Näin eilen ystäväni miehen baarissa toisen naisen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Kertoako?
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="nannannaa";28935663]Joo, ei tietenkään tunnista *tirsk*. Mitenkäs ne vaimokkeen kirjoittelut niin kovasti kiinnostaa? Pelkäätkö että se pettää sua ja avautuu palstalle? Sehän ois suorastaan anteeksiantamatonta ja niin epätodennäköistä, sillä teidän liittohan on puhdas rakkausliitto, hörhör.[/QUOTE]

Täytyy kyllä tunnusta, että tulin katsomaan tänne onko kirjoitellut siittä, että petänkö häntä vai en.

En pettämiseen usko, koska odottaa minulle 3 lasta. En muutenkaan pidä siittä, että vaimoni kirjoittaa ja imee vaikutteita tälläiseltä ämmäpalstalta.

"nannannaa"
[QUOTE="vieras";28935669]En muutenkaan pidä siittä, että vaimoni kirjoittaa ja imee vaikutteita tälläiseltä ämmäpalstalta.[/QUOTE]

Just just. Mutta sillehän sä et voi mitään. Jos huomaan et tääl kirjoittelee joku joka sopii sun vaimon tuntomerkkeihin, kerron sille koko paskan. Hahaa!

"qwerty"
Mulla eräs tuttu joka isekee aina baarissa naisia!
SItten kun jää kiinni, pistää sen mun miehen piikkiin... Kerran alettiin setvii erästäkin tapausta, niin tämä kaveri syytti mun miestä.
Muuten ihan jees, mut tää pimu jota tämä tuttu vokotteli mun työkaveri ja tiesin tasantarkkaan miten asiat oli.

Uuh, tuolle yhdelle vieraalle tiedoksi että uskollisia ihmisiä on, paljonkin. Esim. mulla ei ole yhtäkään luurankoa kaapissa jolla kukaan voisi minua "suolata". Mies tietää joka ikisen toilailuni menneisyydestä (koskaan en tosin ketään ole pettänyt) ja suhteemme aikana minä en ole tehnyt mitään mikä ei kestäisi päivänvaloa.
Sinun se on tietysti vaikea uskoa, kun olet moraaliltasi se mikä olet.

Tuomarin vaimo
[QUOTE="vieras";28935562]Luuletko ihan oikeasti, että heti jos ei eletä tämän feministi ämmäpalstan moraalinormien mukaan, niin automaattisesti provoillaan? Sitä paitsi perseenjakajia sievoinen määrä täältäkin kirjoittelevista naisista on oikeassa elämässä.

Vain joka kolmas pettäjä jää kiinni suhteissa, näin tutki iltasanomat tuossa taannoin. Itse olen jäänyt 6 kertaa koko elämäni aikana pettämisestä kiinni ja olen tämän 20 vuoden aikana pettänyt vaimojani / seurustelukumppaneitani noin 15 kertaa vuoden aikana, juuri pääosin työreissuilla.

Kotona olen sitten lasten kanssa mielellään. Vanhin poikani on nyt 25 vuotias ja tuli juuri työpaikalleni myyntimieheksi valmistuttaan kauppakorkeakoulusta sille osastolle, jossa itse olen esimies. Saas nähdä miten hänen & hänen avopuolison suhteen tulee käymään, esikoista odottavat.[/QUOTE]

Älkää hyvät naiset antako tämän vaikuttaa itseenne niin voimakkaasti. Kyseisen miehen sivistyksen tasosta kertoo jo paljon tuo ämmittely ja Iltasanomien tekemään tutkimukseen viittaaminen (sehän on todella luotettava laatulehti...). Itseäni kiinnostaa jo ammatillisessa mielessä lukea, minkälaiset ovat tämän kaltaisen ihmisen "elämän realiteetit", joista hän käy tällä palstalla meitä selvästi alempiarvoisia akkoja muistuttelemassa. Ei ehkä narsisti eikä väkivaltainen, mutta mielenkiintoinen tapaus kyllä.

