N. 20-vuotiaat kuumeilijat!

• Viestiketjun aloittaja alabama
  • Ensimmäinen viesti
Ja tämä ei tarkoita, että väheksyisin jotenkin lapsettomuuden tuskaa. Itse vain sain niin suuren ja syvän kolahduksen, ettei tämä melkein vuoden yrittäminen enää tunnu itselleni tuskalta. Minulla on rakkaus, ja on mies, toivon, että meidän rakkaudesta syntyy vauva, mutta tuntuu ajan haaskaamiselta stressata siitä, kun jokainen hetki voi olla viimeinen.

Alkuperäinen kirjoittaja haltia:
Ja tämä ei tarkoita, että väheksyisin jotenkin lapsettomuuden tuskaa. Itse vain sain niin suuren ja syvän kolahduksen, ettei tämä melkein vuoden yrittäminen enää tunnu itselleni tuskalta. Minulla on rakkaus, ja on mies, toivon, että meidän rakkaudesta syntyy vauva, mutta tuntuu ajan haaskaamiselta stressata siitä, kun jokainen hetki voi olla viimeinen.
Jotenkin osasit sanoo ne sanat mitä mulla ollu jo jonkun aikaa mielessä.. :|

Heippa! :wave:
Tulin ilmottelemaan että mies sitten kummiskin innostu pupuilemaan kun alkuviikosta vitsailtiin kaverin kanssa sille oviksestani. Joten ehkei peliä oo kuitenkaan vielä menetetty :D Lieköhän mieskin jo niin stressaantunut tästä vauvayrityksestä että haluaa lomaa siitä, mut kuitenkin toivoo sitä pikkusta. Kiitoksia kaikille kannustuksesta :hug:
ja mimmali toivotaan että se vielä plussaksi muuttuu, tai että edes alkaisi menkat niin pääsette jatkamaan yritystä. :flower:

mimmali Jotenkin voinkin kyllä ymmärttä, että sinä tunnet samoin. itsellä on varmaan nyt vähän smanlainen tilanne kuin sinulla/teillä, tottakai sitä vauvaa toivoo ja haluaa, mutta jatkuvat oviksen kyttäykset ja stressaamiset limoista ja lämmöistä jne. tuntuu nyt jotenkin turhilta, varinkin kun sitä on tehnyt vuoden. jos sen vauvan ei meille ole vielä tarkoitus tulla, niin sitten se tulee myöhemmin. Nyt on jotenkin rauhallinen olo. :hug: voimia.

Perjantai 10.8.

Äippä84 ...........kp 3/29..................yk7.....................3.lapsi
Hissu ...............kp 7/29-34.............yk5....................2.lapsi
Santrra ............kp 8/25-27..............yk2....................1.lapsi
Äityli-84 ............kp 10/34-40.............yk12..................2.lapsi
Telma ...............kp 13/34-?.............yk7.....................1.lapsi
Anna333 ..........kp 13/45................yk14...................1.lapsi
Piksu ................kp 17/28-29...........yk3.....................1.lapsi
Riquli ................kp 16/24-26...........yk4.....................2.lapsi
Ines .................kp 18/?...................yk7.....................1.lapsi
Bayan Fare .......kp 19/32-?.............yk8......................1.lapsi
Haltia ...............kp 19/31-36...........yk9......................1.lapsi
Sh07 ...............kp 22/28.................yk5......................1.lapsi
Äippä2006 ........kp 22/?..................yk1......................2.lapsi
Nasutin85 ........kp 23/24-28...........yk2......................1.lapsi
Whisnefka ........kp 25/26-32...........yk8......................1.lapsi
Hempukka87 .....kp 25/30-32............yk10.................1.lapsi
Pippa ...............kp 31/28-30...........yk1.....................1.lapsi
Wiivi84 .............kp 31/30-32...........yk9.....................2.lapsi
Khalawah .........kp 36/28................yk1......................3.lapsi
Viipunen ..........kp 50/28-30...........yk4......................1.lapsi

Mukana hengessä taustalla

Mimmali .............kp 64/31-33.........yk11....................1.lapsi

Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus

Hempukka87:
Hieno homma, laitoin sinut takaisin listoille. :heart:

Tiulle peukkuja

Mä en osaa sanoa mun kierron pituudesta mitään. Ku eka kierto ilman pillereitä.
Mut nyt menossa kp22 ja oireet jatkuu. Aamulla/aamupäivällä paha olo.
Valkkari runsasta, rintoja väli vihloo ja alamasussa kuplii.Mutta tosiaan, ei uskalla vielä hirveesti toivoa elätellä. Testailla jos on siihen aihetta joskus kp30.

