n.20-vuotiaat kuumeilijat vol.3

Torstai 28.5.2009
Devi.........................kp8/27............yk.10.....~esikoinen toiveissa
onlyer......................kp2/28...........yk11/05......
Pieniminä................kp23/25-29.....yk2......
aurinkoinen äityli....kp2/27-33.......yk.9.....~toinen toiveissa
ikuisuus...................kp20/28............yk.2..........
dana88....................kp12/22-26.......yk5......~esikoinen toiveissa
Niiskuneiti-..............kp29/24-30............yk.3........
yöperhonen-............kp13/28............yk17...~esikoinen toiveissa
iidesy.......................kp48/29-32......yk3......~esikoinen toiveissa
mustikka_................kp?/?................yk.?.....?
joannah87...............kp42/28...........yk.1
BornToLose.............kp14/21.............yk.

Taustajoukoissa mukana:
pippurityttö

Plussanneet:
2007
Mmiilia
Saitu
MiiaMaria
Freija
Oikukas
Suvitus
Sh07
Santrra
Äippä84
Pippa
Annimanni
Wiivi84
Rihanna

2008
Anniel
Ines
paula83
miina-
Deluxxe
Sirpula LA 16.1 -09
garpalo LA 7.3 -09
Zoe-F LA 20.3 -09
Nanna21 LA 15.5 -09
Heidsu LA 22.5 -09
Minttu84 LA 4.6 -09
Nanakuu LA 4.6 -09
Vilmav +3.12 -08 LA 14.8 -09
Karvapallo + 23.12-08 LA 28.8.-09

2009
Zeny +4.1.-09 LA 11.9 -09
Olg4 +16.1.-09 LA ?
Tiiuska22
Leena86 LA?
Vatukka LA?
Linneja LA 26.12.2009
marjutti86

täällä :wave: Tosiaan kp 1 menossa täällä.. vaikka viimeviikon oli oireita ja sun muuta mut ilkeä täti tuli ja pilas haaveet :'( |O
No Mies on tän viikon eteläsuomessa koulutuksessa joten eipä paljon oikee lohduta mut vauvaa ei kai tuu nii se ei sit vaa tuu vaikka kuinka haaveilis jne.. :/
Alkaa olla vaa toivotonta tää... mut pitää kait vaa keskittyä kouluun!

Mukana ollaan. :wave:

Nyt on menossa kp17, ja toivon ajan menevän nopeasti, että pääsisi testaamaan. Ovista en onnistunut bongaamaan, enkä sitä kyllä kovin montaa kertaa tikuttanutkaan. Toiveissa kuitenkin olisi jouluvauva. :ashamed:

En uskalla luottaa minkäänlaisiin "oireisiin", koska olen viime päivinä huomannut osaavani kuvitella itselleni mitä tahansa raskausoireita. Olen nimittäin potenut kuvottavaa oloa todennäköisesti jo ennen ovista, ja muitakin oireita saan itselleni kuviteltua, kun vaan pysähdyn asiaa ajattelemaan.

just tuossa yks kaveri vihjas et kokeilla jotain homeopaattisia tippoja et oliko joku mulimen nimellä mut se otti just sen takia ku kierrot heitteli ja ihan luontaistuote kaupasta saa. sano ku kierron puoles välis aloitti ja seuraavas kierros jo tärppäs.

Joten mäkin innostuin sit et lähdenpä kokeileen et oisko niistä apuja! Onhan mulla multivita tabletikti käytös ku siin on sitä foolihappoa! mutta jospa ei vielä oo peliä menetetty.. :p

30/07/2009

Ensimmäistä kuumeilevat:

yöperhonen-................kp25/28........................yk.19

dana88.............................kp22/23-29...................yk.7

Pieniminä..........................kp?/?............................yk .?

onlyer...............................kp9/28..........................yk.46

Nekkunen........................kp22/30........................yk.1

Devi.................................kp62/27.........................yk.10

Niiskuneiti-......................kp30/30..........................yk.4

Katyana.................kp?/?..............................yk?

