"Näkijä" kokeilee

• Viestiketjun aloittaja k
  • Ensimmäinen viesti
....
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja ....:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
mitä huomenna tapahtuu?
milloin saamme uuden asunnon?
saanko 2 vuoden sisällä lasta? tyttö vai poika?
voitko vastata tähän, kiitos.. .: ))
saanko vastauksen tähän? : )
Asuntoasia kestänee vielä.
Lapset varmaan mahdollisia.
et yhtään tarkemmin osaa kertoa? kiitos kumminkin, vaikka ei tuo paljo edes nyt kerro...paitsi jos jotain muutakin näet, niin kerro

vastausta toivova haaveilija<3
Alkuperäinen kirjoittaja vastausta toivova haaveilija <3:
Minulla on ehkä tylsä mieskysymys, mutta asia vaivaa minua kovin ja olen välillä masentunutkin asiasta.
Olen siis tapaillut silloin tällöin miestä, mutta hän ei ota koskaan yhteyttä. Tapaamme vain ja ainoastaan sattumalta esim. baarissa.
Olen totaallisen ihastunut häneen ja pelkään hänen vain nauravan minulle, vaikka tavatessamme ei sellaista kuvaa tule lainkaan.

Näetkö meille tulevaisuutta?Otanko itse yhteyden häneen? tiedän hänen olevan aika ujo.
Hän on aika lyhyt, ruskea tukkainen nuori mies ja itse lyhyt,tumma pitkähiuksinen nainen.
Näen tuon asian ihan positiivisena eli jatka hänen tapaamistaan, en usko
että hänestä ainakaan harmia on.
mutta tapaamme vain sattumalta silloin tällöin.:( Pari viime kertaa mennyt yökyläilyiksi ja sitten taas odotan seuraavaa baarireissuani?kö? en jaksais joka viikonloppu kaljallakaan alkaa ravaamaan. :D
Otanko häneen yhteyttä?
Asiassa se pelo vielä, että jos saankin pakit, hän kuuluu ystävieni kavereihin, joten kohtaamisia tapahtuisi ajoittain,ehkä noloja sellaisia. ;)

Kiitos kuitenkin paljon vastauksestasi. Näkijän kykysi näyttäisi olevan todella hyvä.:)

irmeli
Näetkö minulle millaisia työkuvioita, siis jotain uutta - kenties yrittäjyyttä tms?
Onko tämä mies tosissaan minun kanssa vai onko joku muu hällä mielessä enemmän (rakkaussuhde) vai onko aika jatkaa matkaa eriteille?

mirella
Odota nyt vielä, mutta jos hyvin pitkään kestää se yhteydenotto,se voi olla merkki ettei ole valmis sitovaan suhteeseen.
Seurustelemme siis miehen kanssa, suhde kestänyt n. 2kk.
Siksi ihmetyttää tämä yhtäkkinen muutos hänen käytöksessään.
Voisiko nämä viimeisen kuukauden aikana tapahtuneet asiat vaikuttaa? Pelkäisikö mies jotain?

k
Alkuperäinen kirjoittaja Violet:
Mulle joo mielellään!
Sulla lienee jokin vaikeahko ihmissuhde, muuten ihan kohtalaista "auringonpaistetta". Nämä ihmissuhdekiemurat kun saat selviksi, kaikki
olis hyvin.
Sulla lienee työpaikalla jotain haastetta ja kohtalaisen vauhdikasta
elämää sulla nyt näyttäs olevan.
Tosiaan harjoittelen-saa antaa hiukan palautetta miten meni...
Heh, kerkesin jo äristä...Juu siinähän se onkin saanko selviksi, eroahan tässä on jo mietitty - liekkö se se ratkaisu? Tuo työasia hmmm, se on vielä täällä kotona ;) eli kotiäitinähän sitä, näätkö muuta?
Mitähän syksy tuo tullessaan - taitaa mennä kaikki uusiksi, pelottaa kyllä. Mutta pakko jos pakko.
Hitsi, jos jatkat joskus ni vastaatko mulle vielä - tää syksy varsinkin, miten menee. Mitä tapahtuu, mun pitäs tehdä ratkaisuja moneen suuntaan ja nimenomaan nyt syksyllä :(
ÄLÄ OHITA MUA::::::pLEASE! Mä pyydän kauniisti, katotko vielä ton mitä sanoin tossa.
Sulla paljon asioita, mutta älä stressaa nyt. Uskon että löydät ratkaisuja
ja tarviiko niita kaikkia kerralla ratkoa?
Usko itseesi. en valitettavasti pysty tiputtamaan sulle valmiita konsepteja.
Musta tuntuu että olet nyt stressaantunut, nauti kesästä nyt ja syksy tulee
ajallaan.

k
Alkuperäinen kirjoittaja irmeli:
Näetkö minulle millaisia työkuvioita, siis jotain uutta - kenties yrittäjyyttä tms?
Onko tämä mies tosissaan minun kanssa vai onko joku muu hällä mielessä enemmän (rakkaussuhde) vai onko aika jatkaa matkaa eriteille?
Sanoisin että kannattaa olla "silmät auki" tuon miehen kanssa.
Itse asiassa mua vähän epäilyttää, sellainen ajatus tulee.

irmeli

Mikä epäilyttää, mies vai mun työkuviot? Ja miksi?

k
Alkuperäinen kirjoittaja M.H.:
Entäs minä?
Oon vielä vähän aikaa täällä, laita vähän pidempi lause.
Mitä ihmissuhteissa, opiskelussa ja asuntoasiassa? Alkaako minulla mieli selkenemään?
Alkaa, kun pääset hyvään alkuun asioissasi. Näkisin että joudut järjestelemään
raha-asioita valmiiksi. Toivon sulle hyvää.

