V
vieras
Vieras
Komea otus! Anoppi meinasi saada sätkyn, mutta minä ja taapero vaan ihasteltiin, turvallisen välimatkan päästä toki.
Ja pakko sanoa että en muista ennen nähneeni elävää käärmettä luonnossa, joten kiva kokemus oli =)
Ja pakko sanoa että en muista ennen nähneeni elävää käärmettä luonnossa, joten kiva kokemus oli =)