Näkemiin Wille Rydman. Poliitikon urasi päättyi käytännössä tänään. Alakertasi ohjasi sinua ikävällä tavalla ja teinityttöjen kopelointi oli viimeinen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Bu-ha haa

No niin..

JIPPII!

Rikollinen Wille tulee saamaan rangaistuksensa 👍

Tätä minä olen täällä kirjoitellut että eiköhän nyt joku uusi todistaja astu kuvioihin ja paljastaa jotain uutta poliisille

”Vielä eilen KRP kertoi, että asiassa ei ole tullut esille mitään sellaista, minkä perusteella Rydman-tapauksen uudelleenarviointia tarvittaisiin”


Ähäkutit Willen typerille puolustelijoille 😁

terv. ap
 
vierailija
"Wille Rydman
noin tunti sitten
Olen kulkenut tänä kesänä läpi aivan järkyttävän helvetin, jossa minua on syytetty mitä päättömimmistä asioista. Aina, kun olen luullut, ettei tämä enää pahemmaksi tai hullummaksi voisi mennä, niin heti seuraavassa hetkessä on tullut eteen jotain vielä kamalampaa. Kulkuni saman helvetin läpi jatkuu yhä.
Tällä viikolla olen saanut tietää, että eräs HS:lle minusta karmeita lausuntoja antanut henkilö on väittänyt minusta poliisille vieläkin törkeämpiä asioita. Asioita, joita välillämme ei koskaan ole todellisuudessa tapahtunut.
Poliisi on aloittanut asiassa tutkinnan. Olin aivan äimän käkenä, kuinka näin epäuskottavissa väitteissä tutkintakynnys voi edes ylittyä. Asianajajani mukaan tämän tyyppisiä väitteitä esitettäessä tutkintakynnys ylittyy kuitenkin käytännössä aina.
Henkilö sanoo, että hänen väittämänsä asiat olisivat tapahtuneet vuonna 2015, jolloin hän on ollut 22-vuotias ja minä 29-vuotias. Olemme tapailleet tuon ajan jälkeenkin alkuvuodesta 2018. Ja senkin jälkeen hän on ollut mm. konserttiavecinani ihan vain kaverinani. Vielä tämän vuoden alkupuolella olemme olleet yhteyksissä ja hän on minulle ihmetellyt, miksi HS kyselee häneltä niin kummallisia kysymyksiä. Mutta nyt hän onkin sitten muistavinaan vuosien takaa jotain ihan muuta.
Kyseinen henkilö alkoi tänä keväänä viettää aikaa entisen tyttöystäväni kanssa, joka on sittemmin esiintynyt paljon julkisuudessa ja joka aiemmin kuvaamallani tavalla on pyrkinyt aktiivisesti kostamaan minulle suhteemme päättymisen. Tietojeni mukaan kyseinen entinen tyttöystäväni on myös yksi tämän naisen todistajista hänen asiassaan. Näin siitä huolimatta, että he eivät ole edes tunteneet vuonna 2015, jolloin väitetyt asiat olisivat tapahtuneet.
Olen tietenkin kaiken tämän keskellä aivan rikki ja lopussa. Samalla olen tavallaan tyytyväinen siitä, että nyt asiaa tutkii poliisi eivätkä HS:n tutkiviksi kutsutut agendajournalistit. Näin muodoin asioihin saataneen ihan toisella tavalla myös objektiivinen selvyys. Minulle se sopii, koska faktat ovat puolellani.
Se ei silti muuta sitä, että tällaisten väitteiden kohteeksi joutuminen on niin musertavalla tavalla leimaavaa, ettei siitä leimasta pääse koskaan eroon, vaikka väitteet tuhannesti osoitettaisiin tekaistuiksi. Samalla tällaisen prosessin käynnistyminen vie surkealla tavalla huomiota pois myös siltä tutkintapyynnöltä, jonka olen poliisille jättänyt HS:n lehtijutusta ja osasta sille lausuntoja antaneista henkilöistä. Se on epäilemättä myös monien intresseissä.
Lisäksi tällaisten väitteiden esittäminen vie tietysti pohjaa koko elämältäni ja työltäni. Leima on niin voimakas, että se nostaa dramaattisesti kynnystä julkiselle tukemiselleni. Politiikassa sellainen on äärimmäisen tuhoisaa. Puhumattakaan sitten siitä hirvittävästä henkisestä ja sosiaalisesta kärsimyksestä, jonka tällaiset olosuhteet tuottavat.
Ymmärtänette, että olen kaiken tämän keskellä aivan kertakaikkisen musertunut enkä näin muodoin myöskään tässä vaiheessa asiaa tämän enempää kommentoi. Toivon vain, että asiat saadaan mahdollisimman pikaisesti selvitettyä. Tässä olen pyrkinyt poliisia myös kaikin käytettävissäni olevin keinoin auttamaan."
 
