Jos mikään muu ei auta niin kokeilkaa sitä että mies ei huomioi tätä tyttöä millään lailla.. Sanoo pihalla kohdatessaan terve mutta ei jää juttelemaan vaan kulkee ohi.. Ja muuten ei edes vilkaise tyttöön päin.. Tuskin tyttö jaksaa kauaa siinä norkoilla jos ei saa mieheltäsi mitään huomiota.. Meillä oli kans yhdessä vaiheessa naapurina ihan aikuinen nainen, kuka yritti vokotella mun miestäni.. Pyysi aina apua kaikkeen ja sitten kun mies meni ystävällisesti auttamaan, esim laittamaan telkkariin kanavat kohalleen, niin tää nainen sitten odotteli siellä miestäni aamutakki päällä ja aina välillä vilautteli sulojaan.. Ja tiesi kyllä tasan tarkkaan monelta mieheni oli tulossa kun oli itse sen ajan sanonut. Sitten oli vaan pahoitellut miehelleni sopimatonta asuaan ja selittänyt että oli juuri suihkuun menossa.. :saint:
Muutenkin aina hyppeli pihalla vähissä vaatteissa ja pyllisteli miehelle ym kivaa.. Oikeesti se oli niin huvittavaa (vaikka se välillä kyllä ketuttikin aika rankasti \|O )että mä en sitten loppujen lopuksi puuttunut siihen hommaan millään lailla.. Kohtelin sitä ystävällisesti niinkuin ennekin ja lopulta tää nainen sitten kyllästyi ja alkoi piirittää toisen naapurin miestä..
Muutenkin aina hyppeli pihalla vähissä vaatteissa ja pyllisteli miehelle ym kivaa.. Oikeesti se oli niin huvittavaa (vaikka se välillä kyllä ketuttikin aika rankasti \|O )että mä en sitten loppujen lopuksi puuttunut siihen hommaan millään lailla.. Kohtelin sitä ystävällisesti niinkuin ennekin ja lopulta tää nainen sitten kyllästyi ja alkoi piirittää toisen naapurin miestä..