Näin eilen ystäväni miehen baarissa toisen naisen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Kertoako?
  • Ensimmäinen viesti
pälä
[QUOTE="nannannaa";28935234]No jos noin kävisi, niin jättäisin mieheni. En tarvitse pettäjäpaskoja elämääni, enkä ihmisiä jotka haluaa kaveerata sellaisten kanssa. Mutta tuskinpa mieheni edes laittaisi jotain yhdentekevää selkärangatonta "ystävää" minun ja perheensä edelle.

Toivottavasti sun vaimos ja sun petturikavereiden vaimot saa tietää teistä. Mitä tod. näk. saakin, ennemmin tai myöhemmin, kun kerta noin moni avioliittos on jo kaatunut. Et taida osata peitellä jälkiäs, tai sitten sinusta on "juoruttu" ja nyt sinua kyrsiii? Kuulostat muuten narsistilta, onko sut diagnosoitu?[/QUOTE]

Rankasti narsistisia piirteitä omaa kyllä tuo henkilö, ellei satu provoilemaan. Tuonkaltaiset itseriittoiset oliot pilaa tämän maailman.

"vieras"
[QUOTE="nannannaa";28935234]No jos noin kävisi, niin jättäisin mieheni. En tarvitse pettäjäpaskoja elämääni, enkä ihmisiä jotka haluaa kaveerata sellaisten kanssa. Mutta tuskinpa mieheni edes laittaisi jotain yhdentekevää selkärangatonta "ystävää" minun ja perheensä edelle.

Toivottavasti sun vaimos ja sun petturikavereiden vaimot saa tietää teistä. Mitä tod. näk. saakin, ennemmin tai myöhemmin, kun kerta noin moni avioliittos on jo kaatunut. Et taida osata peitellä jälkiäs, tai sitten sinusta on "juoruttu" ja nyt sinua kyrsiii? Kuulostat muuten narsistilta, onko sut diagnosoitu?[/QUOTE]

Hassua muuten, viimeisimmän avioeron yhteydessä huoltajuuskiistassa ex-vaimo koitti vedota narsismiin ja minun väkivaltaisuuteen saadakseen minulta evättyä tapaamisoikeudet lapseeni. Tosin en kyllä ole narsisti ja vielä vähemmän väkivaltainen. Tämän totesivat myös viranomaiset. Ex suuttui ja tahtoi ainoastaan kostaa sen vain, kuin jäin kiinni pettämisestä toisen kerran ja pisti poikki suhteen.

Mikä tekee ihmisen noin kauhean katkeraksi?
En ole mielestäni yhtään katkera, päinvastoin tahdon vain muistuttaa palstaämmiä täällä elämän realiteeteistä. Itse olen ollut samassa työpaikassa 20-vuotta ja työpaikalla on ollut alusta asti "pettämisen kulttuuri" myyntiosaston puolella(jossa itse työskennellyt 20 vuotta), eli yli 80%, lähes 90% meidän nykyporukasta pettävät kaikissa firman juhlissä puolisoitaan usein naispuoleisten tuotantotyöntekijöiden, sihteereiden...yms kanssa.

Ja työmatkoilla joita n. 6-12 kertaa vuoteen ulkomaille on, käydään aina huorissa porukalla. Nuoremmat kaverit, joita itsekin olen tässä 20-vuoden aikana kouluttanut ovat sortuneet tämän firman tapoihin viimeistään parin vuoden jälkeen, on ollut se sosiaalinen paine pelkästään niin kova toimia samoin, kuten firman vanhimmat ja eniten tulosta tekevät toimivat. Voin suoraan tunnustaa, että 2 avioliittoa on tämä työnantajani osittain pilannut, tai oikeastaan minähän ne olen itse karille ajanut, mutta firman reissuissa ja juhlissa.

Muistan vielä kun aloitin tässä talossa työsuhteen silloin 20-vuotta sitten, niin minua koulutti nyt jo eläkkeellä oleva kolleegani ja hänellä oli 4 avioliitto silloin meneillään. Että ehkä tämä "ettämisen kulttuuri" on sieltä jo nuorena poikana opittua.

pälä
[QUOTE="vieras";28935426]Hassua muuten, viimeisimmän avioeron yhteydessä huoltajuuskiistassa ex-vaimo koitti vedota narsismiin ja minun väkivaltaisuuteen saadakseen minulta evättyä tapaamisoikeudet lapseeni. Tosin en kyllä ole narsisti ja vielä vähemmän väkivaltainen. Tämän totesivat myös viranomaiset. Ex suuttui ja tahtoi ainoastaan kostaa sen vain, kuin jäin kiinni pettämisestä toisen kerran ja pisti poikki suhteen.

