Naapurissa on nyt 5 päivää ryypätty ja rällätty putkeen, yötä päivää. Loppua ei näy ja alkaa jo vitu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Naapurissa on nyt 5 päivää ryypätty ja rällätty putkeen, yötä päivää. Loppua ei näy ja alkaa jo vituttamaan eli mitä teen? Oven taakse ulisemaan, poliisit vai kostaminen? Mikäli toteutukseen lähtee viimeinen niin ehdotuksia otetaan vastaan.

Naapurissa on nyt 5 päivää ryypätty ja rällätty putkeen, yötä päivää. Loppua ei näy ja alkaa jo vituttamaan eli mitä teen? Oven taakse ulisemaan, poliisit vai kostaminen? Mikäli toteutukseen lähtee viimeinen niin ehdotuksia otetaan vastaan.
No olet kyllä harvinaisen pitkä pinnainen, itse olisin soittanut jo ensimmäisenä yönä poliisit. Mikäli asut (vuokra)kerrostalossa, muista tehdä myös häiriöntuottoilmoitus isännöitsijälle.

Munatonta sakkia jos eivät itse uskalla naapurilleen mennä puhumaan vaan siihenkin tarvitaan poliisi.
Riippuen naapureista välttämättä poliisitkaan ei mene paikalle yhdellä partiolla vaan paikalle lähtee heti myös tukipartio. Voithan sä tosin olla tyhmän uhkarohkea ja yrittää mennä silloin paikalle yksin itse.

Harvoin myöskään näkee kahta naista samassa poliisipartiossa. Kerran on mua vastaan, n. 10 vuotta sitten, tullut poliisiauto, jossa oli sekä kuskina että repsikanpaikalla nainen.

Tuo onkin mahtava ohje, ylivaraudu aina kun voi ja odota pahinta.

Vesillekään ei kannata koskaan lähteä, koska aina voi tulla trombi joka heittää veneen ilmaan tai sitten matkustajalaivan kapteeni on kännissä ja ajaa tahallaan karille.
:LOL::LOL:

Katos, ÄO42 tietää kaikesta kaiken, käskee, ohjeistaa, valehtelee, kieltää, kirjoittelee itsestäänselvyyksiä neuvoina, ja pitää itseään siinä sitten muka fiksuna ym ym bullshittiä
ja sitten siinä sivussa omistaa vissiin koko Euroopankin, tuo korskea
:poop:-öyhöttäjäpelle :LOL:

:LOL::LOL:

Katos, ÄO42 tietää kaikesta kaiken, käskee, ohjeistaa, valehtelee, kieltää, kirjoittelee itsestäänselvyyksiä neuvoina, ja pitää itseään siinä sitten muka fiksuna ym ym bullshittiä
ja sitten siinä sivussa omistaa vissiin koko Euroopankin, tuo korskea
:poop:-öyhöttäjäpelle :LOL:

Terveisiä sinne MV:n suunnallekin. Ilmeisesti johtajanne kokee M42:n uhkaksi ja on käskenyt aloittaa panettelukampanjan tätä kohtaan.

No meistä muista kukaan tuskin tietää millainen ap:n naapuri on, mutta ei vara venettä kaada...

Näin juuri ja kännissä harvemmin kovin ystävällinen, jos joku haluaa puuttua rällästelyyn. Jokin aika sitten olin tekemisissä naapurin kanssa, kun soittivat musiikkia todella kovaa, myös yöllä ja aamuyöllä ja keskustelu sujui asiallisesti. Sitten kun oli menossa kovat bileet ja viina virtasi, niin muuten niin ystävällinen ja huomaavainen opiskelijanuorukainen rupesikin räyhäämään kavereidensa säestämänä. Onneksi muuttivat pois.

En olisi ollenkaan sietänyt noin pitkään tuollaista ap:n kuvailemaan mekastusta. Poliisille soitto vaan suoraan.

Yhteistyössä