Näkyykö ehkäisykapseli päällepäin?

Mietiskelin tässä kapselin hommaamista, mutta ainoa tuntemani ihminen jolla sellainen on ollut hankki sen joskus muinoin kun ne olivat täällä uusi juttu, ja hänellä oli selvästi näkyvä patti ihon alla. Ei siis turvotusta, vaan selkeä kohouma implantin kohdalla. Joku esittelyteksti ainakin väitti etteivät ne näkyisi, mutta mites nykyään todellisuudessa?

Itseä jotenkin inhottaa koko kansalle näkyvät ehkäisyt, niinkuin johonkin näkyvään kohtaan lyöty ehkäisylaastari :D
 
Ei mulla kyllä näy. Jos painan sormilla siihen kohtaan, niin sitten sen tikun voi saada jotenkin erottumaan sieltä. Ainoastaan näkyvissä on pienenpieni arpikohta siinä, mistä kapseli on laitettu sisään.
 
kapselikäsi
Mulla on kapseli. Jos tietää missä se on niin tarkkaan katsomalla sen näkee,mutta ei se mitenkään selvästi erotu.. esim mun mies ei sitä näe.. Muutenkin,se on käsivarressa (vähän kyynärpäätä ylempänä) "sisäpuolella" niin ei se paikka yleensä ole mitenkään näkyvillä.
 
qqw
Ei näy mullakaan. Sormilla painamalla se tuntuu, mutta tosiaan se ei ole näkyvällä paikalla eikä muutenkaan ihon alta erotu. Suosittelen, minulle ainakin se on ollut toimivin ehkäisymuoto.
 
No hyvä ettei näy, se oli aika helposti huomattava se kaverini pahkura. Mutta ehkä hällekkin oli tullut se arpikudoksesta tai jotain semmoista.

Mitähän materiaalia nuo muuten ovat? Googlettelin kuvia ja näen niin sieluni silmin miten tuollainen tulitikun kokoinen tikku katkiaa käden sisällä riehuessa :D Njoo no eipä ne taida katkeilla.
 
No hyvä ettei näy, se oli aika helposti huomattava se kaverini pahkura. Mutta ehkä hällekkin oli tullut se arpikudoksesta tai jotain semmoista.

Mitähän materiaalia nuo muuten ovat? Googlettelin kuvia ja näen niin sieluni silmin miten tuollainen tulitikun kokoinen tikku katkiaa käden sisällä riehuessa :D Njoo no eipä ne taida katkeilla.
Materiaalista en tiedä, mutta kyllä se kaiketi on jotain aika taipuisaa. Teen fyysistä työtä, ja oikeastaan kädet on työkaluna kokoajan. Koskaan en ole koko kapselin olemassa oloa edes huomannut töissä saatika muutenkaan arjessa :) Mulla muuten on blogissa kuvakin tuosta käsivarresta, kuukausi kapselin oton jälkeen. Kyllä sen tuossa asennossa sieltä jotenkin voi erottaa, jos tarkkaan katsoo.
Kaem-: Sekalainen sepustus
 

Yhteistyössä