Toista kuumeilevat:

aurinkoinen äityli.........kp18/27-33...................yk.11

Kolmatta kuumeilevat:

BornToLose.................kp25/21...........................yk.3

sandy85...........................kp52/28..........................yk.2

UuTeEnNoUsUUn.............kp?/?................................yk.?

minäki tuun mukaan! tota vanhaa koitin kans epätoivosesti avata :kieh:

kpt tänään taitaa olla 8, tai siis tiistain puolella ollaan jo, niin 9 :D

yk 2. pientä nippailua on jo alavatsalla ollu, tuskin ovis ihan vielä tekee tuloaan ku edellinen kierto oli 33 päivää. ehkä jotain enteilee kuitenki, hyvähän se on et jotain siellä tapahtuu ku pientä kipuakin tuntuu :D

pakko mennä nukkumaan vaikka jaksas kukkua vielä ylhäällä.. öitä! ja kivaa uutta viikkoa =) =)

Mukana myös :wave:
Itekki oon yrittänyt availla tuota vol 2. ilman tuloksia.
Tilanne täälä on tämä, että menkat alkoivat lopulta 8 päivän myöhässä olon jälkeen 20.3. Nyt oottelen, että oisivat ohi jo. Ovista odotellessa :)

mukana ollaan :wave:

kp 21/24 yk 1. Ollu jos minkämoista oireita viime aikoina. Menkat pitäis alkaa lähipäivinä ja onki ollu vähä menkkamaisia kipuja, mut toivon hartaasti että ne kivut johtuis jostain ihan muusta :heart:

Kiva kun porukka kasaantuu uusiks taas mukaan! Mä en ainakaan kyl oo saanu tota vanhaa ketjuu sit varmaa viikkoon auki..silti jotkut onnistunu kirjottaa sinne?
Mut mä voin vaikka päivitellä siihen saakka kun Linneja eksyy paikalle, jos eksyy, ja jos haluaa päivittäjän paikan!
Mut nyt ruokakauppaan ja palaan astioille illemmalla!
T: ex- DeviLiah

mun kierroksi voi laittaa 33 ja ekaa yritellään, jos devi viittii päivitellä listaan =)

oon täynnä koulua, tänään oli 3 tuntia aamulla ja meinasin jo nukahtaa ja hermostua :ashamed: ei vaan olis jaksanu istua paikalla, nii paljo muuta mielessä, onneksi pitkiä päiviä ei oo =)

just istutin pääsiäisruohot purkkeihin :D muut sisustaneet pääsiäisen teeman mukaan tai laittanu ruohoja kasvamaan?

mitäs oireita niiskuneidillä on ollunna? =)

Alkuperäinen kirjoittaja marjutti86:
Hmm.. no viime viikon loppupuolella alkoi nippailut alavatsassa, turvotusta, päänsärkyä, nännit ihan hiton koskestusarat ja eilen löysin valkosia täpliä niistä myös. Sunnuntaina tuli ihan karsee närästys ja nyt huomasin, että rasvottunu tukkaki tosi nopsaa ku eilen viimeksi pesin hiukset ja nyt on ihan rasvaset.. voi olla, että johtuvat hormooneista, koska lopetin ne pillerit viime kuussa ja mullei oo ollu vielä kertaakaan luomumenkkoja. Mutta tietty kuvittelen, että jotain muuta olis tapahtunu :D Nyt ollu koko illan menkkamaisia kipuja ja pelottaa aina mennä vessaan, että joko on alkaneet.. toivon, etteivät alkais :ashamed:

Meillä siis kans esikoinen haaveissa, jos haluaapi tonne listaan sen lisätä =)

mulle tuon kp 2/ kohdalle voi laittaa tuon kierron pituus 27-33 ja yritys kerta taitaa olla nyt hmm 5 vai? laskin vain sen ajan mitä mies on ollut täällä kotona iha kunnolla mut tota puolen vuoden jaksoa en laskenut tota ja jos sen laskis ja yk ois 11 että kumpi se ois sitten?

Mies tulee kait perjantaina kotiin tai viim. lauantaina. Sit siihen mennessä on täti häipynyt!ALkaa järki mennä ja tulla se että raskaaksi ja nyt heti että täti häivy jo 9kk pois!

mut nyt mentävä nukkumaan ku aamuvuoro alkaa eli 7-15 on huomisen päivä! Huhheijaa! Toivon että huomisen päivän menevän nopsaa!en tiedä miks varmaa tän tädin takia ja miehen paluuta odotan.

Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti-:
Hmm.. no viime viikon loppupuolella alkoi nippailut alavatsassa, turvotusta, päänsärkyä, nännit ihan hiton koskestusarat ja eilen löysin valkosia täpliä niistä myös. Sunnuntaina tuli ihan karsee närästys ja nyt huomasin, että rasvottunu tukkaki tosi nopsaa ku eilen viimeksi pesin hiukset ja nyt on ihan rasvaset.. voi olla, että johtuvat hormooneista, koska lopetin ne pillerit viime kuussa ja mullei oo ollu vielä kertaakaan luomumenkkoja. Mutta tietty kuvittelen, että jotain muuta olis tapahtunu :D Nyt ollu koko illan menkkamaisia kipuja ja pelottaa aina mennä vessaan, että joko on alkaneet.. toivon, etteivät alkais :ashamed:

