Vaikka vaimo oli kylmä niin silti kaikki oli ruusunpunaista...päätä joEx-vaimon mielestä heillä oli kaikki hyvin ja ruusunpunaista, mutta minä näin kaiken sen tuhoutuvan hetkessä, kuten kävikin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Vaikka vaimo oli kylmä niin silti kaikki oli ruusunpunaista...päätä joEx-vaimon mielestä heillä oli kaikki hyvin ja ruusunpunaista, mutta minä näin kaiken sen tuhoutuvan hetkessä, kuten kävikin.
Elämä ei ole meillä ruusunpunaista mutta olemme onnellisia, jalat maan pinnalla. Olemme kohdanneet vaikeuksia ja kriisejä, joita varmasti tulee lisää. Itse asiassa olen pettänyt miestäni eikä hän kostanut, vaan seisoi rinnallani tukena. En usko hänen lähtevän suhteesta, vaikka tosi annan mennä jos en enää miellytä. Mies on ainakin tähän mennessä sanonut että tekee kaikkensa minun ja liittomme puolesta.
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;28381378:Vaikka vaimo oli kylmä niin silti kaikki oli ruusunpunaista...päätä jo![]()
Miehen mielestä ex-vaimo oli kylmä. Ex-rouvan mielestä kaikki oli hyvin. LUE: ruusunpunaista. Ymmärrätkö nyt?!
Heillä ei ollut lapsia. En voi saada lapsia.
Ex-vaimon mielestä heillä oli kaikki hyvin ja ruusunpunaista, mutta minä näin kaiken sen tuhoutuvan hetkessä, kuten kävikin.
Ex-vaimon mielestä heillä oli kaikki hyvin ja ruusunpunaista, mutta minä näin kaiken sen tuhoutuvan hetkessä, kuten kävikin.
Miehen mielestä myös.
Alkuperäinen kirjoittaja Vasemman käen rukkanen;28381408:Mihin sitten suosittelit heille terapiaa![]()
Seksiin.![]()
Mies ei halua lapsia.
Mies ei halua lapsia.
Pitäähän niille ressukoille löytyä näitä ymmärtäjiä. Onneksi ap riensi valkealla ratsullaan pelastamaan miehen. Tosin jollain toisella naisella saattaa nyt odottaa ratsu tallissaan, ja odottaa vaan laukkaamaan pääsyä.Onneksi vaimo pääsi miehestään eroon. Mitäpä tuollaisella miehellä mitään tekee. Hyvä kuitenkin, että löytyy sellainenkin joka jaksaa rapsutella tuollaistakin kullinperää.
Mies ei halua lapsia.
Minä taas olen sitä mieltä, että parempi vain kun ei mene geenejään jakelemaan mihinkään. Lapsilla olisi aika kammottava tulevaisuus edessä.