"Näkijä" kokeilee

• Viestiketjun aloittaja k
  • Ensimmäinen viesti
liisamallinen
Alkuperäinen kirjoittaja liisamallinen:
Ehtiikö "näkijä" minulle vastata. Minua on vaivannut eräs asia jo kauan. Kaikesta tästä huolimatta, tuleeko meidän kohdalle vielä se onni että saamme vauvan? Vai eikö tähän minun tilanteeseen löydy apuja ollenkaan... Ihan on suunta hakusessa kun elämä pyörii vain tämän ympärillä ja on pahamieli kun ajattelen että olenko tämä itse aiheuttanut vai en.
ehtisitkö, pliiis :)

piu
Oletkohan enää täällä. Jos satut vielä ehtimään niin minullakin olis muutamia asioita mielessä.

Olen 30+ kahden lapsen äiti, toiveissa olisi perheen lisäystä. Oma terveys mietityttää. Ja työtilanne.

k
Alkuperäinen kirjoittaja möksö:
Hei! Jaksaisitkohan kertoa jotain minullekkin? Lähinnä on jo pitkään mietityttänyt miesasiat, kun pelkään että minun ei ole tarkoitettu löytävän sielunkumppaniani..

kiitos
Kestänee vielä ennen kuin löydät sen miehen johon olet tyytyväinen.

vieras antaa palautteen
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
noo mitäs vieläkö raskaudun tulevaisuudessa?
Uskoisin näin.
Nyt täytyy kyl sanoa että todella toivon että niin EI KÄY!! mulle on tehty sterilisaatio mutta eihän se 100% varmaa oo..ennestää on pettän sekä pillerit että kierukka jonka seurauksena sitten viimeisin on tuo sterilisaatio

Hei! Jaksaisitkohan kertoa jotain minullekkin? Lähinnä on jo pitkään mietityttänyt miesasiat, kun pelkään että minun ei ole tarkoitettu löytävän sielunkumppaniani..

kiitos
no hö. sitä vähän pelkäsinkin. nyt toivon, että et ole hyvä näkijä :)

Anne
Alkuperäinen kirjoittaja Anne:
Hei

Näetkö mitään etenemistä tässä nykyisessä ihmissuhteessani, tuleeko elämääni mitään iloa enää tai vaikka surua, nyt olen vain jumissa tässä
Tuntuu että te ootte molemmat jumissa tässä? Näkisin positiivista muutosta elämääsi vuoden kahden kuluttua. Onko teillä mahdollisuus keskusteluhetkiin,
joissa voisitte käydä tunteitanne läpi?
Et taida olla onnellinen tässä, yritä löytää ne avainkohdat mistä saisit mahdollista muutosta aikaiseksi.
Kiitos

Tuntuu ettei voi enää keskustellakaan, mutta pitää yrittää eteenpäin, hyvä että näit positiivista tulevaisuudessa.
On jotain toivoa.

Osaatko sanoa, olemmeko kahden vuoden päästä yhdessä vai näetkö elämässäni jonkun toisen

k
Ehtiikö "näkijä" minulle vastata. Minua on vaivannut eräs asia jo kauan. Kaikesta tästä huolimatta, tuleeko meidän kohdalle vielä se onni että saamme vauvan? Vai eikö tähän minun tilanteeseen löydy apuja ollenkaan... Ihan on suunta hakusessa kun elämä pyörii vain tämän ympärillä ja on pahamieli kun ajattelen että olenko tämä itse aiheuttanut vai en.
ehtisitkö, pliiis :)
Muista etten ole selvännäkijä, vaan ihan harjoittelen ja kerron jos tuntuu
että voisin jotain sanoa.
Musta tuntuu että sun pitää nyt rauhoittua tämän asian suhteen, jätä asia
"lepäämään". Varmasti positiivisia asioita tapahtuu sinulle elämässäsi.
Rauhoitu.

k

kiitos
no hö. sitä vähän pelkäsinkin. nyt toivon, että et ole hyvä näkijä :)
Älä ota tätä niin tosissaan:) En varmaan olekaan hyvä näkijä.
Tuntuu että se mies voi saapua odottamattomalta taholta.

Entäs minä :wave: ?

Lähinnä kiinnostaisi tuo työpoliittinen kuvioni - jonkinverran sotkuisen oloisissa tunnelmissa mennään mutta...saanko aikanani jalansijaa täältä? Vai pukkaako aivan radikaalia ratkaisua?

Ja jos jotain muutakin huomaat, niin kerro ihmeessä...

k
Hei

Näetkö mitään etenemistä tässä nykyisessä ihmissuhteessani, tuleeko elämääni mitään iloa enää tai vaikka surua, nyt olen vain jumissa tässä
Tuntuu että te ootte molemmat jumissa tässä? Näkisin positiivista muutosta elämääsi vuoden kahden kuluttua. Onko teillä mahdollisuus keskusteluhetkiin,
Et taida olla onnellinen tässä, yritä löytää ne avainkohdat mistä saisit mahdollista muutosta aikaiseksi.
Kiitos

Tuntuu ettei voi enää keskustellakaan, mutta pitää yrittää eteenpäin, hyvä että näit positiivista tulevaisuudessa.
On jotain toivoa.

Osaatko sanoa, olemmeko kahden vuoden päästä yhdessä vai näetkö elämässäni jonkun toisen
Kannattaa keskustella silti, sattuuko miehesi olemaan vähän "jörrikkä"?
Sanon että se keskustelu kannattaa, muuten tilanne ei juuri muutu,
muuta en sano.

k
Alkuperäinen kirjoittaja Ihanainen:
Hei.

Olen 40 vuotias äiti.
Haluaisin tietää, vaihdanko joskus työpaikkaa ja milloin ja mihin alalle?
Entä pysymmekö mieheni kanssa avioliitossa?

Kiitos :)
En osaa muuta sanoa kuin että uskon teidän pysyvän avioliitossa.

Anne
Hei

Kiitos

On jotain toivoa.

Kannattaa keskustella silti, sattuuko miehesi olemaan vähän "jörrikkä"?
Sanon että se keskustelu kannattaa, muuten tilanne ei juuri muutu,
muuta en sano.
Kiitos :)

Täytyy yrittää puhua. Mies on sellainen, että ei tunteistaan puhu ja tilanne on hankala, itsessäkin syytä täytyy myöntää.

Mutta yritän jos uskaltaisin/pystyisin aloitamaan keskustelun. Kiitos sinulle

Yhteistyössä