Sangria
hui, noi on pelottavia tilanteita. itsellenikin on muutama vastaava tapahtunut. ja yksi surullinen tapaus sattui 20v sitten kun dobermanni tappoi vaunuissa nukkuvan vauvan :'( tapahtui silloisten naapurien ystäville..Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Mun poika potkaisi kerran yhtä koiraa päin pläsiä.
Poika istui rattaissa, ventovieras haukku hyppäsi vasten rattaita ja alkoi nuuskimaan...omistaja oli mukana, koira kytkettynä mutta flexi monen metrin mittaisena. Ei paljon järki päätä pakottanut sillä(kään) koiranomistajalla, joka antoi koiransa hyppiä vieraiden lasten rattaisiin eikä pitänyt hihnaa lyhyenä kaupan parkkiksella |O . Oli varmaan sukua sille koiranomistajalle, jonka sakemanni hyppäsi mun selkääni päin yhtäkkiä kun olin kävelyllä eräänä syysiltana. Takissa järkyttävät kuraiset jäljet, ja kun karjaisin sille piskille että mene pois, niin omistaja piipitti jostain 50-70 metrin päästä että "se on ihan kiltti". Juu, en epäillytkään sitä tuhmaksi, mutta olkoon kiltti jossain muualla kuin mun selässäni :kieh:
Koirat on kivoja, suurin osa koiranomistajistakin on kivoja, mutta joukkoon mahtuu aina näitä pässejä jotka olettaa että heidän rakas Bellansa tai Mustinsa on koko maailman napa, ja kaikki suorastaan ilahtuu siitä kun heidän koiransa tulee yhtäkkiä nuuskimaan tai hyppimään päälle....ja sitten vedetään herne syvälle nenään kun käsketään viedä piskitys pois.
Jos koira tulee mun tai lasteni luo kutsumatta, ja puraisee, niin se koira lopetetaan 100% varmasti. Ikävää koiran kannalta ja omistajankin kaiketi, mutta siltä on hyvin helppo välttyä: pidä koirasi kiinni, ja hihna sen verran lyhyenä että todella hallitset sen.