k
Hyvää. Iloa. Tyytyväisyyttä elämään. Pieniä lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja Princess manda:Näetkö minun elämääni?
Hyvää. Iloa. Tyytyväisyyttä elämään. Pieniä lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja Princess manda:Näetkö minun elämääni?
Kiitos vastauksesta! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja k:Jaa, näkisin muutoksia, aika suuria. Kaikki menee kuitenkin hyvin.Alkuperäinen kirjoittaja Calumet:Mite on tulevat asiat minun kohdalla?
mitä lapsia? liittyykö se työhön? hyväntekeväisyyteen?Alkuperäinen kirjoittaja k:Hyvää. Iloa. Tyytyväisyyttä elämään. Pieniä lapsia?Alkuperäinen kirjoittaja Princess manda:Näetkö minun elämääni?
Niin, arvasin sen. Mulla kun ex ei kans ole puhunut vuosiin, kuitenkin tiedän että sillä on tunteita(tää nyt ei kuulu tähän, mutta kuitenkin).Alkuperäinen kirjoittaja Anne:KiitosAlkuperäinen kirjoittaja k:Kannattaa keskustella silti, sattuuko miehesi olemaan vähän "jörrikkä"?Alkuperäinen kirjoittaja Anne:KiitosAlkuperäinen kirjoittaja k:Tuntuu että te ootte molemmat jumissa tässä? Näkisin positiivista muutosta elämääsi vuoden kahden kuluttua. Onko teillä mahdollisuus keskusteluhetkiin,Alkuperäinen kirjoittaja Anne:Hei
Näetkö mitään etenemistä tässä nykyisessä ihmissuhteessani, tuleeko elämääni mitään iloa enää tai vaikka surua, nyt olen vain jumissa tässä
joissa voisitte käydä tunteitanne läpi?
Et taida olla onnellinen tässä, yritä löytää ne avainkohdat mistä saisit mahdollista muutosta aikaiseksi.
Tuntuu ettei voi enää keskustellakaan, mutta pitää yrittää eteenpäin, hyvä että näit positiivista tulevaisuudessa.
On jotain toivoa.
Osaatko sanoa, olemmeko kahden vuoden päästä yhdessä vai näetkö elämässäni jonkun toisen
Sanon että se keskustelu kannattaa, muuten tilanne ei juuri muutu,
muuta en sano.
Täytyy yrittää puhua. Mies on sellainen, että ei tunteistaan puhu ja tilanne on hankala, itsessäkin syytä täytyy myöntää.
Mutta yritän jos uskaltaisin/pystyisin aloitamaan keskustelun. Kiitos sinulle
Liittyykö elämäntilanteeseesi muutto?Alkuperäinen kirjoittaja Äiti kahdelle:Näetkö minusta mitään?
Tää on nyt mun kokeilua: ei jatku, muutos tulee.Alkuperäinen kirjoittaja kiitos:entä minä? jatkuuko tää näin?
mihinkähän suuntaan..?Alkuperäinen kirjoittaja k:Tää on nyt mun kokeilua: ei jatku, muutos tulee.Alkuperäinen kirjoittaja kiitos:entä minä? jatkuuko tää näin?
Muutoksia, pienempää ja suurempaa. Näkisin hyvän parisuhteen.Alkuperäinen kirjoittaja MINÄMÖRKÖ:uteliaisuuttani kyselen,miltä tulevaisuuteni näyttää? :wave:
kiitos aika ympäripyöree vastaus,jonka saa jo mun kirjoituksista selville.Alkuperäinen kirjoittaja k:Muutoksia, pienempää ja suurempaa. Näkisin hyvän parisuhteen.Alkuperäinen kirjoittaja MINÄMÖRKÖ:uteliaisuuttani kyselen,miltä tulevaisuuteni näyttää? :wave:
Ihan hyvää.
Aika kun kuluu, asiat ovat järjestyneet kannaltasi kohtalaisesti.Alkuperäinen kirjoittaja A:Olen rittäin haastavassa elämäntilanteessa, näetkö millainen ratkaisu löytyy ja muutenkin mitä näet?
Olisi hienoa jos vastaisit...
Nostelen...Alkuperäinen kirjoittaja hurtta:Osaatko sanoa minun elämästäni jotain? 25-vuotias nainen.