Näkemiin Wille Rydman. Poliitikon urasi päättyi käytännössä tänään. Alakertasi ohjasi sinua ikävällä tavalla ja teinityttöjen kopelointi oli viimeinen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Wille Vajoaa yhä syvemmälle kuoppaan kun nostattaa asioita esiin joihin hän on syyllistynyt ja joihin löytyy todistajia. Saattaa löytyä vielä lisää uhreja jotka suivaantuivat miehen nykykäytöksestä ja haluavat esiintyä todistajina

Lopullisesti näkemiin Wille


t. ap (mieshlö)
 
vierailija
Ylen iltauutisissa sanottiin, että Hesarin juttu on huolellisesti tehty ja tiedot ovat oikeat.
Äänestäjillä on oikeus tietää millainen tyyppi päättää yhteiskunnan asioista.
 
vierailija
HS: Kokoomuksen salaisuus

Useat naiset kertovat kansanedustaja Wille Rydmanin ahdistavasta käytöksestä. Osa heistä on ollut tapahtuma-aikaan alaikäisiä,

ja osa kertoo alkoholin tuputtamisesta ja väkivallasta.

Kokoomuksessa Rydmanin kiinnostuksesta nuoriin naisiin ja tyttöihin on puhuttu laajasti, mutta ulospäin siitä on vaiettu. Rydman kiistää toimineensa epäasiallisesti.
 
vierailija
HS: Kokoomuksen salaisuus

Useat naiset kertovat kansanedustaja Wille Rydmanin ahdistavasta käytöksestä. Osa heistä on ollut tapahtuma-aikaan alaikäisiä,

ja osa kertoo alkoholin tuputtamisesta ja väkivallasta.

Kokoomuksessa Rydmanin kiinnostuksesta nuoriin naisiin ja tyttöihin on puhuttu laajasti, mutta ulospäin siitä on vaiettu. Rydman kiistää toimineensa epäasiallisesti.
Vihervasemmiston kunniakansalaiset ne senkun porskuttaa.

"Tekoaikaan 24-vuotias Abdulrahman Bash tuomittiin törkeästä lapsenraiskauksesta 5 vuoden ja 6 kuukauden vankeusrangaistukseen.

Tekoaikaan 30-vuotias Osamah Ibrahim Habeeb Al Yasari tuomittiin 7 vuoden vankeuteen. Tuomioon sisältyi myös törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö, joka alkoi syyskuun lopulla 2021 ja päättyi helmikuussa 2022. Oikeuden mukaan mies oli useita kertoja sukupuoliyhteydessä uhrin kanssa. Mies houkutteli ja suostutteli uhrin sukupuoliyhteyksiin antamalla tälle rahaa ja huumausainetta. Niinpä mies tuomittiin myös seksuaalipalveluiden ostamisesta nuorelta ja törkeästä huumausainerikoksista. Mies tuomittiin myös pahoinpitelystä, sillä hän kuristi uhria.

Tekoaikaan 24-vuotias Othman Ghadif Khalaf tuomittiin 6 vuoden ja 6 kuukauden vankeusrangaistukseen. Törkeän lapsenraiskaukseen seuraavana päivänä tapahtunut törkeä lapsen seksuaalinen hyväksikäyttö. Mies oli suojaamattomassa sukupuoliyhteydessä uhriin."
 
vierailija
Ei ole, koska A tajusi itse lähteä.

Sä taidat itse olla katkera vielä vanhana. Jos siis onnistut pitämään itsesi hengissä, huonoilla elintavoilla ja vailla rakkautta. Älä polta niin paljon, mä tiedän ja näen.
Narskuwille ajaa huonolla käytöksellään kaikki pois, muttei ”täydellisenä ihmisenä” tajua itse

kas kun vika on aina kaikissa muissa 🙄
 

Yhteistyössä