NAAPURIN 16V AHDISTELEEMIESTÄNI

Meill on tämmönen ongelma.Naapurin 16 v tyttö lähes ahdistelee miestäni, pörrää aina mieheeni lähelle, ottaa kädestä kiinni, on mahdollisemman vähissä vatteissa ja aina Hups toppin olkain putoaa sopivasti ja rinta paljastuu.Pihatalkoissa hän horjahti mieheeni syliin ,Yrittää kaikeilla keinolla olla mieheeni läheisydessä vihjailee nje..Mies on yrittänyt torua tyttöä sanonnut kiltisti napakasti ettei ole kiinnostunut mutta tyttö ei usko.Keskustelimme tytön äidin kanssa , ja äidin kommenti miehelle oli :eek:lisit iloinen kun nuori kaunis nainen on kiinostunut sinusta ja minulle : mitäs sitten jos tyttö vie sinulta miehen....Tytön äiti on itse bi ja poika-tyttö ystävät vaihtuvat nopeaan tahtiin..Mitentälle asialle voi tehdä ? Poliisiilmoitusko ?PLEASE NEUVOTKAA !
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:19 kääkkä kirjoitti:
No JOHAN on kumma jos ei aikuinen mies saa 16v tyttöstä kuriin ja lopettamaan tuommoiset temput.
Ei se kuules ihan noin vain onnistu. :whistle:

Tulipa mieleen nuoruusajat jolloin piinattiin vanhempia poikia milloin milläkin...

Aapeelle, mahdollisimman vähän huomiota neidin tempuille niin eiköhän se pian iske silmänsä johonkuhun toiseen.
 
Mulla tuli heti mieleen, että kiihkeää suutelua (tai edes jotain lähikontaktia) teiltä kahdelta sen neitokaisen nähden, ja iskä huutelee lapsilleen, tai jos nyt ei huutele ni sanoo niin että neitokainen kuulee, että isän kullat, iskän murut, jotain... ja sinuakin "kullittelee" ;) , siis kutsuu kullakseen, rakkaakseen...
 
Ehkä erittäin loukkaavaa ja ikävää käytöstä, mutta tehokkain keino, jos toinen ei kerran sanomallakaan ymmärrä. Käske sen miehes nauraa sille tytölle päin naamaa, että mikä pelle se oikeen on. Julmaa todellakin, mutta nuori tyttönen tuskin kehtaa sen jälkeen enää lähennellä.
 
Suhtautukaa häneen kuin naapuruston muihinkin lapsiin ;)
"nyt laittamaan vaatetta päälle, ettet vain vilustu.." tai eikös sinulla jo ole kotiinmeno aika, ja läksytkin varmasti olet jo tehnyt.. "
 
Kaikkea h%&%&# sitä naapuriksensa saa!!!!Toi taitaa olla vielä pahempi ku mun häirikkö naapuri,sen ny sentäs sai poliisi kuriin.Tuntuu aika kovapäiseltä tytöltä jos ei puhe mee perille,ku ny tota ikääkin jo on.Mut selittää asiaa aika paljon jos äitikin vaan asian ottaa noin"rennosti",on ollu aika leppoisat ja vapaat kasvatusmetodit sielä perhees,saa ottaa jos haluaa,vaik jonkun oma onkin.Jos itellä olis vastaavaa mitä tekisin?Mä en varmaan päästäis miestäni ulos jos tytsy näkyvillä!! :p Ja kait sitä pitäis aika v-maisesti sanoa et ymmärtää pysyä kaukana!Ettis ny vaan oman ikäistään seuraa,eikö niistä ny löydy vastusta hälle!!!! :p :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:33 NaRikka kirjoitti:
Ehkä erittäin loukkaavaa ja ikävää käytöstä, mutta tehokkain keino, jos toinen ei kerran sanomallakaan ymmärrä. Käske sen miehes nauraa sille tytölle päin naamaa, että mikä pelle se oikeen on. Julmaa todellakin, mutta nuori tyttönen tuskin kehtaa sen jälkeen enää lähennellä.