Huomenna esikoisen 1v juhlat. Vuosi meni tosi nopeaa.

Heipsan taas! alkaa oleen oleen jännät päivät käsillä.. huomenna kp24/24-28... tai jotain =) ehkä vähän hakusessa toi keiro, mutta mitäpä sitä muuta voi kun odotella. nippailuja on mahassa ollut, ja runsasta valkkaria... huimausta ym.. ei kylläkään paljoo mitään normaalista poikkeevaa. oon onneks saanu taottua päähäni ettei joka tuntemusta tarvi erikseen rekisteröidä.peukut pystyssä kaikille lähipäivien jännäilijöille :heart:

Hellou... Minä täällä taka-alalla jännäilen muiden puolesta, mut saa siis siirtää tuohon "hengessä mukana" osioon. Pidän vähän taukoa palstailusta, mutta itseni tuntien, en kuitenkaan malta kokonaan poissa olla. Käyn lueskelemassa muiden jännäilyä ja ilmoittelen itsestäni tietyin väliajoin.

Paljon kesäisiä plussa tuulahduksia. :whistle:

Mun kälyllä oli kohdunulkoinen raskaus. :( Oli maha niin kipee ettei voinu käveleen, ja kun oli neuvolaan soittanu, niin oli terkkari käskeny vaan ottaa särkylääkettä, että se johtuu vaan hormoneista ja on normaalia. :headwall: Oli kuitenki lääkärille lähteny, onneksi! Oli revenny, mahassa verta, äkkiä leikkaukseen vaan. Siinähän ois voinu mennä henkiki jos ois vielä jääny ootteleen! :(

Sunnuntai 12.8.

Äippä84 ..........kp 5/29...................yk7....................3.lapsi
Rina82 ............kp 7/?.....................28 kk.................1.lapsi
Hissu ..............kp 9/29-34..............yk5....................2.lapsi
Santrra ...........kp 10/25-27............yk2....................1.lapsi
Telma ..............kp 15/34-?.............yk7....................1.lapsi
Anna333 .........kp 15/45.................yk14.................1.lapsi
Piksu ...............kp 19/28-29...........yk3....................1.lapsi
Riquli ...............kp 18/24-26...........yk4....................2.lapsi
Ines ................kp 20/?...................yk7...................1.lapsi
Bayan Fare .....kp 21/32-?..............yk8...................1.lapsi
Haltia ..............kp 21/31-36............yk9...................1.lapsi
Sh07 ...............kp 24/28.................yk5...................1.lapsi
Äippä2006 ......kp 24/?...................yk1....................2.lapsi
Nasutin85 .......kp 25/24-28............yk2...................1.lapsi
Whisnefka .......kp 27/26-32............yk8..................1.lapsi
Hempukka87 ...kp 27/30-32...........yk10.................1.lapsi
Pippa ...............kp 33/28-30...........yk1...................1.lapsi
Wiivi84 ............kp 33/30-32...........yk9...................2.lapsi
Tiu ...................kp 34/29-32...........yk1...................1.lapsi
Khalawah ........kp 38/28................yk1...................3.lapsi
Viipunen ..........kp 52/28-30...........yk4..................1.lapsi

Äityli-84 ...........kp 12/34-40.............yk12.............2.lapsi
Mimmali ...........kp 66/31-33............yk11..............1.lapsi

Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus

:wave: Moi uusille ja tsemppiä kaikille lähipäivien jännäilijöille! :heart:

Huomenta!vielä ei ole mitään kuulunut, joten tässä nyt jännätään kuinka käy... odotan testin tekoa ainakin tuonne viikonloppuun jos ei mitään ei ala tapahtumaan. nyt siis kp25/24-28...tänään alkaa uusi työ, joten ajatukset saa siirtää siihen, vaikka aika hyvin olen tämän yrityshomman osannut laittaa tuonne taka-alalle...ei sillä etten asiaa miettis, mutta en joka hetki niin että alkais ahdistaan.. :p kuis muilla lähipäivien jännäilijöillä sujuu?itselläni ei tosiaan paljoa oireita ole ollu mihinkään suuntaan.. viime viikolla meinas itku tulla pari kertaa ihan mitättömästä syystä :| ja ruoka on kyllä maistunu, mutta eipä tuokaan epänormaalia ole :D

Moi pitkästä aikaa! Kone alkoi ihmeen kaupalla toimia tänään, joten pystyn taas kirjoittamaankin. Mulla alkoi uus kierto torstaina. Eli nyt on jo 5/28-30 ja yk. 2. Jotenkin mua ei edes harmita tuo kierto. Enemmän oon ehkä helpottunut, että saan vielä vähän aikaa miettiä asioita ja aloittaa opiskelun, ennen kuin alan vauvaa miettiä 24/7. Miestä harmittaa kyllä enemmän kuin mua. Noh, uuttaa yritystä taas kohta! :)