En ole mielestäni yhtään katkera, päinvastoin tahdon vain muistuttaa palstaämmiä täällä elämän realiteeteistä. Itse olen ollut samassa työpaikassa 20-vuotta ja työpaikalla on ollut alusta asti "pettämisen kulttuuri" myyntiosaston puolella(jossa itse työskennellyt 20 vuotta), eli yli 80%, lähes 90% meidän nykyporukasta pettävät kaikissa firman juhlissä puolisoitaan usein naispuoleisten tuotantotyöntekijöiden, sihteereiden...yms kanssa.

Ja työmatkoilla joita n. 6-12 kertaa vuoteen ulkomaille on, käydään aina huorissa porukalla. Nuoremmat kaverit, joita itsekin olen tässä 20-vuoden aikana kouluttanut ovat sortuneet tämän firman tapoihin viimeistään parin vuoden jälkeen, on ollut se sosiaalinen paine pelkästään niin kova toimia samoin, kuten firman vanhimmat ja eniten tulosta tekevät toimivat. Voin suoraan tunnustaa, että 2 avioliittoa on tämä työnantajani osittain pilannut, tai oikeastaan minähän ne olen itse karille ajanut, mutta firman reissuissa ja juhlissa.

Muistan vielä kun aloitin tässä talossa työsuhteen silloin 20-vuotta sitten, niin minua koulutti nyt jo eläkkeellä oleva kolleegani ja hänellä oli 4 avioliitto silloin meneillään. Että ehkä tämä "ettämisen kulttuuri" on sieltä jo nuorena poikana opittua.[/QUOTE]

Vain yksi sana: SELKÄRANGATON

"Noku Pera ja Joreki, niin pitäähän munkin" Ei stana. Toivon todellakin, etten ole ikinä koskaan milloinkaan vaikutuspiirissäsi, edes välillisesti. Voisiko sun kaltaisille tehdä jonkun tunnisteen, esim. tatuoituna otsaan, että tiedän kiertää kaukaa?

Täydellisen epätäydellinen
[QUOTE="vieras";28935426]Hassua muuten, viimeisimmän avioeron yhteydessä huoltajuuskiistassa ex-vaimo koitti vedota narsismiin ja minun väkivaltaisuuteen saadakseen minulta evättyä tapaamisoikeudet lapseeni. Tosin en kyllä ole narsisti ja vielä vähemmän väkivaltainen. Tämän totesivat myös viranomaiset. Ex suuttui ja tahtoi ainoastaan kostaa sen vain, kuin jäin kiinni pettämisestä toisen kerran ja pisti poikki suhteen.

Muistan vielä kun aloitin tässä talossa työsuhteen silloin 20-vuotta sitten, niin minua koulutti nyt jo eläkkeellä oleva kolleegani ja hänellä oli 4 avioliitto silloin meneillään. Että ehkä tämä "ettämisen kulttuuri" on sieltä jo nuorena poikana opittua.[/QUOTE]

Jos työpaikallasi olisi ollut alusta asti S/M-homostelun kulttuuri, olisit onnesta soikeana kiskaissut housut nilkkoihin ja antanut työkavereittesi panna suoleen samalla kun otat toiselta suihin? Eikä ikinä olisi tullut mieleen sanoa ettei kiinnosta? Että haluat olla uskollinen tyttöystävällesi tai vaimollesi?

Ihan sama mitä selität, oma toimintasi on ihan omasta halustasi ja päätöksistä lähtöisin. Ja arvaatkaas mitä? Se painostus toimii myös toiseen suuntaan eli jos haluat pysyä uskollisena voi painostaa myös muut haluamaan pysyä uskollisina.

Ja mitä APn tilanteeseen, miksi et voinut mennä ihan suoraan siellä baarissa selvittämään asiaa sen pettäjämiehen kanssa? Kysymään mitä tämä lääppii vieraita kun vaimo on raskaana kotona? Ehkä se nainen on kuullut ne vakio "ollaan ihan just eroamassa jne" eli olisi sekin puoli selvinnyt paljon nainen tietää.

Päätä särki jo valmiiksi, tämä ketju vain pahensi sitä.

Hgy
[QUOTE="vieras";28935183]Tietääkö miehesi sitä, että olet pettänyt edellisessä suhteessa miestäsi...eli petitkö tuota väkivaltaista exääsi nykyisen miehesi kanssa vai oliko kyse toisesta miehestä?

