Näin paljon saatavaraa 168.88e:lla prismasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Alkuperäinen kirjoittaja mikkeliläinen:
Miksi METSOLA on kaikkien hampaissa? Mä en näe hänessä mitään poikkeavaa, ellei palstailua katsota normaalista poikkeavaksi käyttymiseksi ;)

Mä näen, paljonkin. Kuten sen että hälle kerätään lapsen hautakivirahat ( kun ei muka ole muuten varaa ) täällä palstalla ja se tuhlaa ne ihan muuhun!

ne rahat on on vuosien kuluessa käytetty kynttilöihin ja kukkiin joita olen vienyt tämän kohta viiden vuoden aikana.
Jos isoveli löytää pikkuveljen haudalle sopivan kiven, niin miksi ei sitä saisi käyttää.

Ja et olis muuten vienyt kukkia jne vai? Huoh...

toki, mutta minä EN PYYTÄNYT sitä rahaa, mutta olsiko vaan sen takai pitänyt se kivi ostaa etä jotkut kersivät rahaa

Kun saa lahjoituksena rahaa, se käytetään juurikin siihen tarkoitukseen mihin on kerättykin ja piste.

ja kivi jonka pikkuveli oli löytänyt a johon oli kaiverrettu pikkuveljen nimim,olis pitänyt hävittää vai?
en mä ainakaan sitä kiveä kyllä kirjahyllyni olis halunnut

Just just.... ihan miten vaan....

Alkuperäinen kirjoittaja mikkeliläinen:
Miksi METSOLA on kaikkien hampaissa? Mä en näe hänessä mitään poikkeavaa, ellei palstailua katsota normaalista poikkeavaksi käyttymiseksi ;)

Mä näen, paljonkin. Kuten sen että hälle kerätään lapsen hautakivirahat ( kun ei muka ole muuten varaa ) täällä palstalla ja se tuhlaa ne ihan muuhun!

Niinpä. Onhan se niinkin. Mutta toisaalta sitä tikulla silmään joka vanhoja muistaa. En minäkään kellekään tuntemattomalle rahaa antaisi, juuri tämän takia, kun ei sitä tiedä mihin se raha menee. Yhtä huijaritoimintaa rahoitin, mutta siihen retkuun meni aika monta muutakin suomalaista :'(

Siitä viisastuneena.

Mä en nyt ymmärtänyt tuota hautakivihommelia, mutta en anna sen häiritä :)
Mies aikoinaan osallistui yhteen huijaritoimintaan (siis lahjoitti rahaa, ei huijannut), luultavasti sama kuin Vastarannankiiski. Itse viime jouluna osallistuin siihen palstan joululahjakeräykseen, tähän päivään menessä ei kiitosta tms ole kuulunut.

Joten keskusteluapua annan, muuta en :)

Alkuperäinen kirjoittaja on mennyt ohi :
Onko sinulla METSOLA kuollut lapsi, olen pahoillani. Mitä sattui, kuinka vanha hän oli....

Pieni keskonen, jaksoi elää 2 tuntia. Oli myös pahasti vammainen, mutta kuitenkin yhtä rakas kuin muut.

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Tämän(kin) takia kirjoitan aina harmaana. En jaksaisi MILLÄÄN, että tällaisia näinkin ikäviä asioita täällä sitten kaiveltaisiin.

juu, ei auta vaikka vaihdatkin nikkiä sata kertaa, kyllä petos huomataan.

Mää oon ostanut tänään poikien maastopyörän, täytekakkutarvikkeet (yli 30e), ruokaostokset, pojalle juhlavaatteet, pojalle rannekellon
hmm... mitäs muuta?!
ja ei oo hajuakaan paljon on rahaa mennyt................TOOOOOOSIIIII PALJON!!!! :D

:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
ei yhtään kasviksia ja hedelmiä? aika epäterveelliseltä kuulostaa. itse ostan kaiken muuten prismasta mutta lohen haen s-marketista aina ku tarjouksessa lohifilee 5.80e/kg. Prismassa tosi kallis kala!

1 kurkku
0,318 kg tomaattia
kilo porkkanoita
0,788 kg junior banaaneja
2ruukkusalaattia
1,311kg omenoita
herkkusieniä (ei purkki)

Jaa ei vai?

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Raidakas defliini:
mä olen varmaan meedio kun arvasin ketjun aloittajan ihan otsikon perusteella.

hehheh, ehkä sen arvaa ihan kun katsoo nikkiäkin :D
joo...tajusin mitä meinaat

:D etusivulta huomasin aloituksen, siinä ei lue aloittajan nikkiä vaan viimeksi kommentoineen nikki.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
mä olen varmaan meedio kun arvasin ketjun aloittajan ihan otsikon perusteella.

hehheh, ehkä sen arvaa ihan kun katsoo nikkiäkin :D
joo...tajusin mitä meinaat

:D etusivulta huomasin aloituksen, siinä ei lue aloittajan nikkiä vaan viimeksi kommentoineen nikki.

Kylläpäs lukee.

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
ei yhtään kasviksia ja hedelmiä? aika epäterveelliseltä kuulostaa. itse ostan kaiken muuten prismasta mutta lohen haen s-marketista aina ku tarjouksessa lohifilee 5.80e/kg. Prismassa tosi kallis kala!

tää lohi oli KOKONAISENA 3.99/kilo, joten ei kallis. Ja siitä tehdään oikeasti inakin 3 kertaa ruokaa ja pään ja ruodot kun keittää saa hyvät kalaliemet

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä