N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

  • Viestiketjun aloittaja alabama
  • Ensimmäinen viesti
Onnea santrra! Eikös se niin ole ettei vääriä plussia ole? =) Ihanaa, toivotaan että viiva vahvistuu!!!! Ehkä sun kandee ootella ees huomiseen aamuun ni voit saada vahvemman viivan! =) :hug:

Ja jännäilen täällä hissunki puolesta... :whistle: Kyl sun kannattaa viel ootella juu ettei tuu sitten väärää negaa ku on hätäilly.. Jaksuja piinailuun! ;) :hug:
 
Se testi oli tavan kaupasta ostettu, enkä nyt ole ihan varma sen nimestä, mutta olisiko sen nimi ollut pelkkä pregentstick tai sitten FindOut Diagnostic :D Se testitikku oli samanlainen kun rfsu:n, mutta paljon pienempi. Liekkö sitten miten hyvä?

Jospa minä jaksaisin odotella huomiseen aamuun sen testin teossa :D

Tsemppiä odotukseen hissu ja Inekselle myös paljon jakseluja!!! :hug:
 
Huomenta vain! =)

No enhän minä jaksanut odottaa tähän päivään vaan testasin eilen eri testillä ja plussaahan se näytti!!! :D :heart: Eli kai sitä nyt sitten ollaan raskaana!! Vaikea kuvitella että tämä on nyt sitten ihan totta!!! :D IHANAAA!!!!!

Ei mulla muita oireita ole ollut kuin ala vatsaan on koskenut koko viikon silleen menkkakipumaisesti ja tissit on vähän kipeet niinkuin ennen menkkoja =)

Taidetaan olla ihan kolmistaan... Jonnekkin porukka on hävinnyt....?
 
Onnea kaikille plussanneille!!!

Minä täällä taustalla vielä kärvistelen. Oottelen tätiä saapuvaksi lauantaina, mutta kun pari viimeistä kiertoa on heitelly, niin en juokse testikauppaan ennenkuin vasta joskus kp 40 tienoilla. (toisin oon niin hätähousu, että tein "ei herkän testin" jo joskus kp 24. Nega)

Kyllästyttää tää odotuksen odotus. Huoh.
*palaa takaisin taustajoukkoihin*

Plussa tuulia kaikille vielä jännääville!
 
kyllä minäkin täällä taustalla käyn lukemassa teidän kuulumisia. Itsellä vaan kun ei tunnu millään tärppäävän ei paljon huvita testailla tai miettiä oireita. se ei silti poista sitä, etten olisi kiinnostunut mitä teille kuuluu ja riemuani teidän puolesta, joila plussa on tullut. Ihanaa santra :heart: toivotaan, että kaikki menee hyvin =) paljon plussaonnea myös muille, joilla on jännät päivät käsillä.
 
Mä tiesin! Jes, onnea santrra!!!! :flower: :hug: :heart:
Nyt sitten vaan toivotaan parasta!!!!!!! =)

Ja kiitos paljon hissu kukista! Nätit on.. ;) :hug: Mites sulla? Oireita? Koska meinasit et testaat? Sunnuntaina? Vai maanantaina? =)
 
Niin ja äityli-84 ja haltia: jaksuja! tä on rankkaa ku kestää ja kestää ja joka kk joutuu pettymään. :/ :'( Meilläkin tulee pian vuos täyteen odotuksen odotusta.. Mutta eiköhän se onni meille suoda aikanaan! :hug:
 
Täällä parikymppinen kuumeilija.
Lapset 2,5-vuotias sekä 9kk. :D
Kolmas saa tulla...
Kunhan edes kuukautiset alkais. Jostain syystä kierto nyt jo 2vkoa yli normaalin... Oon ihan :eek: Oon toki tehnyt testinkin, vaikka kondomi on ollut käytössä ja negahan se. :/ Epätavallista tällänen mullle! Kellään ollut vastaavaa vaikka normaalisti tarkka kuukautiskierto?
Toivotaan, että alkaa pian niin päästään yrittään... ;)
 
Ihanaa kun plussapino alkaa kasvamaan! :heart:

itellä ei myöskään mitään tuntemuksia... Yleensä oviksen jälkeen tulleet rinnat kipeiksi ja olleet siihen asti että menkat alkanut, mutta nyt ei mitään. Masua aina kumasti vihloo, mutta vielä en uskalla toivoa mitään ennen kun se plussa tulis siihen testiin!

