Jos mies pettää, syy on aina naisissa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tosi outoa keskustella ihastumisista miehen kanssa. Tosi omituista keskustella asioista anopin kanssa. Tosi omituista tuntea, että haluaisi tappaa naisen, jonka kanssa mies pettää. Tosi omituista tuntea, että ei koske enää mieheensä pitkällä tikulla, jos hän pettää.

Kuulostatte tosi lapselliselta sakilta, kaikki. Siis ajattelette tosi mustavalkoisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Mistäköhän se muuten johtuu, että jos mieheltä ei saa kotona tarpeeksi seksiä, ni nainen "ei saa" pettää, vaan pitää ymmärtää vaan sitä miestä?
Jos taas nainen "pihtaa", ni on ihan hyväksyttävää, että mies käy tyydyttämässä tarpeensa jossain toisen naisen kanssa.
Että mä vaan kysyn.

Mielestäni seksinpuute ei ole mikään syy pettää, eikä MIKÄÄN ole SYY pettää.
Seksi on muutenkin täysin ylikorostetussa asemassa nykyään.
Vaikka itsekin olen puutteessa elänyt...toisinaan..

Jos avioliitossa on seksiä kerran kuussa tai harvemmin, eikä se toinen osapuoli kerro syytä moiseen, nien ihmettele htään syrjähyppyä.

Minäkään en todellakaan haluaisi tietää, että mieheni pettää minua henkisesti. Kannattaisi pitää omana tietonaan. Mitä minä sillä tiedolla tekisin? Mitä? Se ei tuo muuta kuin ikäviä ajatuksia, se ei paranna mitään.

Toisaalta voin kyllä antaa anteeksi, että seksin puutteen takia käy seksinsä jostain muualta. Mutta en minä sitäkään halua tietää.

Mitä teen tiedolla, joka ei vaikuta arkeeni millään lailla, siis positiivisesti.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Tosi outoa keskustella ihastumisista miehen kanssa. Tosi omituista keskustella asioista anopin kanssa. Tosi omituista tuntea, että haluaisi tappaa naisen, jonka kanssa mies pettää. Tosi omituista tuntea, että ei koske enää mieheensä pitkällä tikulla, jos hän pettää.

Kuulostatte tosi lapselliselta sakilta, kaikki. Siis ajattelette tosi mustavalkoisesti.

Itse olet outo.

Yhteistyössä