Näin eilen ystäväni miehen baarissa toisen naisen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Kertoako?
  • Ensimmäinen viesti
kerro vaan
Mun mies lähetteli toiselle naiselle seksiehdotuksia tekstareilla ja se toinen nainen näytti mulle ne viestit seuraavana päivänä. Viikon päästä siitä minä ja lapset asuimme jo uudessa kodissa. Olin tyytyväinen, että minulle kerrottiin. Nekin viestit oli lähetetty nimittäin juhlista, jossa olimme olleet yhdessä ja tämä nainen ei siellä ollut.

No niin, juuri noin toimii Oikea Ystävä.
Anoit hänelle varmuuden siitä mitä hän olikin jo epäillyt, luultavasti on paininut itsensä kanssa onko vainoharhainen vai ei. Hienoa että olit luottamuksen arvoinen, olet nyt oman puolesi asiasta rehellisesti hoitanut.
Tsemppiä ja toivottavasti myös ystäväsi saa asiansa kuntoon sille mallille johon hän tyytyy.

[QUOTE="Heidi";28937209]Miehesi reaktiosta voit sitten varmaan päätellä, että hänelläkin on asiassa oma lehmä ojassa ja on jo kaulaansa myöten suossa. Tule kertomaan meille siitäkin. Tämä on varsin viihdyttävä ketju.[/QUOTE]

No aika vainoharhaista tuollaista alkaa epäillä. Hyvin useat ihmiset ovat sillä kannalla ettei muiden asioihin "puututa" milläänlailla. Ilman että siinä on mitään "omaa lehmää ojassa".

"vieras"
Ajattelin tänään vielä lähestyä varovasti omaa miestäni tällä aiheella, nyt kun ystäväni tietää jo ainakin osatotuuden, voi olla että miehenikin suostuu puhumaan minulle. Jos tietäisi jotakin enemmän.
Tuleppa myös siitä kertomaan. Nimittäin jotenkin tuo miehesi käytös vaikuttaa niin samalta kun meilläkin vähän vastaavanlaiseen tilanteeseen. Minulla sen jälkeen ollut koko ajan jonkinlainen epäilys että onko minun miehelläni myös ollut jotain säpinää eikä halua sen takia sekaantua ettei paljastuisi.

....
Vaikka miehet sanoisikin etteivät halua sekaantua toisten asioihin tai että vaimo/tyttöystävä sekaantuu, niin ei se aina sitä tarkoita että heillä itsellään on jotain salattavaa. Miehet ovat vaan niin toistensa puolella ja meillä ainakin monesti ukko kieltää mua puuttumasta mihinkään asiaan mikä ei meille kuulu. Mun ei tartte epäillä sen takia toisia naisia kun tiedän ettei sellaiseen edes ole mahdollisuus, vaan hän haluaa itsekkin pestä kätensä sellaisista asioista jotka ei periaatteessa meille kuulu :)

"Vieras"
Siis baarissahan ollaan yleensä enemmän tai vähemmän kännissä ja saatetaan pussailla puolituntemattomia, nyt ap kyllä teet kärpäsestä härkäsen mutta ehkäpä sulla onkin jostain syystä jokin tarve koittaa tuhota heidän perheonnensa..?

"otto"
No sen verran vielä tilannekatsausta, että tuskin eroavat. Ystäväni haluaa pitää perheensä kasassa.

Se tuleeko siitä helppoa tai mukavaa, on eri asia. Toki emme voi nyt tietää, onko miehellä ollut vakavissaan otettava suhde vai oliko kyseessä tosiaan vain ohimenevä typerä hölmöily.
Toivon jälkimmäistä, sillä ystäväni on valmis pistämään mielenterveytensä likoon, että saisi heidän liittonsa vielä toimimaan.

Ajattelin tänään vielä lähestyä varovasti omaa miestäni tällä aiheella, nyt kun ystäväni tietää jo ainakin osatotuuden, voi olla että miehenikin suostuu puhumaan minulle. Jos tietäisi jotakin enemmän.
Ei pettäminen ole koskaan petetyn syytä. Ei siis ole mitään vaikutusta pettämiseen sillä mitä ystäväsi tekee ja vaikka yrittää parantaa suhdetta. Toki pettäjä laittaa yleensä pettämisen muiden syyksi.

En jaksa lukea aiempia vastauksia enkä tiedä, onko joku tätä jo ehdottanut, mutta joka tapauksessa:
lähetä nimetön vihje.
Ehkä vähän tökeröä vaan siinä vaiheessa, kun ystäväsi siitä sinulle kertoo, mutta jollakin tavalla sulla on kuitenkin velvollisuus kertoa ystävällesi missä mennään.

Ken guru
En jaksa lukea aiempia vastauksia enkä tiedä, onko joku tätä jo ehdottanut, mutta joka tapauksessa:
lähetä nimetön vihje.
Ehkä vähän tökeröä vaan siinä vaiheessa, kun ystäväsi siitä sinulle kertoo, mutta jollakin tavalla sulla on kuitenkin velvollisuus kertoa ystävällesi missä mennään.
Ketjua seuranneena: ap kertoi jo ystävälle.