AIkuisen tehtäväe EI TODELLAKAAN ole nauraa ivallisesti lapselle, lapsihan 16 vee vielä on!

AP, hyvä konsti tosiaan voisi olla se, että suhtaudette häneen kuin lapseen.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:34 BreeV kirjoitti:
Suhtautukaa häneen kuin naapuruston muihinkin lapsiin ;)
"nyt laittamaan vaatetta päälle, ettet vain vilustu.." tai eikös sinulla jo ole kotiinmeno aika, ja läksytkin varmasti olet jo tehnyt.. "
Mä olen kanssa tätä mieltä. Nuorta on turha loukata kun hän kuitenkin käyttäytyy noin hakeakseen huomiota turvalliseski kokemaltaan mieheltä. Missään nimessä ei kannata lähteä leikkiin mukaan. Suututtamalla voi saada tosi hankalan naapurin.
 
Mun mielestä on aika pimeetä että aikuiset ihmiset antaa neuvoksi nauraa päin naamaa vielä lapselle jolla on selkeästi seksuaaliset rajat aivan sekaisin. Ei normaali teini vokottele perheellistä miestä ja tiputtele paitaansa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:37 mää vaan kirjoitti:
Kaikkea h%&%&# sitä naapuriksensa saa!!!!Toi taitaa olla vielä pahempi ku mun häirikkö naapuri,sen ny sentäs sai poliisi kuriin.Tuntuu aika kovapäiseltä tytöltä jos ei puhe mee perille,ku ny tota ikääkin jo on.Mut selittää asiaa aika paljon jos äitikin vaan asian ottaa noin"rennosti",on ollu aika leppoisat ja vapaat kasvatusmetodit sielä perhees,saa ottaa jos haluaa,vaik jonkun oma onkin.Jos itellä olis vastaavaa mitä tekisin?Mä en varmaan päästäis miestäni ulos jos tytsy näkyvillä!! :p Ja kait sitä pitäis aika v-maisesti sanoa et ymmärtää pysyä kaukana!Ettis ny vaan oman ikäistään seuraa,eikö niistä ny löydy vastusta hälle!!!! :p :p
Onko tuo sinun keinosi hallita aikuista miestä???
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:37 mää vaan kirjoitti:
Kaikkea h%&%&# sitä naapuriksensa saa!!!!Toi taitaa olla vielä pahempi ku mun häirikkö naapuri,sen ny sentäs sai poliisi kuriin.Tuntuu aika kovapäiseltä tytöltä jos ei puhe mee perille,ku ny tota ikääkin jo on.Mut selittää asiaa aika paljon jos äitikin vaan asian ottaa noin"rennosti",on ollu aika leppoisat ja vapaat kasvatusmetodit sielä perhees,saa ottaa jos haluaa,vaik jonkun oma onkin.Jos itellä olis vastaavaa mitä tekisin?


Mä en varmaan päästäis miestäni ulos jos tytsy näkyvillä!! :p


Ootko mustasukkanen 16 vuotiaalle lapselle?


Ja kait sitä pitäis aika v-maisesti sanoa et ymmärtää pysyä kaukana!Ettis ny vaan oman ikäistään seuraa,eikö niistä ny löydy vastusta hälle!!!! :p :p
:LOL:
 