vierailija
Kuinka niin, kun ilmeisesti uusi uhri on paljastanut Willen tekemän rikoksen.

Nyt on ilmestynyt sankka joukko tosiasioita vääristeleviä/kieltäviä WR:n kannattajia, agendakannattajia 😤
Se "uusi uhri" on se sama vanha, joka oli alunperinkin. Se joka on tänä vuonna tutustunut Willen exään ja sen jälkeen muistanut tulleensa kohdelluksi rikollisesti.
 
vierailija
Wille: ”Olen kulkenut läpi helvetin”

No niin on ne 9 kourimaasi naistakin
Muistaakseni julkisuuteen on tullut 1-2 kourintaväitettä ja kyseessä olivat täysi-ikäiset naiset. Että siitä vaan linkkejä kehiin niistä lopuista 7-8 tapauksesta.

Noin yleisellä tasolla pitää kommentoida, että jos kutsuisin täysi-ikäisen naisen kotiini ja hän lähtisi ihan mielellään ja omasta tahdostaan, ja sitten siinä seurustelun ja viinin luomisen lomassa vähän lähentyisin ja vaikka koskisin reidestä tjms. ja nainen kieltäisi ja homma loppuisi siihen, olisin hieman yllättynyt mikäli vuosien päästä minua syytettäisiin seksuaalisesta ahdistelusta ja kourimisesta. Että kun pilkataan sitä kun joku kirjoittaa, että pitää tehdä kirjallinen sopimus etukäteen, niin juuri tuosta se johtuu. Rajat on vedetty nykyisellään aika alas.
 
vierailija
Yllätys 😅 FB kirjoitukseni Rydmanin sivulle suodateettiin näkymättömäksi

-Muistakaa ihmiset, ei savua ilman tulta!

Kuvitteletteko oikeasti, että yhdeksän naista yhdessä tuumin valehtelevat poliisikuulusteluissa, sehän on rikos!

Tuota vastenmielistä käyttäytymistä on jatkunut jo 10 vuoden ajan, ja puolueen sisällä nuoria naisia on varoiteltu kyseisen (sensuroitu) käyttäytymisestä.

W on itsekin tunnustanut käyttäytyneensä sopimattomasti. Hyvä että edes osittain myöntää jotain.

Herätkää nyt hyvät ihmiset ja pistäkää palikat kohdilleen.

Tuomitsen kyllä jyrkästi myös puoluejohdon koska oksettavasta käytöksestä on tiedetty noinkin kauan ja sen on annettu vaan jatkua! Toivon että kansa muistaa ja puoluaalle tulee romahdus seuraavissa vaaleissa.

Tämä soraääni taitaa olla liikaa ”sankarille” itselleen ja tullaan pian poistamaan pelkurimaisesti.

Ps. kuulun oikeistoon

-peevee-
 
vierailija
He, he. Eilen uutisoitiin että häneltä on evätty pääsy takaisin eduskuntaryhmään 👍

IL: Rydman kirjoittaa perhehaaveistaan.

– Jos asiat elämässäni olisivat menneet siten kuin olisin halunnut, olisin vakiintunut jo ajat sitten. Olisi vaimo ja lapsia. Mutta asiat eivät aina mene siten kuin haluaisi. Oma perhe on ollut ylin haaveeni jo aivan nuoresta asti, mutta tuon toiveen täyttyminen tuntuu karkaavan aina vain kauemmas.


No onko se ihme kun naiset huomaavat hänet pian melkoiseksi p€rwoksi
 
vierailija
He, he. Eilen uutisoitiin että häneltä on evätty pääsy takaisin eduskuntaryhmään

IL: Rydman kirjoittaa perhehaaveistaan.