• Tykkää
Reactions: Millenia
"Hanna"
Mun exän kaveri kerto mulle, että exäni oli pettäny mua paljon. Sano vaan, että ei kannattais kaiken suhteen olla niin hyvä uskonen ja sinisilmänen. Onneks kerto, nimittäin olisin varmaan tälläkin hetkellä suhteessa, joka olis täyttä helvettiä. Exä oli väkivaltanen, käytti henkistä ja fyysistä, valehteli kaikesta, kiristi, petti mennen tullen, muutamasta jäi kiinni mulle ja annoin anteeks. Alisti ja näyryytti, jopa kavereittensa aikaan, arvosteli ja vertaili. Meillä ei juuri minkäänlaista läheisyyttä ollut, työnsi mut aina pois jos halusin lähelle mennä ja lopulta aloin itse etääntyä ja olin hiljanen, apaattinen, itsetunto täys nolla, olin romahtamispisteessä ja silti vaan aina jäin. Neljä vuotta asuttiin yhessä ja lopulta petin itse ja pääsin näin pois tilanteesta. Tasan kerran lähin tavaroineni pois exän luota, kun jäi kiinni pettämisestä, mutta haki seuraavana päivänä mut takasin ja vanno taas ummet ja lammet, mä uskoin taas kaiken ja lähin hänen mukaan. Se oli virhe, mutta taas toisaalta jos niin en olis tehny, niin en olis mun nykystä miestäni luultavasti tavannu koskaan.
Tämä kaikki kertoo sinusta vain sen, että olet harvinaisen tyhmä, kun elät vapaaehtoisesti suhteessa, jossa saat turpaasi ja sinua kiusataan. Kukaan täysipäinen ihminen ei tuossa tilanteessa enää jäisi odottamaan mitään pettämistä, jotta voisi lähteä suhteesta. Pettäminen on pieni rike noihin muihin mainitsemiisi asioihin verrattuna.

viinikumi
Kuuntele miestäsi, äläkä tee a) yhtään b) mitään.

Eiköhän miehen vaimo ihan itte tiedä, että mies on kyseisenä iltana ollut ulkona. Kuin myös sen onko tullut yöksi kotiin. Ja onko ollut huulipunaa kauluksella vaatteet haisten hajuvedelle.

Kuulostaa just uskottavalta, että pettämistarkoituksessa oltais avoimesti siinä baarissa, missä käy omat ja vaimon kaverit???

Mä olen kymmeniä tai satoja kertoja ihan duunin puolesta ollu illanvietoissa mis on tullut vaihdettua poskipusuja ja illan päätteeksi saatettua seurueen naisista joku tai useampia omaan hotelliinsa. Entäs sit?
liero!!

viinikumi
vaikka olisikin mukava olla autuaan tietämätön,enkä haluaisi että raskausaika menis pilalle,niin haluaisin silti että mulle kerrottaisiin!! jos joku tietäs että mies liehittelee muita mutta jättäs kertomatta loukkaantuisin asiasta.

mutta jos mä nään kaverin miehen hieroskelemassa muita baarissa menisin pokkana kysyy ukolta että ai onks teille tullut eroo xxxx kanssa? voi voi. kyl sais äijän viritykset nolon lopun. ps.vihaan kaikennäköisiä pettäjäpaskoja niitä on omalle kohalle osunu muutama,enkä tosiaan haluaisi elää sellaisen kanssa joka ei ole sitoutunut

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta ala mene sanomaan mitaan.
-Heilla saattaa olla avoin suhde
-Olet saattanut tulkita tilanteen vaarin
-Itsellani on mm. miespuolinen ystava, jonka kanssa naen harvoin mutta olen erittain laheinen ja kylla halataan ja ehka pussataankin joskus, siina ei ole mitaan romanttista
-Mies saattoi olla pahoissa puuhiissa, mutta sekaan ei kuulu sinulle

petetty nainen
Ehdottomasti pitää kertoa. Mikä ystävä se sellainen ystävä on, joka salaa tuollaisen asian? En voisi sen jälkeen enää olla ystävä, jos ystävä jättäisi kertomatta.

Jos taas ystäväsi suuttuu SINULLE että kerrot, niin, noh.. kuka haluaakaan olla hullun ystävä? Ainoastaan sekopää suuttuu tuosta viestintuojalle, näin se on.

"vieras"
[QUOTE="vieras";28936007]Ap unohti mainita onko ystävllä lapsia. Jos parilla on lapsia on täysin edesvastuutnta mennä kertomaan koska se saatta johtaa lasten perheen ja koko elämän rikkomiseen.[/QUOTE]

Jos perhe tämän takia hajoaa, niin siitä on vastuussa vain ja ainoastaan pettäjä.

Alkuperäinen kirjoittaja Kylmäkkö;28936022:
Johan on saanut mittasuhteet tämä(kin) ketju :LOL: .
Onneksi luin vain ekan sivun!

Oma vastaukseni on, että älä puutu toisten suhteisiin. Minä kerran jouduin tulilinjalle saman tapaisessa tilanteessa enkä enää ikinä, koskaan missään kerro vaikka kaverin mies vehtaisi kenen kanssa. Tai kaverin nainen.

Ei, ei.