Enkai mä nyt ihan sitä tarkota, et aikusen miehen pitäisi ensitöikseen alkaa pilkkaamaan nuorta tyttöä, joka koittaa iskeä häntä. Mutta ap kirjoitti, että kaikkea on jo kokeiltu, sanomista jne. Ja koska omasta 16 vuotis päivästä ei oo lainkaan kauan aikaa, niin muistan vielä hyvin millaista se oli olla pakkomielteisen ihastunut johonkuhun. Ei siihen auttanut se, että se kaveri oli varattu, eikä puhuminen tai mikään ns. kiltti keino. Mutta nauraminen sai kyllä vaihtamaan kohdetta melkoisen rivakasti. Enkä tarkoita mitään pilkkaamista sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta jos mies nauraen sanoo, että oletkos huomannut, et mulla on vaimo ja lapsia, ja että sä olet itse 16 vuotias teini, niin se on ehkäpä kolaus itsetunnolle, mutta ei pilaa kenenkään seksuaalista kasvamista. Ihan vaan jo senkin takia, että yhdenkään 16 vuotiaan ei pitäisi toisten avioliittoa sabotoida, vaikka kuinka olis pää vielä tyhjää täynnä ja kasvu kesken. Että älkää nyt kivittäkö mua julmuudesta.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:56 NaRikka kirjoitti:
Enkai mä nyt ihan sitä tarkota, et aikusen miehen pitäisi ensitöikseen alkaa pilkkaamaan nuorta tyttöä, joka koittaa iskeä häntä. Mutta ap kirjoitti, että kaikkea on jo kokeiltu, sanomista jne. Ja koska omasta 16 vuotis päivästä ei oo lainkaan kauan aikaa, niin muistan vielä hyvin millaista se oli olla pakkomielteisen ihastunut johonkuhun. Ei siihen auttanut se, että se kaveri oli varattu, eikä puhuminen tai mikään ns. kiltti keino. Mutta nauraminen sai kyllä vaihtamaan kohdetta melkoisen rivakasti. Enkä tarkoita mitään pilkkaamista sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta jos mies nauraen sanoo, että oletkos huomannut, et mulla on vaimo ja lapsia, ja että sä olet itse 16 vuotias teini, niin se on ehkäpä kolaus itsetunnolle, mutta ei pilaa kenenkään seksuaalista kasvamista. Ihan vaan jo senkin takia, että yhdenkään 16 vuotiaan ei pitäisi toisten avioliittoa sabotoida, vaikka kuinka olis pää vielä tyhjää täynnä ja kasvu kesken. Että älkää nyt kivittäkö mua julmuudesta.
No siinä tapauksessa...¨
Toi kuulostaa ihan hyvältä! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2007 klo 15:56 NaRikka kirjoitti:
Enkai mä nyt ihan sitä tarkota, et aikusen miehen pitäisi ensitöikseen alkaa pilkkaamaan nuorta tyttöä, joka koittaa iskeä häntä. Mutta ap kirjoitti, että kaikkea on jo kokeiltu, sanomista jne. Ja koska omasta 16 vuotis päivästä ei oo lainkaan kauan aikaa, niin muistan vielä hyvin millaista se oli olla pakkomielteisen ihastunut johonkuhun. Ei siihen auttanut se, että se kaveri oli varattu, eikä puhuminen tai mikään ns. kiltti keino. Mutta nauraminen sai kyllä vaihtamaan kohdetta melkoisen rivakasti. Enkä tarkoita mitään pilkkaamista sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta jos mies nauraen sanoo, että oletkos huomannut, et mulla on vaimo ja lapsia, ja että sä olet itse 16 vuotias teini, niin se on ehkäpä kolaus itsetunnolle, mutta ei pilaa kenenkään seksuaalista kasvamista. Ihan vaan jo senkin takia, että yhdenkään 16 vuotiaan ei pitäisi toisten avioliittoa sabotoida, vaikka kuinka olis pää vielä tyhjää täynnä ja kasvu kesken. Että älkää nyt kivittäkö mua julmuudesta.
Ma olen sum kanssas samoilla linjoilla. Kylla sen 16-vuotiaankin pitaa oppia, millainen iskeminen on sopivaa. Ei siita seksuaalisuus mitenkaan vaaristy, ehkapa hilliintyy sopiviin mittoihin. :whistle:
 
NuoriAikuinen
Mä jäin miettimään tätä tytön äitiä... todella omituista että hän suhtautui asiaan noin kun siitä hänelle juteltiin?! Tulihan tälle äidille nyt selväksi että teitä ihan tosissaan häiritsee tuo tytön käytös, ettei äiti vaan ottanut koko juttua niin että se olisi teistäkin vain humoristista? Outoja kommentteja äiti heitti jos asian laidan oikein ymmärsi..