Nimittäin löytyi se luuranko taas yhden palstaämmän kaapista, joka olisi kiva kertoa mahdollisen suolaamisen tapahtuessa kyseiselle aviomiehelle![/QUOTE]

Omg miten sairas ihminen olet! Onneksi omassa lähipiirissä ei ole kaltaisiasi.

katatsu
Olin itse aikoinaan samassa tilanteessa, näin ja valitettavasti myös kuulin kun ystäväni mies naiskenteli meidän olohuoneessa jatkoille tulleen naisen kanssa... Ja kaiken huippu oli että ystävä nukkui myös olohuoneessa!! Seuraavana viikonloppuna sanoin tälle miehelle mitä tiedän ja sanoin, että jos hän ei itse sano niin minä sanon. Katui kyllä kovasti ja olikin sitten kertonut ystävälleni... Hetken yrittivät olla yhdessä mutta erosivat sitten lopulta.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Täydellisen epätäydellinen;28935477:
Jos työpaikallasi olisi ollut alusta asti S/M-homostelun kulttuuri, olisit onnesta soikeana kiskaissut housut nilkkoihin ja antanut työkavereittesi panna suoleen samalla kun otat toiselta suihin? Eikä ikinä olisi tullut mieleen sanoa ettei kiinnosta? Että haluat olla uskollinen tyttöystävällesi tai vaimollesi?

Ihan sama mitä selität, oma toimintasi on ihan omasta halustasi ja päätöksistä lähtöisin. Ja arvaatkaas mitä? Se painostus toimii myös toiseen suuntaan eli jos haluat pysyä uskollisena voi painostaa myös muut haluamaan pysyä uskollisina.

Ja mitä APn tilanteeseen, miksi et voinut mennä ihan suoraan siellä baarissa selvittämään asiaa sen pettäjämiehen kanssa? Kysymään mitä tämä lääppii vieraita kun vaimo on raskaana kotona? Ehkä se nainen on kuullut ne vakio "ollaan ihan just eroamassa jne" eli olisi sekin puoli selvinnyt paljon nainen tietää.

Päätä särki jo valmiiksi, tämä ketju vain pahensi sitä.
Tuo homovertaus oli kyllä aika asiatonta.

En edes näe syytä muuttaa työpaikkani kulttuuria, jokseenkaan edes pystyisin sitä muuttamaan vaikka tahtoisinkin. Ei tarkoita sitä, että jos on työpaikan vanhin & esimiesasemassa, kokenein ja parhaat kk-myynnit tekevä firmassa, niin voisi tuosta vaan muuttaa yli 20 vuotta kestänyttä "pettämisen kulttuuria".

Toinen avioliittoni päätyi eroon, kun ex-vaimo uhkasi erolla jollen vaihda työpaikkaa. Työpaikka pysyi, akka vaihtui!

Mikäs sen mukavampaa on pitää hauskaa miesten kesken työmatkoilla ja sitten rentoutuneena voi palata 6 ja 8 vuotiaiden lasten luokse kotiin. Nykyinen vaimoni on minua 25 vuotta nuorempi.

"Vieras"

Eipä yllättänyt että elämässäsi on tuon kaltaisia sotkuja. Niin v-mäiseltä kuulostat.

"Vieras"
[QUOTE="vieras";28934698]Kysyn vaan, että kellä on ihan oikeasti 100%:sti niin puhdas omatunto, ettei ole mitään salattavaa koskaan puolisoltaan?

Nimittäin jos itse saisin tietää, että minusta on laulanut kaverini esim. herra x:n vaimo rouva x....niin satavarmana kertoisin ihan kaiken mahdollisen pahan tästä rouva x:stä sen jälkeen herra x:lle, kun meni minut suolaamaan.

Samantien alkaisin kaikin mahdollisin tavoin horjuttaa heidän liittoaan, mm. kutsumalla maksullisia naisia mökki v-lopuille...yms ja tekisin kaikkeni, että se liitto tulee päättymään eroon. Usein silloin ne liittot hajoaa myös.

Siinä vain vinkki AP:lle, tämä kaverin mies todennäköiseski kostaa sinulle jotenkin tämän, jos asiasta laulat. Jos ei tiedä sinun menneisyydestä mitään ja ei rupea miehellesi valehtelemaan asioista...niin vähintäänkin aiheuttaa tarjoamalla kiusauksia niin paljon miehesi eteen, että jossain vaiheessa pettää sinua.

Suosittelen viedlä vahvasti harkitsemaan, kerjätäkkö verta nenästä vapaaehtoisesti vai ei.[/QUOTE]

Ootsä tosissas? Missä maailmassa sä elät? :D
Jos sä todella olet noin sairas, ei se tarkoita sitä että kaikki on.

