Näin kamalaa painajaista...

Unessa minulle näytettiin valokuvaa, jossa oli noin 35-40 lukioaikaista luokkakaveria ja muutama yläasteeltakin. Kuvaa näytti henkilö, josta näin ainoastaan etusormen ja kuulin äänen, jota en osannut tunnistaa, en saanut selvää edes siitä oliko puhuja mies vai nainen.
Kuitenkin, hän yksitellen näytti kuvasta joka tyypin ja kertoi mitä on tapahtunut ko. henkilölle. Ja ainakin 25 näistä ihmisistä oli kuollut! Ja vielä väkivaltaisesti... Kertoja sanoi tyyliin:"Muistatko Hannen? Hän joutui silpojan uhriksi..."
Ja kaikki nämä kuolleet tyypit oli kuvassa silmät kiinni...
Ihan kamalan järkyttävä uni! Kuva täynnä ihania ihmisiä, joista osasta en ole reiluun kymmeneen vuoteen kuullut, mutta jotka aikoinaan ovat olleet minulle tärkeitä...

Oikeastaan voisin mennä vielä nukkumaan, tyttökään ei herää varmaan pariin tuntiin, mutta ei taida uni tulla....
 
Hyi, mä vihaan painajaisia, varsinkin sitä tunnetta kun herää kamalan painajaisen jälkeen :x

Mä nukuin viime yönä tunnin ja sinäkin aikana näin aivan kamalaa painajaista :| Asuin jossain kirkossa, jollain pitkällä käytävällä oli paljon huoneita ja asuin sielä yksin. Kohta huomasin, että sielä oli joku muukin, joka ei loppujen lopuksi päästäny mua enää ulos. Teki kaikkea kamalaa. Syötti mulle jotain myrkkyä ja tunsin, että hampaasta irtos pala, kun menin vessaan, niin kaikki hampaat irtos ja ikenet lähti isoina verisinä klöntteinä pois :eek: Siinä vaiheessa muistan ajatelleeni, että nyt silmät auki ja niin heräsin hikisenä ja kauhuissani... eipä enää paljon nukuttu sen jälkeen :kieh:
Liian paljo on tullu kauhuleffoja katottua :headwall:
 

Yhteistyössä