M.H.
Entäs minä?
Oon vielä vähän aikaa täällä, laita vähän pidempi lause.
Mitä ihmissuhteissa, opiskelussa ja asuntoasiassa? Alkaako minulla mieli selkenemään?
Alkaa, kun pääset hyvään alkuun asioissasi. Näkisin että joudut järjestelemään
raha-asioita valmiiksi. Toivon sulle hyvää.
Kiitos :) Toivon sinullekin kaikkea hyvää.

k

Mikä epäilyttää, mies vai mun työkuviot? Ja miksi?
Siis mies.

onni
Pääsenkö milloin veloistani eroon ja miten näät rakkauselämäni, puhuuks mies totta kun ollaan keskusteltu eräästä asiasta? Onko luttamuksen arvoinen tuossa asiassa ja onko siis mies oikeassa ja minä väärässä, ko en tiedä enää.

Violet
Mulle joo mielellään!
Sulla lienee jokin vaikeahko ihmissuhde, muuten ihan kohtalaista "auringonpaistetta". Nämä ihmissuhdekiemurat kun saat selviksi, kaikki
olis hyvin.
Sulla lienee työpaikalla jotain haastetta ja kohtalaisen vauhdikasta
elämää sulla nyt näyttäs olevan.
Tosiaan harjoittelen-saa antaa hiukan palautetta miten meni...
Heh, kerkesin jo äristä...Juu siinähän se onkin saanko selviksi, eroahan tässä on jo mietitty - liekkö se se ratkaisu? Tuo työasia hmmm, se on vielä täällä kotona ;) eli kotiäitinähän sitä, näätkö muuta?
Mitähän syksy tuo tullessaan - taitaa mennä kaikki uusiksi, pelottaa kyllä. Mutta pakko jos pakko.
Hitsi, jos jatkat joskus ni vastaatko mulle vielä - tää syksy varsinkin, miten menee. Mitä tapahtuu, mun pitäs tehdä ratkaisuja moneen suuntaan ja nimenomaan nyt syksyllä :(
ÄLÄ OHITA MUA::::::pLEASE! Mä pyydän kauniisti, katotko vielä ton mitä sanoin tossa.
Sulla paljon asioita, mutta älä stressaa nyt. Uskon että löydät ratkaisuja
ja tarviiko niita kaikkia kerralla ratkoa?
Usko itseesi. en valitettavasti pysty tiputtamaan sulle valmiita konsepteja.
Musta tuntuu että olet nyt stressaantunut, nauti kesästä nyt ja syksy tulee
ajallaan.
Mutta etkö näe sinne syksylle mitään?? Näetkö mistä nämä meidän ongelmat kumpuaa tässä ihmissuhteessa? Mulla vähän samaa kuin muilla - voinko mä luottaa miehen sanoihin?

k
Alkuperäinen kirjoittaja onni:
Pääsenkö milloin veloistani eroon ja miten näät rakkauselämäni, puhuuks mies totta kun ollaan keskusteltu eräästä asiasta? Onko luttamuksen arvoinen tuossa asiassa ja onko siis mies oikeassa ja minä väärässä, ko en tiedä enää.
No, se kestää ennen kuin olet päässyt veloistasi. Tähän toiseen asiaan en valitettavasti osaa varmuudella sanoa... edelleen kannattaa puhua "pöytä puhtaaksi".

mirella
Alkuperäinen kirjoittaja mirella:
Odota nyt vielä, mutta jos hyvin pitkään kestää se yhteydenotto,se voi olla merkki ettei ole valmis sitovaan suhteeseen.
Voisiko nämä viimeisen kuukauden aikana tapahtuneet asiat vaikuttaa? Pelkäisikö mies jotain?
Vastaatko tähän, kiitos!

k
Vastaatko tähän, kiitos!
Varmaan on jokin syy miehen käytökseen olemassa, jos nyt odotat vielä.
Mitä jos itse otat yhteyttä niin saisit selkoa asioihin?

mirella
Vastaatko tähän, kiitos!
Varmaan on jokin syy miehen käytökseen olemassa, jos nyt odotat vielä.
Mitä jos itse otat yhteyttä niin saisit selkoa asioihin?
Huomenna ajattelin ottaa yhteyttä, jos siihen mennessä ei kuulu mitään.
On vain viimeiset pari viikkoa pitänyt hiljaiseloa ja silti sanoo, että ei ole mikään ja ei tiedä kuulemma syytä puhelimeen vastaamattomuudelle ja viesteihin vastaamatta jättämiseen.

Kiitos tästä. Pelottaa ja ahdistaa ajatuskin erosta ja että pitäisi päästää irti.

Yhteistyössä