K
kauan pärjättäis
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:kurapuikuloita![]()
Etkö ymmärtänyt mitä ovat? No ei ihmekään
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:kurapuikuloita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vaihtelu virkistää:Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:ei ruisleipää![]()
niitä kurapuikuloita
Alkuperäinen kirjoittaja v:Ei juma mitä veetuilijoita taas ilmesty tähän.
Alkuperäinen kirjoittaja mikkeliläinen:No mä sain tänään 130?:lla reilut neljä kassillista K-kaupasta
En jaksa eritellä, koska ketä ne oikeasti kiinnostaa... mutta ihan vain ruokaa ja vähän herkkuja
Täällä on Prisma kallistunut rempan myötä. Säästän sievoisen summan kun ostan samat tuotteet kyseisestä K-kaupasta!
Alkuperäinen kirjoittaja mikkeliläinen:No mä sain tänään 130?:lla reilut neljä kassillista K-kaupasta
En jaksa eritellä, koska ketä ne oikeasti kiinnostaa... mutta ihan vain ruokaa ja vähän herkkuja
Täällä on Prisma kallistunut rempan myötä. Säästän sievoisen summan kun ostan samat tuotteet kyseisestä K-kaupasta!
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja mikkeliläinen:No mä sain tänään 130?:lla reilut neljä kassillista K-kaupasta
Täällä rovaniemellä Prisma on SELVÄSTI HALVEMPI ja paremmat boonukset. K-kauppaan meillä mennyt 3kk reilut 700e ja yks plussaseteli tuli,mutta prismaan mennyt KUUKAUDESSA yli 700 ja boonuksia tullut YLI 30e
Alkuperäinen kirjoittaja mikkeliläinen:Miksi METSOLA on kaikkien hampaissa? Mä en näe hänessä mitään poikkeavaa, ellei palstailua katsota normaalista poikkeavaksi käyttymiseksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ann Carol:viks ei kannata ostaa niitä muovipusseja![]()
Miks niitä enää ostetaan haloo![]()
No roskapusseiksi. Mihin itse laitat roskat?
Alkuperäinen kirjoittaja Vastarannankiiski:Alkuperäinen kirjoittaja mikkeliläinen:Miksi METSOLA on kaikkien hampaissa? Mä en näe hänessä mitään poikkeavaa, ellei palstailua katsota normaalista poikkeavaksi käyttymiseksi![]()
Noni. Nyt pääsin kirjautumaan..ja edelleen kans samaa mieltä, että mukava on muiden nokkia kimpassa yhtä :/ Tosi reilua peliä. En ole aina samaa mieltä hänen kanssaan asioista mutta jotenkin.. no alhaista kuitenkin, naljailla aina kirjoitusvirheistä tms.
Alkuperäinen kirjoittaja mikkeliläinen:Miksi METSOLA on kaikkien hampaissa? Mä en näe hänessä mitään poikkeavaa, ellei palstailua katsota normaalista poikkeavaksi käyttymiseksi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ann Carol:viks ei kannata ostaa niitä muovipusseja![]()
tulee aika paljon halvemmaksi ostaa roskapussit ihan roskapusseina![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja mikkeliläinen:Miksi METSOLA on kaikkien hampaissa? Mä en näe hänessä mitään poikkeavaa, ellei palstailua katsota normaalista poikkeavaksi käyttymiseksi![]()
Mä näen, paljonkin. Kuten sen että hälle kerätään lapsen hautakivirahat ( kun ei muka ole muuten varaa ) täällä palstalla ja se tuhlaa ne ihan muuhun!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Ann Carol:viks ei kannata ostaa niitä muovipusseja![]()
tulee aika paljon halvemmaksi ostaa roskapussit ihan roskapusseina![]()
Luonnon kannalta se kuitenkin on aivan sama mihin muovipussiin ne kamat tunkee.
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja mikkeliläinen:Miksi METSOLA on kaikkien hampaissa? Mä en näe hänessä mitään poikkeavaa, ellei palstailua katsota normaalista poikkeavaksi käyttymiseksi![]()
Mä näen, paljonkin. Kuten sen että hälle kerätään lapsen hautakivirahat ( kun ei muka ole muuten varaa ) täällä palstalla ja se tuhlaa ne ihan muuhun!
ne rahat on on vuosien kuluessa käytetty kynttilöihin ja kukkiin joita olen vienyt tämän kohta viiden vuoden aikana.
Jos isoveli löytää pikkuveljen haudalle sopivan kiven, niin miksi ei sitä saisi käyttää.
Alkuperäinen kirjoittaja jopas:olipas kasseissa lihaa ja leipää ja leikkeleitä. Meillä on aina kasvisten suhde lihaan 3/4. Hämmentynyt tuosta valtaisasta lihamäärästä. Ja vaikka grillaisittekin niin, oikeasti meillä meni 5päivän aikana grilliin yhteensä n.2kg kasviksia ja 500g lihaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja mikkeliläinen:Miksi METSOLA on kaikkien hampaissa? Mä en näe hänessä mitään poikkeavaa, ellei palstailua katsota normaalista poikkeavaksi käyttymiseksi![]()
ne rahat on on vuosien kuluessa käytetty kynttilöihin ja kukkiin joita olen vienyt tämän kohta viiden vuoden aikana.
Jos isoveli löytää pikkuveljen haudalle sopivan kiven, niin miksi ei sitä saisi käyttää.
Ja et olis muuten vienyt kukkia jne vai? Huoh...
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja mikkeliläinen:Miksi METSOLA on kaikkien hampaissa? Mä en näe hänessä mitään poikkeavaa, ellei palstailua katsota normaalista poikkeavaksi käyttymiseksi![]()
toki, mutta minä EN PYYTÄNYT sitä rahaa, mutta olsiko vaan sen takai pitänyt se kivi ostaa etä jotkut kersivät rahaa
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Alkuperäinen kirjoittaja mikkeliläinen:Miksi METSOLA on kaikkien hampaissa? Mä en näe hänessä mitään poikkeavaa, ellei palstailua katsota normaalista poikkeavaksi käyttymiseksi![]()
toki, mutta minä EN PYYTÄNYT sitä rahaa, mutta olsiko vaan sen takai pitänyt se kivi ostaa etä jotkut kersivät rahaa
Kun saa lahjoituksena rahaa, se käytetään juurikin siihen tarkoitukseen mihin on kerättykin ja piste.