Näen joka ikinen yö unta, että mies pettää! en jaksa:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tulen hulluksi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tulen hulluksi

Vieras
Miksi, oi miksi? Ja siis joka yö näen tälläisiä unia.... :( Unessa olemme siis yhdessä mutta mies kertoo minulle että on rakastunut johonkin toiseen, tai sitten saan unessa tietää että mies on pettänyt, ja hän näyttää aina niin iloiselta sen toisen naisen kanssa ja tää nainen nauraa mulle päin naamaa...hyi :( En siis epäile että mieheni ikinä pettäisi! Hän on ollut uskollinen ja ei ikinä voisi tehdä sellaista. Mutta miksi näen tälläisiä unia? Pelkäänkö menettäväni hänet jotenkin alitajuisesti...? Aina koko päivä ihan pilalla näiden takia.

Mä taas oon vuosikausia nähny sellaista unta, että yhtäkkiä älyän, että hei mehän ollaan erottu, mies jättäny. Ja sen oivaltaminen unessa on tuskaisaa. Tosi todentuntuinen uni.

Oho, itsellä ihan sama juttu ja tosiaan olen miettinyt että mistä nämä unet oikein kumpuavat. Tiedän kansssa että mieheni ei pettäisi ja ei hänellä siihen paljonole mahdollisuuttakaan. Itse luulen kyllä nyt johtuvan unien raskaudesta :)

siis tämä on ihan kauheaa, miten saan unet loppumaan? Ja kyllä olis mielenkiintoista tietää miksi näen tälläisiä unia....

Joo, mäkin haluasin tietää, miks näen näitä unia, että ollaan jo erottu ja se valkenee mulle yhtäkkiä unessa.

Oikeassa elämässä menee hyvin, eikä olla koskaan puhuttukkaan erosta.

Yhdes vaihees näin sellaista unta, että yritin saada miestäni puhelimella kiinni, mutta kokoajan näppäilin numeron väärin tai en muistanu sitä oikein. Se oli tosi ahdistava uni, vaikkei näin siltä kuulosta. Sit ku herää, niin huh, se oli vain uni. Mut joka yö melkein tulee näitä. Olin raskaana tai en ;)

[QUOTE="vieras";21987227]Siis onko sun unet raskaita vai ootsä raskaana ;) :whistle:[/QUOTE]

Heh, olenpa tyhmästi kirjoittanut. Olen siis raskaana, mut kyllä se unikin on aika raskas :)
Pitäisi varmaan lukea ennen lähettämistä mitä on tullu kirjoitettua, mut ku on olevinaan aina niin kiire.

HYI, mäkin olen nähnyt ja viimeksi unessa olin kirjastossa ja näin mieheni VELJENI tyttöystävän kanssa. seurasin unessa heitä ja ulos kun menivät juoksin perään ja kysin mikä juttu tämä on? miksi teet näin? mies sanoo unessa, no kun enää en sua rakasta vaan tätä toista. Mä jään itkien siihen pihalle ku ne käsikädessä kävelee pois...

JA AI että mä alan taas kiehumaan kun ajattelenkin näitä :vampire:

Enkä muista ainakaan että olisin mitään pettämis juttuja kenenkään kanssa jutellut, että olisi jäänyt alitajuntaan tai jotain.. hmmm.. inhottavia juttuja :|

Unissa alitajunta virtaa ja kaikki mikä siellä on nousee eri tavoin esiteltynä esille.

Eiköhän tuollainen uni kerro epävarmuudesta tai peloista että ap jätetään.

[QUOTE="vieras";21987260]Joo, mäkin haluasin tietää, miks näen näitä unia, että ollaan jo erottu ja se valkenee mulle yhtäkkiä unessa.

Oikeassa elämässä menee hyvin, eikä olla koskaan puhuttukkaan erosta.

Yhdes vaihees näin sellaista unta, että yritin saada miestäni puhelimella kiinni, mutta kokoajan näppäilin numeron väärin tai en muistanu sitä oikein. Se oli tosi ahdistava uni, vaikkei näin siltä kuulosta. Sit ku herää, niin huh, se oli vain uni. Mut joka yö melkein tulee näitä. Olin raskaana tai en ;)[/QUOTE]
mäkin oon useaman kertaa nähnyt juuri tuollaista unta että yritän tavoittaa miestä puhelimella, mutta se ei onnistu, ei sitten millään. joko numerot menee väärin tai sitten en muista niitä ollenkaan.

Yhteistyössä