Narikan neuvot kuullostaa ihan järkeviltä, mä vähän luulen ettei tuo tyttö välttämättä olisi moksiskaan jos häneen suhtauduttaisiin kuin muihin lapsiin, huonolla tuurilla saisi vain lisää vettä myllyynsä jos saisi huomiota osakseen.. :whistle: Jos ei narikan neuvo toimisi niin mä tekisin niin että keräisin kaikki neljä kasaan eli tyttö ja hänen äiti sekä ap miehineen ja oikeasti nostaisin kissan pöydälle ja tekisin selväksi että näin ei voi jatkua ja että tälle on tultava loppu. :whistle:
 
Tuli mieleen kun viime kesänä oli tuollanen tilanne että lähinaapurin tyttönen tuli aina tuohon pihaan kun mies siinä oli, ja tietysti niin tällätty ja laitettu että ei voinu olla huomaamatta mikä siinä nyt oli ajatuksena. :D
Mulle kun ei koskaan terve sanonu saati mitään muutakaan, mutta miehen näki niin heti innoissaan huutamassa ja paikalla salamana :whistle:
sitten alko se että hän pyyhelti ihan vähissä vaatteissaan tuossa.

Sillon mulla alko jo olla että eihän tuosta nyt mitään tule että kohta se on alasti tuossa, ja kehotin että mies hienovarasesti asiasta mainitsis.

Jatkuhan sitä jonkun aikaa ja mies sille sitten mainitsi että ei haittaa vaikka tässä käytkin ja saat tulla juttelemaan mutta kai sulla ikäistäs seuraakin on ettei nyt vanhan ukon kanssa tarvi jatkuvasti rupatella. :whistle:

Sen jälkeen ei käyny, ja hetkenpäästä muuttivat pois.
 
Leila
Onpas täällä tänään nuoret naiset aktiivisia. Kuusitoistavuotias alkaa olla sillä hilkulla nuori aikuinen (laillisesti saa harrastaa seksiä), että napakasti sanoisin miehenä/naisena, että jos ei lääppiminen lopu niin mihinkään yhteiseen en ikinä enää hänen kanssaan rupea. Ei grillaamista, ei uimaan viemisiä, ei pihatalkoita vain tylyt huomenet postilaatikolla ja thats it. Siis jos mies haluaa tämän kisailun loppuvan..mutta aina ne ei halua. Koskaan ketään en alkaisi tämän kummoisemmin nolaamaan, en haukkumaan ulkonäköä tms. (siis minkään ikäistä), mutta jos normi sana ei kuuluisi harkitsisin jopa lähestymiskieltoa! Ihminen saa kulkea rauhassa pihallaan. Ja...sinisilmäisyys pois..on ikävä kyllä olemassa vanhempia, jotka kasvattavat omalla esimerkillään lapsistaan luonnevikaisia, yhteiskuntaan sopeutumattomia henkilöitä. On jopa vanhempia jotka käyttävät omia lapsiaan hyväksi omiin tarkoituksiinsa :x Hyytyisiköhän rouvan hymy, jos kysyisit tyttären kasvatusperiaatteista?
 
Tommosiahan ne tuon ikäiset tytöt nykyään on. SItten kun täysi-ikäinen mies hairahtuu siihen flirttiin ja mennään sänkyyn asti, niin avot. Ei muutakuin raiskausilmoitusta tekemään. Näinhän se näyttää nykyään menevän. Valitettavasti.
 

Yhteistyössä