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
[QUOTE="Sari";28381605]Ei halua VIELÄ. Muutaman vuoden kuluttua hänen mielensä voi olla muuttunut asian suhteen.[/QUOTE]

Minä taas olen sitä mieltä, että parempi vain kun ei mene geenejään jakelemaan mihinkään. Lapsilla olisi aika kammottava tulevaisuus edessä.

Minä taas olen sitä mieltä, että parempi vain kun ei mene geenejään jakelemaan mihinkään. Lapsilla olisi aika kammottava tulevaisuus edessä.

Toi nyt on ihan turhaa uhoa. Kyseessä on ollut vain ihan tavanomainen Jätä Se Lehmä Ansaitset Parempaa. Kyllä miehillä on ihan sama oikeus vaihtaa puolisoa, vaikka sitten lennosta. Terveeseen suhteeseen ei kolmatta väliin mahdu.

No eihän tuo nyt niin mustavalkoista ole, vaikkakin melko provosoiva aloitus... Haukkukaa romantikoksi taikka tyhmäksi, mutta kyllä minä uskon siihen, että vaikka olisi jo naimisissa jne., se oikea voi tulla myöhemmälläkin iällä vastaan. Ihminen nääs muuttuu vuosien myötä, halusi tai ei, rakkauden ei tarvitse toista kohtaan kuolla, vaikka rakastuisikin toiseen. Ahdasmielistä tuollainen, ei elämää voi aina ennustaa.

[QUOTE="sasa";28381717]Toi nyt on ihan turhaa uhoa. Kyseessä on ollut vain ihan tavanomainen Jätä Se Lehmä Ansaitset Parempaa. Kyllä miehillä on ihan sama oikeus vaihtaa puolisoa, vaikka sitten lennosta. Terveeseen suhteeseen ei kolmatta väliin mahdu.[/QUOTE]

Mitään uhoile. Hyvä vaan, että vakka löytää kantensa.

Yhteistyössä