• Tykkää
Reactions: medialukutaito
[QUOTE="Vieras";28937398]Siis baarissahan ollaan yleensä enemmän tai vähemmän kännissä ja saatetaan pussailla puolituntemattomia, nyt ap kyllä teet kärpäsestä härkäsen mutta ehkäpä sulla onkin jostain syystä jokin tarve koittaa tuhota heidän perheonnensa..?[/QUOTE]

Se, että sun parisuhteessa on ok tuollaista harrastaa, ei tarkoita, että se muiden parisuhteissa olisi. Omassa parisuhteessani ei muita pussailla (edes kännissä). Ja jos kaverini tällaista toimintaa olisi todistamassa, haluaisin ehdottomasti siitä tietää. Sen jälkeen se olisi minun ja mieheni välinen asia selvittää miten siitä edetään ja miksi näin on tapahtunut.

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
"Merri"
Minkä ihmeen takia mies, joka pettää jatkuvasti menee naimisiin. Pysyis yksin ja huorais mielensä kyllyydestä. Onko pakko panna muutkin kärsimään. Ei voi enää ällöttävämäpi tyyppi olla kuin tuo firman mies.

Täysin moraaliton luikero. Voi lapsi parat. Vielä spekuloi miten poikansa suhteen käy. Normaali isä toivois pojallensa ehyttä suhdetta ja kaikkea hyvää. Oksetus !!!!
Kyllä mua inhottais jos mun isä olis tuollainen.

"vieras"
Mistäs sä cerine tiedät olenko edes parisuhteessa :LOL: mutta olen silti sitä mieltä että tää on aika sairas ketju kun kukaan ei tiedä mitään mutta kaikki kivittäis miehen heti!

[QUOTE="vieras";28934698]Kysyn vaan, että kellä on ihan oikeasti 100%:sti niin puhdas omatunto, ettei ole mitään salattavaa koskaan puolisoltaan?

Nimittäin jos itse saisin tietää, että minusta on laulanut kaverini esim. herra x:n vaimo rouva x....niin satavarmana kertoisin ihan kaiken mahdollisen pahan tästä rouva x:stä sen jälkeen herra x:lle, kun meni minut suolaamaan.

Samantien alkaisin kaikin mahdollisin tavoin horjuttaa heidän liittoaan, mm. kutsumalla maksullisia naisia mökki v-lopuille...yms ja tekisin kaikkeni, että se liitto tulee päättymään eroon. Usein silloin ne liittot hajoaa myös.

Siinä vain vinkki AP:lle, tämä kaverin mies todennäköiseski kostaa sinulle jotenkin tämän, jos asiasta laulat. Jos ei tiedä sinun menneisyydestä mitään ja ei rupea miehellesi valehtelemaan asioista...niin vähintäänkin aiheuttaa tarjoamalla kiusauksia niin paljon miehesi eteen, että jossain vaiheessa pettää sinua.

Suosittelen viedlä vahvasti harkitsemaan, kerjätäkkö verta nenästä vapaaehtoisesti vai ei.[/QUOTE]

Hivenen katkeruuteen taipuvaista tekstiä, kostonhimosta ja lapsellisen uhmakasta. Mikäs siinä, jos joku tykkää heittää marttyyrin viitan harteilleen.

[QUOTE="vieras";28935183]Tietääkö miehesi sitä, että olet pettänyt edellisessä suhteessa miestäsi...eli petitkö tuota väkivaltaista exääsi nykyisen miehesi kanssa vai oliko kyse toisesta miehestä?

Nimittäin löytyi se luuranko taas yhden palstaämmän kaapista, joka olisi kiva kertoa mahdollisen suolaamisen tapahtuessa kyseiselle aviomiehelle![/QUOTE]

Mun nykyinen mieheni tietää mun taustan, eli ei ole luurankoja kaapissa. Noi on sen verran isoja asioita, mitkä vaikuttaa ihmisen elämään ja niistä on hyvä kertoa avoimesti ja rehellisesti :).

pälä
[QUOTE="vieras";28935669]Täytyy kyllä tunnusta, että tulin katsomaan tänne onko kirjoitellut siittä, että petänkö häntä vai en.

En pettämiseen usko, koska odottaa minulle 3 lasta. En muutenkaan pidä siittä, että vaimoni kirjoittaa ja imee vaikutteita tälläiseltä ämmäpalstalta.[/QUOTE]

Kirjoituksistasi paistaa kyllä sellainen naisviha ja katkeruus, että toivon todella vaimosi saavan tietää, minkälaisen sian kanssa elää. No tulee se totuus julki jossakin vaiheessa, niinkuin olet varmasti aiemmista suhteistasikin huomannut.

Ja ihan tiedoksesi, etteivät kaikki naiset (eivätkä myöskään kaikki miehet) ole paneskelemassa muita heti kun puolison silmä välttää. Harmi, että sinä elät sellaisessa sairaassa ja kieroutuneessa maailmassa. Sen kyllä huomaa koko ajatusmaailmastasi. Ja ei, en todellakaan ole sinisilmäinen, tiedän kyllä, että työreissut jne. lisäävät todennäköisyyttä hairahtua, mutta itselleni pääasia on se, etten itse petä. Jos miehen mahdollinen petollisuus joskus tulee ilmi, on se hänen häpeänsä.

Yhteistyössä