Haltija! Samat yk menossa! Vaikka vaikeaa se yrittäminen ja odottaminen on, niin älä vielä sitä pyyhettä nurkkaan heitä! Kyllä se plussa vielä meillekkin suodaan! Itsellä jo mennyt toivo mutta täytyy kerätä uudestaan!

Jaksamisia kaikille! Ja PALJON +++++++ meille kiitos! =)
 
Ines :heart: minulla oli ovulaation jälkeen oireina kova aivastelu ja päänsärkypiikit(hormoonallinen särky). Olin melko varma,että olen raskaana. viime viikon lopulla mahassa tuntui painetta joka vahvisti tunnettani. nyt ei mitään oiretta. ja olen alkanut uskoa,etten tälläkään kertaa ole raskaana. :'( minua kyllä palelee paljon,mutta en tiedä johtuuko vaan kylmemmästä ilmasta.. tai on flunssa tulossa. eniten harmittaa,kun meillä aina näin hankalaa raskautuminen.esikoisenkin kanssa kesti..
eihän tää tietysti ole pitkä aika,kun vertaa muihin,mutta jotenkin nyt mieli matalana :ashamed:
paljon onnea Santtra!!! :heart:
 
Onnea Santrra!! :flower:
Itselläkin on jännät päivät menossa...tai ei nää enää ole jänniä päiviä...menkat on JO 8 päivää myöhässä ja testannut olen..ja näytti negaa..joten nyt ei tiiä mitä odottaa..taitaa se perhanan täti olla meikäläisen kohdalla vaan TODELLA myöhässä... :headwall:
kaikkia oireitani olen kyllä kuvitellut raskausoireiksi..samoja oireita löytyy kuin Santrralla oli... mut eipä tiiä mitä täs tekis...oottaako vielä vai tilaako sitten tk:hon ajan itelleen testeihin että mikä olis kyseessä... mut sen tiiän että jos en ole raskaana ja menkat on vaan nyt tosi myöhässä ni korkeelta tiputaan!! :'( :headwall:
 

Torstai 30.8

Riquli .................kp 8/24-26...........yk5..................2.lapsi
Hempukka87 ......kp 8/30-?.............yk11................1.lapsi
Telma ................kp 9/24-?.............yk8..................1.lapsi
Ines ..................kp 11/?..................yk8..................1.lapsi
Nasutin85 .........kp 15/24-28...........yk3..................1.lapsi
Wiivi84 ..............kp 18/30-32..........yk10...............2.lapsi
Tiu .....................kp 18/29-32..........yk2................1.lapsi
Whisnefka .........kp 20/26-32..........yk9.................1.lapsi
Pippa .................kp 22/28-30..........yk2.................1.lapsi
Äippä84 .............kp 23/29...............yk7.................3.lapsi
Rina82 ...............kp 25/?.................28 kk..............1.lapsi
Hissu .................kp 27/29-34..........yk5.................2.lapsi
Anna333 ............kp 32/45...............yk14...............1.lapsi
Piksu .................kp 37/28-29...........yk3.................1.lapsi
Bayan Fare ........kp 39/32-?.............yk8.................1.lapsi
Äippä2006 .........kp 42/?..................yk1.................2.lapsi
Khalawah ..........kp 56/28................yk1..................3.lapsi
Viipunen ............kp 70/28-30...........yk4.................1.lapsi


Mukana hengessä taustalla

Haltia ...............kp 9/31-36............yk10................1.lapsi
Äityli-84 ...........kp 30/34-40...........yk12...............2.lapsi
Mimmali ...........kp 84/31-33............yk11...............1.lapsi

Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra


Wautsi wau......kylläpäs täällä on nyt tuo kirous rikottu ihan takuulla, ei muuta kun kaikille muillekkin plussatuulia ja onneksi olkoon kaikille plussanneille!
 
