Auttakaapas... Mua vaivaa sellanen ongelma, kun keksittiin miehen kanssa että normi-tamppoonin kanssa menkkojen aikaan voi nauttia? onko terveysriskejä jos tietenkin tamponin vaihtaa heti touhujen jälkeen..?
sinne se menee perälle mutta kyllä sen aina on pois saanut.. tuntuu vaan niin turhauttavalta kieltäytyä seksistä menkkojen aikana ku just sillon panettaa niin pirusti, näin vältytään sotkultakin..
jep. eipä tulisi mieleenkään painaa tamppponi sisällä. jeesus, sekun jää ( ja tulee vielään sullakin jäämään) joskus sisälle on sulla gyne reissu edessä. ja heti! Aiheuttaa melkoisen tulehduksen piankin, joten milummin sotku kuin vaikeat alapää vaivat
sehän tässä se pointti onkin, kun se tamppooni otetaan HETI touhujen jälkeen pois eikä jätetä sitä sinne tietenkään... Joskus on ollu vähän hankalampaa mutta miehen pitkillä sormilla on kaivettu jos muuten ei oo onnistunu. Ja olen tosiaan 28v eikä IKINÄ ole vielä ollut tulehduksia.
Hui kauheeta............YÖK, suoraan sanottuna...kuka sen nyt sinne jättää??????? Minen ainakaan kehtais pyytää äijää kaiveleen..aika sairas ukkokin sulla jos tuosta nauttii :O
siis tarkoitin, että JOS SE JÄÄ SINNE. et siis saa kaivelemalla pois, koska menee liian syvälle!!! mieti nyt vähän hyvä nainen, eihän kukaan nai tampponi inessä, eihän tossa ole mitään järkeä.On kuule vaikea juttu jos se siinne jää, saada pois.
Tytöt, tytöt,
Ilmeisesti kyseessä hyvin pienivarustuksinen mies, jos tamponi mahtuu kalun lisäksi. Antaa rouvan nauttia, kun kerrankin saa pohjaan saakka ;-)
Mä vastailin tossa jo aiemmin ettei mies suostu panee,onkohan mitään keinoa millä saisin sen panee menkkojen aikana? ite en millään tykkäis olla viikkoa ilman... välillä se housujen päältä hiplailee ja kysyy et saisko,sit ku sanon et huolitko vaik on menkat ni sit se sanoo et höh,sä oot tommonen veripillu ja jättää homman sikseen... törkeetä!!!!!
Ihan runsasvuotoisimpana ekana päivänä ei kyllä seksi kiinnosta, mutta sitten hieman siistimpinä päivinä kyllä touhutaan ihan normaalisti, kun vaan käy eka pesulla. Kyllä sitä aina pari päivää kestää ilman ja etenkin kun itselläni ei ole kuukautisia kuin 3-4 kertaa vuodessa.