"Näkijä" kokeilee

• Viestiketjun aloittaja k
  • Ensimmäinen viesti
k
Alkuperäinen kirjoittaja Anne:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Hei

Näetkö mitään etenemistä tässä nykyisessä ihmissuhteessani, tuleeko elämääni mitään iloa enää tai vaikka surua, nyt olen vain jumissa tässä
Tuntuu että te ootte molemmat jumissa tässä? Näkisin positiivista muutosta elämääsi vuoden kahden kuluttua. Onko teillä mahdollisuus keskusteluhetkiin,
joissa voisitte käydä tunteitanne läpi?
Et taida olla onnellinen tässä, yritä löytää ne avainkohdat mistä saisit mahdollista muutosta aikaiseksi.
Kiitos

Tuntuu ettei voi enää keskustellakaan, mutta pitää yrittää eteenpäin, hyvä että näit positiivista tulevaisuudessa.
On jotain toivoa.

Osaatko sanoa, olemmeko kahden vuoden päästä yhdessä vai näetkö elämässäni jonkun toisen
Kannattaa keskustella silti, sattuuko miehesi olemaan vähän "jörrikkä"?
Sanon että se keskustelu kannattaa, muuten tilanne ei juuri muutu,
muuta en sano.
Kiitos :)

Täytyy yrittää puhua. Mies on sellainen, että ei tunteistaan puhu ja tilanne on hankala, itsessäkin syytä täytyy myöntää.

Mutta yritän jos uskaltaisin/pystyisin aloitamaan keskustelun. Kiitos sinulle
Niin, arvasin sen. Mulla kun ex ei kans ole puhunut vuosiin, kuitenkin tiedän että sillä on tunteita(tää nyt ei kuulu tähän, mutta kuitenkin).
Etene varovasti, kyllä se siitä. Moni meistä on lukossa eikä kykene puhumaan!

.
Huh huh, mitä ympäripyöreää paskaa. :D Kenen suvussa nyt ei olisi sairauksia? Tai kenellä ei olisi "pieniä ristiriitoja" suhteissaan? Ettei kai te oikeasti usko näihin? Lukeeka vaikka satunnaisia horoskooppeja, ihan yhtä luotettavia.

Mutta mikäs siinä, jos tuo tuo toivoa tulevaisuuteen. Yrittäisitte olla vahvoja itse, ei joutuisi luottamaan mihinkään kohtaloon tai suurempiin voimiin.

k
Alkuperäinen kirjoittaja A:
Olen rittäin haastavassa elämäntilanteessa, näetkö millainen ratkaisu löytyy ja muutenkin mitä näet?

Olisi hienoa jos vastaisit...
Aika kun kuluu, asiat ovat järjestyneet kannaltasi kohtalaisesti.
Osa liittynee asumiseen.

Yhteistyössä