– Jos asiat elämässäni olisivat menneet siten kuin olisin halunnut, olisin vakiintunut jo ajat sitten. Olisi vaimo ja lapsia. Mutta asiat eivät aina mene siten kuin haluaisi. Oma perhe on ollut ylin haaveeni jo aivan nuoresta asti, mutta tuon toiveen täyttyminen tuntuu karkaavan aina vain kauemmas.


No onko se ihme kun naiset huomaavat hänet pian melkoiseksi p€rwoksi
Wille ei ole tehnyt mitään laitonta, joten get over it boomer.
 
vierailija
Wille ei ole tehnyt mitään laitonta, joten get over it boomer.
Älä valehtele teinipissis, tutkinta on päällä

KRP 15.7.2022 ”Epäillyn rikoksen epäillään kohdistuneen tekohetkellä täysikäiseen asianomistajaan ja sen epäillään tapahtuneen vuonna 2015. Rikosnimike tarkentuu esitutkinnan kuluessa.

Esitutkinta on avattu, koska poliisi on saanut uusia tietoja ja poliisi on kuullut henkilöitä, joita ei ole kuultu henkilöön liittyneessä aiemmassa vuonna 2020 tehdyssä esiselvityksessä. Uusien tietojen perusteella henkilöä on syytä epäillä rikoksesta.”
 
vierailija
Wille ei ole tehnyt mitään laitonta, joten get over it boomer.
Toope, no miksi hänet on erotettu ryhmästää?

Sanonpa vaan että Wille kuuluu häkkiin kun asia on ruodittu ja kaikkia uhreja on kuulusteltu

Että näkemiin vaan Wille, urasi on nyt taputeltu kasaan. Itse menit sössimään teinityttöjen kanssa, ilmeinen rikossyyte on tulossa vielä, eli koeta nyt kestää se kuin mies. Mutta ei sinusta taida olla siihenkään ei, huomaan patologiseksi valehtelijaksi
 
vierailija
Älä valehtele teinipissis, tutkinta on päällä

KRP 15.7.2022 ”Epäillyn rikoksen epäillään kohdistuneen tekohetkellä täysikäiseen asianomistajaan ja sen epäillään tapahtuneen vuonna 2015. Rikosnimike tarkentuu esitutkinnan kuluessa.

Esitutkinta on avattu, koska poliisi on saanut uusia tietoja ja poliisi on kuullut henkilöitä, joita ei ole kuultu henkilöön liittyneessä aiemmassa vuonna 2020 tehdyssä esiselvityksessä. Uusien tietojen perusteella henkilöä on syytä epäillä rikoksesta.”
Ai Wille on syyllinen, vaikka ei ole saanut mistään rikoksesta tuomiota?

Esitutkinta on aloitettu Willeen kohdistuneista törkeistä kunnianloukkauksista.

Joko sinä olet saanut kutsun kuulusteluihin?
 
vierailija
Koska te ıdıootıt aloititte Willeen kohdistuneen vıhakampanjan.

Jos Wille olisi Sanna, niin sitten ei sun mielestä olisi tapahtunut mitään pahaa.

Toope, no miksi hänet on erotettu ryhmästää?

Sanonpa vaan että Wille kuuluu häkkiin kun asia on ruodittu ja kaikkia uhreja on kuulusteltu

Että näkemiin vaan Wille, urasi on nyt taputeltu kasaan. Itse menit sössimään teinityttöjen kanssa, ilmeinen rikossyyte on tulossa vielä, eli koeta nyt kestää se kuin mies. Mutta ei sinusta taida olla siihenkään ei, huomaan patologiseksi valehtelijaksi
 
vierailija
Koska te ıdıootıt aloititte Willeen kohdistuneen vıhakampanjan.

Jos Wille olisi Sanna, niin sitten ei sun mielestä olisi tapahtunut mitään pahaa.
Vihakampaja? 🤣 Missä Linkki?

Ihan normaalia kirjoittelua vastenmielisestä, todennäköisestä rikollisesta, jonka pitää saada rangaistus jos teki pahaa naiselle, kuten nyt vahvasti siltä näyttää

Jail house rockin sijasta hän voisi säveltää siellä sitten Jail house sinfonian 😁
 

Yhteistyössä