Moikka!
Mulla on alkanu ilmeneen oireita, nännit on kosketusarat (ei oo koskaan aiemmin ollu), etovaa oloa jatkuvasti ja väsymystä, jota mulla on kyllä muutenki.. Torstaihin asti yritän malttaa olla testailematta.. Toivottavasti tää olis kerranki merkki asiasta, jota oon toivonu.. Loppuviikosta se selviää..

juu minäkin putosin lauantaina alkoi kunnon vuoto! :( eli tänään on kp 3/25-27 yk 9 lähti käyntiin.
Tuntuu taas aika pahalta! Ja ihmettelen tosiaan kun tuo kierto vakiintui jo tohon 27 et miten se lyheni noin paljon! Onkohan se ihan normaalia!?

Plussaa nyt taas kaikille joilla jännät päivät käsillä! :)

Tiistai 14.8.

Wiivi84 ............kp 2/30-32.............yk10..................2.lapsi
Tiu ..................kp 2/29-32.............yk2....................1.lapsi Whisnefka .......kp 4/26-32..............yk9...................1.lapsi Pippa ...............kp 6/28-30.............yk2...................1.lapsi
Äippä84 ..........kp 7/29...................yk7....................3.lapsi
Rina82 ............kp 9/?.....................28 kk.................1.lapsi
Hissu ..............kp 11/29-34..............yk5....................2.lapsi
Santrra ...........kp 12/25-27............yk2....................1.lapsi
Telma ..............kp 17/34-?.............yk7....................1.lapsi
Anna333 .........kp 17/45.................yk14.................1.lapsi
Piksu ...............kp 21/28-29...........yk3....................1.lapsi
Riquli ...............kp 20/24-26...........yk4....................2.lapsi
Ines ................kp 22/?...................yk7...................1.lapsi
Bayan Fare .....kp 23/32-?..............yk8...................1.lapsi
Sh07 ...............kp 26/28.................yk5...................1.lapsi
Äippä2006 ......kp 26/?...................yk1....................2.lapsi
Nasutin85 .......kp 27/24-28............yk2...................1.lapsi
Hempukka87 ...kp 29/30-32...........yk10.................1.lapsi
Khalawah ........kp 40/28................yk1...................3.lapsi
Viipunen ..........kp 54/28-30...........yk4..................1.lapsi

Haltia ..............kp 23/31-36............yk9.................1.lapsi
Äityli-84 ...........kp 14/34-40.............yk12.............2.lapsi
Mimmali ...........kp 68/31-33............yk11...............1.lapsi

Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
:heart:

Päivittelin, ja siirsin itsenikin tuonne taustalle, ei enää oikein jaksa olla ihan täysillä mukana. Lukemassa kyllä käyn teidän juttuja, ja toivon kaikille plussia, tämä oma yrittäminen vaan on nyt vähän toisenlaista "tulee jos on tullakseen". keskityn nyt enämmän muihin asioihin välillä, kun ei tuo vauva-asia tunnu kovin nopealla tahdilla edistyvän.

Niin ja lisäysvielä Byan Faren kommenttiin vastaten, että joo, kyllä mäkin edelleen eniten toivon sitä vauvaa, vaikka taustailemaan siirrynkin. ;)

Mullaki on vähän muuta ajateltavaa... Mutta silti päällimmäisenä aina se toive vauvasta. Tai no en mä sitä koko ajan siis ajattele, mutta....kai te tajuutte? :D

Eilen alko tuo koulu, lähihoitajakoulu. En kyllä todellakaan tiedä onko minusta lähihoitajaksi, mutta katotaan nyt päivä kerrallaan. :attn: Viikon päästä ois se gyne, jee. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nasutin85:
Huomenta!vielä ei ole mitään kuulunut, joten tässä nyt jännätään kuinka käy... odotan testin tekoa ainakin tuonne viikonloppuun jos ei mitään ei ala tapahtumaan. nyt siis kp25/24-28...tänään alkaa uusi työ, joten ajatukset saa siirtää siihen, vaikka aika hyvin olen tämän yrityshomman osannut laittaa tuonne taka-alalle...ei sillä etten asiaa miettis, mutta en joka hetki niin että alkais ahdistaan.. :p kuis muilla lähipäivien jännäilijöillä sujuu?itselläni ei tosiaan paljoa oireita ole ollu mihinkään suuntaan.. viime viikolla meinas itku tulla pari kertaa ihan mitättömästä syystä :| ja ruoka on kyllä maistunu, mutta eipä tuokaan epänormaalia ole :D
Hyvä että osaat pitää asiat "oikeassa" järjestyksessä ja mielen virkeänä :) .
Minä kovasti odottelen viikonloppua, olisi ystävän häät tiedossa ja tietenkin suurella todennäköisyydellä täti. Mitään oireita ei ole, eilen olin tosi väsynyt, mutta liekö johtunut vain tuosta helteestä.

