H
hmm
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja mikkeliläinen:Miksi METSOLA on kaikkien hampaissa? Mä en näe hänessä mitään poikkeavaa, ellei palstailua katsota normaalista poikkeavaksi käyttymiseksi![]()
Mä näen, paljonkin. Kuten sen että hälle kerätään lapsen hautakivirahat ( kun ei muka ole muuten varaa ) täällä palstalla ja se tuhlaa ne ihan muuhun!
ne rahat on on vuosien kuluessa käytetty kynttilöihin ja kukkiin joita olen vienyt tämän kohta viiden vuoden aikana.
Jos isoveli löytää pikkuveljen haudalle sopivan kiven, niin miksi ei sitä saisi käyttää.
Ja et olis muuten vienyt kukkia jne vai? Huoh...
toki, mutta minä EN PYYTÄNYT sitä rahaa, mutta olsiko vaan sen takai pitänyt se kivi ostaa etä jotkut kersivät rahaa
Kun saa lahjoituksena rahaa, se käytetään juurikin siihen tarkoitukseen mihin on kerättykin ja piste.
ja kivi jonka pikkuveli oli löytänyt a johon oli kaiverrettu pikkuveljen nimim,olis pitänyt hävittää vai?
en mä ainakaan sitä kiveä kyllä kirjahyllyni olis halunnut
Just just.... ihan miten vaan....