Ja miksihän ihmeessä sinä haluaisit pilata ihmisten avioliiton sen perusteella, että ihminen on ollut rehellinen? Eli kaikki rehelliset ja avoimet ihmiset vois sun mielestä päätyä eroon ja petturit pysyä yhdessä :D

Jos on valmis pettämään puolisoaan, kyllä pitää olla valmis kestämään totuus ja selvittämään asia. Minun mieheni petti minua ja yksi ystävistäni kertoi sen minulle. Aloimme miehen kanssa työstämään asiaa. Sen voin sanoa, että jos mieheni ei olisi jäänyt kiinni, olisi varmasti pettänyt jatkossakin. Nyt en usko enää pettävän, on todella ollut valmis tekemään kaikkensa tämän suhteen eteen. Häpeää suunnattomasti. Eli olen todellakin kiitollinen ystävälleni, joka kertoi. Olen moneen kertaan mielessäni miettinyt, että jos ystäväni olisi päättänyt pitää suunsa kiinni, olisi niin moni asia mennyt toisin.. negatiivisessa mielessä. Eläisin edelleen valheessa.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28935506]Tuo homovertaus oli kyllä aika asiatonta.

En edes näe syytä muuttaa työpaikkani kulttuuria, jokseenkaan edes pystyisin sitä muuttamaan vaikka tahtoisinkin. Ei tarkoita sitä, että jos on työpaikan vanhin & esimiesasemassa, kokenein ja parhaat kk-myynnit tekevä firmassa, niin voisi tuosta vaan muuttaa yli 20 vuotta kestänyttä "pettämisen kulttuuria".

Toinen avioliittoni päätyi eroon, kun ex-vaimo uhkasi erolla jollen vaihda työpaikkaa. Työpaikka pysyi, akka vaihtui!

Mikäs sen mukavampaa on pitää hauskaa miesten kesken työmatkoilla ja sitten rentoutuneena voi palata 6 ja 8 vuotiaiden lasten luokse kotiin. Nykyinen vaimoni on minua 25 vuotta nuorempi.[/QUOTE]

olet oikeasti sairas. Sinulle työpaikkasi ja sen kulttuuri (pannaan jokaista työkaveria) on siis tärkeämpää kuin ehjä perhe lapsille? Kamalalta tuntuu noiden naistenkin puolesta.

pälä
Omg miten sairas ihminen olet! Onneksi omassa lähipiirissä ei ole kaltaisiasi.
Joo, mä tuudittaudun siihen harhaiseen kuvitelmaan, että kyseessä on joku tylsistynyt sielu provoilemassa.

Ap:lle: samaa mieltä, ettei kannata jättää asiaa sikseen. Jos jotenkin saat selville, että kaverisi haluaisi asiasta olla tietoinen, niin tietenkin kerrot. Jos haluaa sulkea täysin silmänsä vastaavalta, niin sitten toki annat olla.

pälä
[QUOTE="vieras";28935506]Tuo homovertaus oli kyllä aika asiatonta.

Mikäs sen mukavampaa on pitää hauskaa miesten kesken työmatkoilla ja sitten rentoutuneena voi palata 6 ja 8 vuotiaiden lasten luokse kotiin. Nykyinen vaimoni on minua 25 vuotta nuorempi.[/QUOTE]

Jos et halua muuttaa tapojasi, niin miksipä et antaisi vaimolle samoja "etuisuuksia" kuin itselläsi on? Eli ottaa samanlainen viheltäjä vaimoksi, kuin itse olet. Fair game? Vai eikö pysty? Onko hapokasta?

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja pälä;28935538:
Joo, mä tuudittaudun siihen harhaiseen kuvitelmaan, että kyseessä on joku tylsistynyt sielu provoilemassa.

Ap:lle: samaa mieltä, ettei kannata jättää asiaa sikseen. Jos jotenkin saat selville, että kaverisi haluaisi asiasta olla tietoinen, niin tietenkin kerrot. Jos haluaa sulkea täysin silmänsä vastaavalta, niin sitten toki annat olla.
Luuletko ihan oikeasti, että heti jos ei eletä tämän feministi ämmäpalstan moraalinormien mukaan, niin automaattisesti provoillaan? Sitä paitsi perseenjakajia sievoinen määrä täältäkin kirjoittelevista naisista on oikeassa elämässä.

Vain joka kolmas pettäjä jää kiinni suhteissa, näin tutki iltasanomat tuossa taannoin. Itse olen jäänyt 6 kertaa koko elämäni aikana pettämisestä kiinni ja olen tämän 20 vuoden aikana pettänyt vaimojani / seurustelukumppaneitani noin 15 kertaa vuoden aikana, juuri pääosin työreissuilla.