joo, mulla kans tota järkyttävää väsymystä ollu eilisestä asti :( koko ajan vois vaan nukkua! mutta pistänpä minäkin tuon helteen piikkiin... tosiaan täs voi kai alkaa jossain vaiheessa testaileenkin, vaik viikonloppuna. huomenna jo kp28/28 ja viikonloppuna olis juhlat.. eli jos lauantai aamuks hankkis testin, siis jos ei nyt tätiä ala näkymään :)

onpa outoa että meitä on tässä mukana 23 kuumeilijaa ja niin harvoin on kuitenki tullu plussia....hmm... no mä täällä ikäänku luovuin ajatuksesta ja tänään meni kaikki vauva vaatteet myyntiin.. :ashamed: ei vaan enää jaksa pettyä...nyt sit syksyllä töihin ja ehkäsy kehiin... vielä kun saisin potkittua itteeni sen verran että pystyn laittaa noi yhdistelmät myyntiin, se on jotenki se vaikein.... mutta tän kierron vielä pysyn teijän mukana ja sitten saa loppua.... :ashamed: :'( :( plussa tuulia kaikille ja oikein tornaadon voimin :flower:

wiivi84 :hug: joo tiedän miltä se tuntuu kun saa pettyä kerta toisensa jälkeen, niin tervetullut olisi vauva. Itsekin ajatellut monesti vaan heittää pyyhkeen kehään ja luovuttaa. Alan jo itsekin uskoa siihen kun kaveri sanoi ettei Jumala suo kaikille vauvoja (ei tiennyt meidän yrityksestä). Ehkä me oltais jotenkin huonot vanhemmat ettei meille tohita vauvaa antaa... Tällasia ihan tyhmiäkin ajatuksia velloo päässä. Ja vielä kun ajattelis et näin nuorena olis helppo raskautua, mut ei meille. Ja suakin varmaan stressaa se että tiedät et lapsen saaminen on mahdollista mut siltikään sitä ei suoda. Toivon kuitenkin rutkasti onnea teille jatkoon! Itsekin varmaan lopetan yrityksen tän kierron jälkeen, kun taas on tuntemukset et menkat alkaa huomena. On vaan niin vaikee keskittyä mihinkään...

Torstai 16.8.

Wiivi84 ............kp 4/30-32.............yk10..................2.lapsi
Tiu ..................kp 4/29-32.............yk2....................1.lapsi Whisnefka .......kp 6/26-32..............yk9...................1.lapsi Pippa ...............kp 8/28-30.............yk2...................1.lapsi
Äippä84 ..........kp 9/29...................yk7....................3.lapsi
Rina82 ............kp 11/?.....................28 kk.................1.lapsi
Hissu ..............kp 13/29-34..............yk5....................2.lapsi
Santrra ...........kp 15/25-27............yk2....................1.lapsi
Telma ..............kp 19/34-?.............yk7....................1.lapsi
Anna333 .........kp 19/45.................yk14.................1.lapsi
Piksu ...............kp 23/28-29...........yk3....................1.lapsi
Riquli ...............kp 22/24-26...........yk4....................2.lapsi
Ines ................kp 24/?...................yk7...................1.lapsi
Bayan Fare .....kp 25/32-?..............yk8...................1.lapsi
Sh07 ...............kp 28/28.................yk5...................1.lapsi
Äippä2006 ......kp 28/?...................yk1....................2.lapsi
Nasutin85 .......kp 29/24-28............yk2...................1.lapsi
Hempukka87 ...kp 31/30-32...........yk10.................1.lapsi
Khalawah ........kp 42/28................yk1...................3.lapsi
Viipunen ..........kp 56/28-30...........yk4..................1.lapsi

Haltia ..............kp 25/31-36............yk9.................1.lapsi
Äityli-84 ...........kp 16/34-40.............yk12.............2.lapsi
Mimmali ...........kp 70/31-33............yk11...............1.lapsi

Plussanneet

Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus

Wiivi84: :hug: sinulle. Kyllä minä uskon että teillekin se toinen vauva vielä tulee. Jos ei nyt, niin sitten myöhemmin! :)

Minultakin todella paljon plussa tuulia kaikkien suuntaan ja kiitos kiitos mielelläni niitä myös vastaanotan (Kiitos tiu ) !

Yhteistyössä