"Näkijä" kokeilee

• Viestiketjun aloittaja k
  • Ensimmäinen viesti
k
Alkuperäinen kirjoittaja Noora:
Minua kovasti kiinnostaisi tietää kans muutama asia..Kysyn suoraan että näetkö minulle ja miehelleni toista lasta,ja yleensäkään tulevaisuutta yhdessä? Kiitos paljon jo etukäteen,nämä asiat vaivanneet mieltä todella paljon viimeaikoina..
En ole varsinainen selvännäkijä, mutta mä täs harjoittelen ja voin vastata
parhaani mukaan: toinen lapsi saattas tulla vuosien päästä. Teillä on
paljon keskusteltavaa ja ratkomista, se kannattaa kuitenkin tehdä.
Luulen että vuosien päästä sua vaivaavat asiat ovat selvinneet.
Ole rauhassa,kyllä ne asiat selviävät!

pallukka
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja pallukka:
mullekin saa kokeilla, nuori nainen oon :)
Sulla lienee vielä moni asia "kesken". Paljon on edessäsi vielä ja
tänä kesänäkin tapahtuu kaikkea kivaa. Elä nuoren ihmisen elämää!
Mahdollisesti kokeilet eri työaloja ja asuntosikin vaihtuu.
Muuta en osaa sanoa.
hiih :)
joo no koulu on vähän kesken. Ja kohta kyllä muutetaan. Ja vauva tulee loppuvuodesta :) eri työaloja tosin en taida lähteä kokeilemaan nyt vaikka huvittais :D

Violet
Alkuperäinen kirjoittaja Violet:
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja Violet:
Mulle joo mielellään!
Sulla lienee jokin vaikeahko ihmissuhde, muuten ihan kohtalaista "auringonpaistetta". Nämä ihmissuhdekiemurat kun saat selviksi, kaikki
olis hyvin.
Sulla lienee työpaikalla jotain haastetta ja kohtalaisen vauhdikasta
elämää sulla nyt näyttäs olevan.
Tosiaan harjoittelen-saa antaa hiukan palautetta miten meni...
Heh, kerkesin jo äristä...Juu siinähän se onkin saanko selviksi, eroahan tässä on jo mietitty - liekkö se se ratkaisu? Tuo työasia hmmm, se on vielä täällä kotona ;) eli kotiäitinähän sitä, näätkö muuta?
Mitähän syksy tuo tullessaan - taitaa mennä kaikki uusiksi, pelottaa kyllä. Mutta pakko jos pakko.
Hitsi, jos jatkat joskus ni vastaatko mulle vielä - tää syksy varsinkin, miten menee. Mitä tapahtuu, mun pitäs tehdä ratkaisuja moneen suuntaan ja nimenomaan nyt syksyllä :(

k
Alkuperäinen kirjoittaja Väsynyt ja petetty vaimo:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1783797

Tämän yllä olevan ketjun alkuunpanijana kyselen sinulta, mikäli vielä vastailet:
Mitä näet/tunnet?
Oon kyllä lukenut tuota ketjua. Näkisin että syksyllä viimeistään teillä tulee
olemaan keskustelujen aika. En muuta osaa sanoa. Asiat selkiytyvät vielä.

k
Alkuperäinen kirjoittaja alpakka:
Hei K

Voisitkohan katsoa minulle, kerro mitä näet minusta? Olen 30+, tumma nainen.
Annan palautteen.
Kun nyt tässä olen, voin kokeilla. Tuntuu että sinulla on vahva rakkaussuhde
meneillään tai ainakin mahdollisuudet hyvät tähän. Olet määrätietoinen nuori nainen ja sulla on urasuunnitelmia.
Näen yhden lapsen.

liisamallinen
Ehtiikö "näkijä" minulle vastata. Minua on vaivannut eräs asia jo kauan. Kaikesta tästä huolimatta, tuleeko meidän kohdalle vielä se onni että saamme vauvan? Vai eikö tähän minun tilanteeseen löydy apuja ollenkaan... Ihan on suunta hakusessa kun elämä pyörii vain tämän ympärillä ja on pahamieli kun ajattelen että olenko tämä itse aiheuttanut vai en.

k
Alkuperäinen kirjoittaja Anne:
Hei

Näetkö mitään etenemistä tässä nykyisessä ihmissuhteessani, tuleeko elämääni mitään iloa enää tai vaikka surua, nyt olen vain jumissa tässä
Tuntuu että te ootte molemmat jumissa tässä? Näkisin positiivista muutosta elämääsi vuoden kahden kuluttua. Onko teillä mahdollisuus keskusteluhetkiin,
joissa voisitte käydä tunteitanne läpi?
Et taida olla onnellinen tässä, yritä löytää ne avainkohdat mistä saisit mahdollista muutosta aikaiseksi.

Yhteistyössä