Onnea Santrra!! :flower: ja jaksamisia tietysti kaikille. Oma tilanne on nyt vähän hukassa, ovisaikaa tässä kai elellään..mitään tuntemuksia ei ole oikein ollut, mutta enpä tuota ennenkään ole niin bongaillut. vielä en silti ajatellu ovistestejä alkaa käyttämään.. ehkä sitten kun yritystä takana vähä enemmän.jotenkin vauva-asiat taas ollu tuolla taka-alalla, mikä ei tietenkään tarkoita että olisin mieleni muuttanut, mutta tekee ihan hyvää keskittyä muuhunkin elämään, jospa tuo kroppa sitten yllättäis jossain vaiheessa :)
 
höh.. tänään taas tuli kunnon repäisy alamahaan oikealle puolelle. heti nous toivo himpun verran. vessareissun jälkeen laski miinukselle,limaveriviiruja tulee,eli alkaakohan mulla menkat jostain syystä nyt jo!? :(
 
no niin se siitä sitten
menin hätä housuna testaamaan Aconin herkällä tänään ja nega oli! kp 28/29. ei taida enää plussaksi muuttua :'( :( ei enää jaksas...olin niin varma!

Hissu the Hätähousu
 
Moi!
Mimmali oli laittanut tuonne pitempään yrittäneiden-puolelle viestin että:
Multa jää nyt kuumeilut taakse..alko menkat 10.8 ja nyt katotaan jatketaanko yritystä milloin..Joko nyt tai vasta ensi vuonna.Huomenna on aika ultraääneen ja katotaan mikä mun menkkoja vaivaa.

Hyvät jatkot teille ja onnea yritykseen!
Minut saa vielä kiinni y-viestillä mutta luen ne aika harvoin..

(Anteeksi Mimmali luvaton kopiointini... )

Elikkäs jos sallitte niin seuraavassa päivityksessä voisi noi Mimmalin kiertopäivät vaikka ottaa pois (kun eivät pidä paikkaansa) , mutta nimi saa tottakai säilyä listoilla!

Khalawah, Viipunen: Anteeksi kun kyselen, mutta vieläkös teidän kiertopäivänne pitävät paikkansa? Yritän vaan pitää listan ajantasalla! :)
 
Voi ei, hissu! :'( :/ ISO :hug:
Toivotaan että testasit vaan liian aikasin ja muuttuis vielä + :heart:
Tai sitten vaan pää pystyssä uuteen parempaan kiertoon! =)

Riquli: Kiitos, kiva ku tulit kertoo meillekin Mimmalista.. Ollaan jo oltu huolissaan.
 
Eikös toi hissun nega voi vielä plussaksi muuttua. Aika yksilöllistä se kuinka raskaushormonia erittyy, eli jotkuthan voivat plussata vasta viikko/kaks menkkojen myöhästymisen jälkeen..eli minä ainakin pidän peukkuja vielä :heart: ja toi hätähousuilu on tuttua touhua :D enää en kyllä siihen sorru..
 
Moi taasen!
Kiitti riquli,ei kopiointi haittaa vaan ihan hyvä että sen tuohon laitoit..
Kävin ultrassa ja kappas kappas..Munasarjat syynä menkkojen poisjäämiseen ja sitä kautta sitten ehkä "lapsettomuuteen" kun ilmeisesti munasolut ei kypsy tarpeeks tms..En tiä.Nyt päätettiin että koitetaan 5% painonpudotusta jos se auttais niihin laiskoihin munasoluihin.Lihava en ole mutta kyllä ylimääräisiä kiloja on.

Ja kohtu oli kallellaan taakse vai miten se lääkäri sen nyt sanokaan.. :|
Se tod.näk.syynä esim yhdyntäkipuihin."Muuten" kaikki ihan ok.Nyt vähän masis fiilis mutta jospa sitä sais muutaman kilon pois ja takaisin lapsenyrityspuuhiin joskus ennen joulua.
 

Yhteistyössä