Naantalin ok-talon videointi liikaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tosi-tv
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tosi-tv

Vieras
Miten joku voi kuvata tulipaloa kun talon sisällä mahdollisesti voi olla eloonjääneitä vielä jotka ovat kuolemaisillaan joko kuumuuteen tai häkään? Mitäköhän kuvaajalla on mielessään kun palo kokoajan tallentuu videolle?

ei siinä mitään että kuvaa koska niistä voi olla juu hyötyy tutkinnas tms mut se et niitä sitte netissä tuijotellaan silmät kiiluen, ni se on minusta outoa.

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
se videointihan tapahtui, kun pelastuslaitos oli työnsä tehnyt ja palo oli sammutettu. eikä takuulla talossa ollut tuolloin enää eloonjääneitä :'(
ei tulipaloa ole kuvattu.

onhan kato vaikka iltalehden sivuilta

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaaMahtavaa:
se videointihan tapahtui, kun pelastuslaitos oli työnsä tehnyt ja palo oli sammutettu. eikä takuulla talossa ollut tuolloin enää eloonjääneitä :'(
ei tulipaloa ole kuvattu.

Kylläpä vaan tulipalo on kuvattu. Video on iltalehden sivuilla.

Alkuperäinen kirjoittaja katmat:
elämä ku ihmiset osaa olla ajattelemattomia toisia kohtaan.

ja sä se jaksat hyeenan lailla olla joka ikisessä naantali ketjussa hokemassa miten inhottavia rääppijöitä kaikki on ja ei saa sanoo , ei saa miettii, ei saa arvailla ei saa mitään.
jospa vaan sinäkin vastedes jättäsit nää naantaliketjut aukasematta.

no sen näki mitä siitä seuraa kun sinne taloon olisi mennyt... yksi poika meni pelastamaan tyttöystäväänsä sieltä talosta. molemmat ovat nyt kuolleet. että en sitten tiedä kumpi oli kamalampaa, mennä tapattamaan itsensä sinne liekkeihin vai kuvata materiaalia esim juurikin poliiseille. se on tyhmää että se video on laitettu nettiin, se on väärin.

Noi on mun mielestä myös sekä yököttäviä että todella hyvän maun ja moraalin vastaisia. Itse en ikinä avaa enkä katsele noita kun niitä videoita iltapäivälehtien nettisivuilla on.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:

ja sä se jaksat hyeenan lailla olla joka ikisessä naantali ketjussa hokemassa miten inhottavia rääppijöitä kaikki on ja ei saa sanoo , ei saa miettii, ei saa arvailla ei saa mitään.

ootko ite ollu koskaan uhrina kun toiset vahtaa vierestä ja puhuu sun asioista viikkokausia selän takana??Vois tehdä hyvää niin tietäisit miltä se tuntuu

ootko ite ollu koskaan uhrina kun toiset vahtaa vierestä ja puhuu sun asioista viikkokausia selän takana??Vois tehdä hyvää niin tietäisit miltä se tuntuu

onko sulla kaikki muumit oikeesti laaksossa ? :O ihan oikeasti pidät itseesi jotenkin parempana nyt toivomalla jollekin toiselle jotain ikävää. ei hyvää päivää.

Alkuperäinen kirjoittaja semmottiis:
No, kyllä tuollainen roihu tappaa armeliaasti ja nopeasti. Ei siellä ole enää kuolevia kuvausaikaan ollut, ovat ehtineet jo kuolla.

:headwall: toki tulipalossa kuolee juuri noin :headwall: ja siksipä kannattaa kaivaa videointilaitteet esiin :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

onko sulla kaikki muumit oikeesti laaksossa ? :O ihan oikeasti pidät itseesi jotenkin parempana nyt toivomalla jollekin toiselle jotain ikävää. ei hyvää päivää.

ei oo se tarkoitus vaan vaahtoan täällä sen takia että josko joku utelias-uuno heräis siihen todellisuuteen että onnettomuuspaikalla turhan panttina toljottaminen ja juorujen levittäminen ei ole uhrien näkökulmasta kovinkaan mukavaa.Ja yleensä ne jotka kyseistä asiaa harrastavat eivät itse koskaan ole olleet uhrin asemassa eivätkä tiedä miltä se tuntuu.Ja että he sen oppisivat niin sellainen kokemus voisi muuttaa omaa tapaa toimia kyseisissä tilanteissa.Tarkoitus siis ei ollu toivoa kellekkään yksittäiselle ihmiselle pahaa vaan herättää ihmiset tajuamaan miten pahalta tälläinen toiminta uhrin näkökulmasta tuntuu.Mutta sitä ei selvästikään monikaan tajua kun ei itse ole kokenut.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja semmottiis:
No, kyllä tuollainen roihu tappaa armeliaasti ja nopeasti. Ei siellä ole enää kuolevia kuvausaikaan ollut, ovat ehtineet jo kuolla.

:headwall: toki tulipalossa kuolee juuri noin :headwall: ja siksipä kannattaa kaivaa videointilaitteet esiin :/
No usko pois. Kaasuihin siellä kuolee, ei liekkeihin.

No mä olen ja juu ei ole kivaa, mutta mun mielestä ei hirveästi eroa ole että jääkö "vaan" tölläämään vai kuvaako.
Ja toisekseen, sinä itse olet kyllä haahka pahimmasta päästä kun vaahtoat näissä Naantaliketjuissa. Hiljentyisit sinäkin ja jättäisit tuon voukauksen vähemmälle.

Yhteistyössä