Kotona olen sitten lasten kanssa mielellään. Vanhin poikani on nyt 25 vuotias ja tuli juuri työpaikalleni myyntimieheksi valmistuttaan kauppakorkeakoulusta sille osastolle, jossa itse olen esimies. Saas nähdä miten hänen & hänen avopuolison suhteen tulee käymään, esikoista odottavat.

"Vieras"
[QUOTE="vieras";28935562]Luuletko ihan oikeasti, että heti jos ei eletä tämän feministi ämmäpalstan moraalinormien mukaan, niin automaattisesti provoillaan? Sitä paitsi perseenjakajia sievoinen määrä täältäkin kirjoittelevista naisista on oikeassa elämässä.

Vain joka kolmas pettäjä jää kiinni suhteissa, näin tutki iltasanomat tuossa taannoin. Itse olen jäänyt 6 kertaa koko elämäni aikana pettämisestä kiinni ja olen tämän 20 vuoden aikana pettänyt vaimojani / seurustelukumppaneitani noin 15 kertaa vuoden aikana, juuri pääosin työreissuilla.

Kotona olen sitten lasten kanssa mielellään. Vanhin poikani on nyt 25 vuotias ja tuli juuri työpaikalleni myyntimieheksi valmistuttaan kauppakorkeakoulusta sille osastolle, jossa itse olen esimies. Saas nähdä miten hänen & hänen avopuolison suhteen tulee käymään, esikoista odottavat.[/QUOTE]

Vanha äijänkurppana palstailee naisten keskustelupalstalla :LOL:. Noloa.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja pälä;28935548:
Jos et halua muuttaa tapojasi, niin miksipä et antaisi vaimolle samoja "etuisuuksia" kuin itselläsi on? Eli ottaa samanlainen viheltäjä vaimoksi, kuin itse olet. Fair game? Vai eikö pysty? Onko hapokasta?
Se kolleega, joka minut koulutti minut nykyiseen työhöni silloin kuin aloitin 20 vuotta sitten antoi neuvon:

Älä tule isäksi alle 40 vuotiaana, silloin voi sitten ottaa vaimoksi ja lapsen/lapsien äidiksi 25-30 vuotiaan ja käydä silti työmatkoilla huorissa jäämättä siittä edes kiinni.

Itse tulin isäksi ensimmäisen kerran tosin jo aika paljon nuorempana, yli 10 vuotta tuota opetettua ikärajaa....

"Vieras"
[QUOTE="Morrison";28935574]Ole hiljaa, mitä hemmettiä se sulle kuuluu. Tekisit onnettomaksi kaksi ihmistä.[/QUOTE]

Petetty onkin tooosi onnellinen..valheeseen perustuu kaikki, joten oikeaa onnea ei ole.

"vieras"
[QUOTE="Vieras";28935571]Mitäs keski-ikäinen mies täällä "feministi ämmäpalstalla" tekee?

Ihan selkeä provo.[/QUOTE]

Itseasiassa nykyinen vaimoni kirjoittelee täällä palstalla silloin tällöin. Tulin katselemaan mitä hän oikein kirjoitteli.

vv
[QUOTE="vieras";28935584]Itseasiassa nykyinen vaimoni kirjoittelee täällä palstalla silloin tällöin. Tulin katselemaan mitä hän oikein kirjoitteli.[/QUOTE]

Etkö pelkää, että hän tunnistaa sinua? Jos kirjoittamasi on totta, kerrot aika tunnistetttavia asioita..

Professional Griefer
[QUOTE="vieras";28935584]Itseasiassa nykyinen vaimoni kirjoittelee täällä palstalla silloin tällöin. Tulin katselemaan mitä hän oikein kirjoitteli.[/QUOTE]

Eli sä petät vaimoasi ja sitten tulet vielä kyttäämään, mitä hän kirjoittelee nettipalstalle?
Unelmamies.

• Tykkää
Reactions: Millenia
"nannannaa"
[QUOTE="vieras";28935619]En usko, sillä ei ole aktiivikirjoittelija. Lisäksi kuten sanoin, en ole todellakaan tässä maassa ainut joka vaimoaan pettää. En usko että minua tunnistaa millään.[/QUOTE]

Joo, ei tietenkään tunnista *tirsk*. Mitenkäs ne vaimokkeen kirjoittelut niin kovasti kiinnostaa? Pelkäätkö että se pettää sua ja avautuu palstalle? Sehän ois suorastaan anteeksiantamatonta ja niin epätodennäköistä, sillä teidän liittohan on puhdas rakkausliitto, hörhör.

Yhteistyössä