vierailija
No totta kai ihailet ukkoa, joka tykkää alaikäisistä. SamisIhailen Willeä jolla riittää nuoria naisia joka sormelle.
No totta kai ihailet ukkoa, joka tykkää alaikäisistä. SamisIhailen Willeä jolla riittää nuoria naisia joka sormelle.
Kukapa ei tykkäisi 17-vuotiaista kaunottarista.No totta kai ihailet ukkoa, joka tykkää alaikäisistä. Samis
Kyllä.Ylen iltauutisissa sanottiin, että Hesarin juttu on huolellisesti tehty ja tiedot ovat oikeat.
Äänestäjillä on oikeus tietää millainen tyyppi päättää yhteiskunnan asioista.
Minulla on paljon huonoja kokemuksia miehistä.Tässä nähdään, että mies ajattelee aina ensiksi munallaan.
Pienimunaiset ovat pahimpia.Tässä nähdään, että mies ajattelee aina ensiksi munallaan.
Näköjään toinen Rydman-ketju poistettiin.Pienimunaiset ovat pahimpia.
Kukaan ei vastaa. Ilmeisesti joku oli liian herkkähipiäinen.Miksi toinen Rydman-ketju poistettiin?
Joku miesvihaaja ei kestänyt totuutta.Kukaan ei vastaa. Ilmeisesti joku oli liian herkkähipiäinen.
Ehkä jakojäännösletkaus oli modelle tai jollekin fiksulle lukijalle liikaa.Joku miesvihaaja ei kestänyt totuutta.
Vihervasemmiston kunniakansalaiset ne senkun porskuttaa.HS: Kokoomuksen salaisuus
Useat naiset kertovat kansanedustaja Wille Rydmanin ahdistavasta käytöksestä. Osa heistä on ollut tapahtuma-aikaan alaikäisiä,
ja osa kertoo alkoholin tuputtamisesta ja väkivallasta.
Kokoomuksessa Rydmanin kiinnostuksesta nuoriin naisiin ja tyttöihin on puhuttu laajasti, mutta ulospäin siitä on vaiettu. Rydman kiistää toimineensa epäasiallisesti.
Amanda kyllä tietää minkälainen sikailija Wille on16.6. torstai. Seuraavaksi julkisuuteen astuu Amanda Blick, yksi syytösten esittäjistä. Hän on aiemmin seurustellut Rydmanin kanssa. = totuus
Amanda on katkera kun Wille jätti hänet.16.6. torstai. Seuraavaksi julkisuuteen astuu Amanda Blick, yksi syytösten esittäjistä. Hän on aiemmin seurustellut Rydmanin kanssa. = totuus
Ei ole, koska A tajusi itse lähteä.Amanda on katkera kun Wille jätti hänet.
taisi varmaankin Amanda jättää tuon väkivaltaisen kopeloijanAmanda on katkera kun Wille jätti hänet.
Narskuwille ajaa huonolla käytöksellään kaikki pois, muttei ”täydellisenä ihmisenä” tajua itseEi ole, koska A tajusi itse lähteä.
Sä taidat itse olla katkera vielä vanhana. Jos siis onnistut pitämään itsesi hengissä, huonoilla elintavoilla ja vailla rakkautta. Älä polta niin paljon, mä tiedän ja näen.
10 ptsHaluisin ruoskia ryydwilleä kun hän on ollut niin paha teinityttöjä ja muitakin naisia kohtaan
-BAT-
Haluan ruoskia Wille R:ia koska hän on käyttäytynyt sopimattomasti ja ollut väkivaltainen teinityttöjä kohtaan
Myös juottanut alkoholia alaikäisille
Näin on. Tällä palstallakin on ainakin pari samanlaista.Narskuwille ajaa huonolla käytöksellään kaikki pois, muttei ”täydellisenä ihmisenä” tajua itse
kas kun vika on aina kaikissa muissa
JepNäin on. Tällä palstallakin on ainakin pari samanlaista.