mulla oli samoja oireita viime kierrossa eli eka kierrossa ilman pillereitä. tissit tosi kipeet, alavatsakipua, turvotusta... närästystä myös.. luulin jo et olen raskaana mut vaan ne menkat sieltä tuli :/ mut sulla voi olla ihan eri tilanne, tiiä vaikka plussa tuliskin ku nuin oireilee =)

juhlimista vähän viikonloppuna tiedossa, tosin koitan ottaa rauhallisesti! :LOL: ovistakin vois alkaa jo kuulosteleen viikonlopun aikana.. pientä nippuilua välillä alavattalla vasemmalla puolella.... :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja Niiskuneiti-:

mulla oli samoja oireita viime kierrossa eli eka kierrossa ilman pillereitä. tissit tosi kipeet, alavatsakipua, turvotusta... närästystä myös.. luulin jo et olen raskaana mut vaan ne menkat sieltä tuli :/ mut sulla voi olla ihan eri tilanne, tiiä vaikka plussa tuliskin ku nuin oireilee =)
Juu voi olla, että johtuu vaan hormoneista.. mut niin kauan toivo elää jos/kun menkat alkaa =)

Alkuperäinen kirjoittaja Devi:
Kiva kun porukka kasaantuu uusiks taas mukaan! Mä en ainakaan kyl oo saanu tota vanhaa ketjuu sit varmaa viikkoon auki..silti jotkut onnistunu kirjottaa sinne?
Mut mä voin vaikka päivitellä siihen saakka kun Linneja eksyy paikalle, jos eksyy, ja jos haluaa päivittäjän paikan!
Mut nyt ruokakauppaan ja palaan astioille illemmalla!
T: ex- DeviLiah
Devi! Ei noin saa sanoa, jos eksyy... :kieh: :headwall:
Niin siis, kaikille nyt tiedoksi vaikka Devi sen jo tiesikin, olin tosiaan sairaalassa melkein pari viikkoa... sain yhdestä lääkkeestä erittäin erittäin erittäin harvinaisen haittavaikutuksen jota nyt siellä sitten tutkittiin ja paranneltiin... pääsin pois tosiaan nyt vasta torstaina ja vaikka mulla siellä läppäri mukana olikin, niin en silti palstalle päässyt. Ja en huomannut uutta pinoa.
Mutta nyt täällä kaikki on ihan kunnossa ja sama vanha arki astuu kuvioihin. :) kp en tiedä yhtään se vois olla vaikka... hmm... 12 ja sitten taas kun ei muista mitä. ja montako yk:ta.... juh, etsii tietoa jostain mutta nyt on 12. Devi saat päivittää listaa ja nyt kun tuossa ensimmäisenä oletkin kirjottanu niin ois kiva jos se ois heti tossa ekalla sivulla aina... ei tarvi ehtiä mistään...:) Niin ja laitappa mulle yv.tä... tiet kyllä mistä.... ;)

muoks. mulle voi laittaa yk alk. 7/07 ja 12/32-? juh, näin. :)

Niin ja Devi, sullahan on plussa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
:heart: :hug: mikäs tää nyt on ettet tiennyt kumpi, katoin sitä sun laittamaa kuvaas ja sehän on ihan varma plussa. :flower: Voe eiiiii.... :hug: koska sä sitten sen uusit, jos tarvii edes uusia ? ihmeellinen eukko kun ei mitään kerro.. kaiken saa itte kalastella... :LOL: Ei ihan vielä saisi, mutta pakko se on... ONNEAAAAA!!!! :hug: :flower:

Olen täs seuraillut teidän keskusteluja ja ajattelin ihan oikeasti liittyä joukkoon. Vauvakuume on ollut huima jo vuosikaudet, mutta varsinaista "yritystä" ei vielä oo ollut. Järkevä ois hoitaa opiskelut alta jne., mut tunteet sanoo toisin =)
Kerran on jännätty tosissaan et mitä se testi näyttää, mut ei tärpännyt. Hassua sinänsä, että sen jälkeen miehen kans keskusteltiin asiasta, molemmat oli ajatelleet samoin; jos vauva tulee niin sitten on tullakseen! Joten täs nyt sitten aina taiteillaan ehkäisyn kans (ei käytössä hormonaalisia keinoja)... Viimeksi eilen, ja tänään tajusin et mulla sattui olemaan just ovis! Nyt on sitten taas alkaa sen mitäs jos...?- haaveilun, ennenkö menkat taas tulee :p

Yhteistyössä