• Tykkää
Reactions: __Maarit__
kermakaniini
Pistää aina silmään tuo sana "siittä", eikös jossakin toisessa ketjussa ollut jotakin toisen nimimerkillä leikkimistä, ja siinä käytti myös "siittä" sanaa.
Ei tuo totta ole laisinkaan.
Kunhan mieleltään sekaisin oleva ihminen hakee sairasta hupia ja sitähän saa.
Ties vaikka olisi petetty nainen.Jotakin naisvihaa ainakin paistaa.
Eipä enempiä kiinnosta lukea turhanpäiväistä paskanjauhantaa.

"Jenis"
Jos mä olisin se petetty vaimo - tai vaikka miehen touhu ois ollut ihan viatontakin - niin kyllä mä tahtoisin että kaveri kertois mulle mitä ois nähnyt. Kainalossa istuminen ja huulille pussaaminen on kuitenkin keskimäärin parisuhteeseen kuuluvaa hommaa, vai? Jollei heillä toisiaan ole avoin suhde, mutta mitäpä se kertominen siinä tilanteessa haittaisi?

Kertoako?
Nyt on ystävälle kerrottu.

Kerroin tosiaan nähneeni hänen miehensä baarissa ja ystäväni kysyikin heti, että kenen seurassa. Siitä päästiinkin luontevasti siihen, että kerroin minkä takia halusin niin palavasti nähdä hänet mahdollisimman pian ja jutella.

Selitin tilanteen, että oli tämä nuori nainen ja välit näyttivät läheisiltä. Ystäväni sanoi arvanneensa. Ja oikeastaan oli jo aavistanutkin, mistä haluan hänen kanssaan jutella.

Puitiin tilanetta yhdessä läpi. Pohdittiin, että suukottelua kummempaa tuskin oli ainakaan tuona iltana ehtinyt tapahtua. Ystävälläni on vahva tunne silti siitä, että miehellä tätä sutinaa on tosiaan ollut jo pidempäänkin. Sitä ei tosian tiedä vasta kun itse mieheltä kysyttäessä.

Tilanne oli kaikintavoin rauhallinen, ystäväni oli toki pettynyt ja loukkaantunut, mutta suhtautu asiaan kuitenkin järkevästi. Kiitti rehellisyydessä ja sovimme, että jos tilanne äityy kotona kamalaksi, on hän aina tervetullut meille ”huilaamaan.”

Ystäväni keskustelee miehensä kanssa tästä tilanteesta illalla, kun lapsi on saatu nukkumaan.

Minun osaltani tämä ketju voisi olla tässä, ajattelin vain päivittää kuulumiset.

"joku"
tuu nyt ihmeessä kuitenkin kertomaan miten juttu loppusissaan päättyi kun tälläisen ketjun aloititkin ;) kiistikö mies kaiken? jatkuiko heidän suhde? vai lähtikö uuden matkaan...

Kertoako?
No sen verran vielä tilannekatsausta, että tuskin eroavat. Ystäväni haluaa pitää perheensä kasassa.

Se tuleeko siitä helppoa tai mukavaa, on eri asia. Toki emme voi nyt tietää, onko miehellä ollut vakavissaan otettava suhde vai oliko kyseessä tosiaan vain ohimenevä typerä hölmöily.
Toivon jälkimmäistä, sillä ystäväni on valmis pistämään mielenterveytensä likoon, että saisi heidän liittonsa vielä toimimaan.

Ajattelin tänään vielä lähestyä varovasti omaa miestäni tällä aiheella, nyt kun ystäväni tietää jo ainakin osatotuuden, voi olla että miehenikin suostuu puhumaan minulle. Jos tietäisi jotakin enemmän.

jtyjgffjghjkfghj
[QUOTE="otto";28934002]Aluksi petetty nainen ei usko että hänen miehensä pettää ja kuvittelee sinun jostain syystä yrittävän tuhota heidän suhteensa. Mieshän tulee kiistämään pettämisen viimeiseen asti. Omalta mieheltäsi et tarvitse lupaa, päätät sitten tehdä miten tahansa.[/QUOTE]

Kuka normaali tällaisia sairaita kuvitelmia kehittelee!?

*** pelkurit, tottakai tuollaisessa tilanteessa pitää YStävälle jotain sanoa!
Olen itsekin ollut vastaavassa tilanteessa ja todellakin olisin toivonut jonkun jotain sanovan, mutta ei. Vaikka jopa kysyinkin aiheesta.

"Heidi"
Ajattelin tänään vielä lähestyä varovasti omaa miestäni tällä aiheella, nyt kun ystäväni tietää jo ainakin osatotuuden, voi olla että miehenikin suostuu puhumaan minulle. Jos tietäisi jotakin enemmän.
Miehesi reaktiosta voit sitten varmaan päätellä, että hänelläkin on asiassa oma lehmä ojassa ja on jo kaulaansa myöten suossa. Tule kertomaan meille siitäkin. Tämä on varsin viihdyttävä ketju.

Yhteistyössä