N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

heipsan! täällä onkin ollu hauskaa viime yönä, lukasin kaikki läpi jo aamulla, mutta en ehtinyt sitten kirjottelemaan sen paremmin.. ei se minttuli voi mihinkään mennä, mitäs sitten tapahtuis... :ashamed: paitsi plussanneisiin, mutta kuitenkin... eiköhän se sirpulalle plussa näinä päivinä pamahda... :heart: toivotaan ainakin... =)
Täällä näin, minttuliin taiat taisi auttaa, tätiä ei sittenkään ole vielä näkynyt??? se minimaallinen tippa ja kaikki siinä... on se ihmeellinen tää naisen anatomia... tulis nyt sitten taas kun on tullakseen tai pysyis vaan kokonaan poissa!!! ärsyttävää kun ei tiedä mitään.. pitäisköhän alkaa miettiä testailua.... :whistle:
 
Oireet:
*menkat myöhässä
*öklöttävä olo aina syönnin jälkeen (ihan sama syönkö jogurtin vai lämpimän ruoan)
*tissit tosi arat, esimerkiks viikonlopun tienoilla ei ukon kärsinyt hipaistakaan, kävi niin kipeää!
*alamahassa jännää juilintaa; välillä oik. ja välillä vas. puolella - välillä tuntuu koko alamahassa juilinta!
*finnejä tullut kasvoihin reilusti viimeisen parin viikon aikana
*iltaisin viluttaa aivan älyttömästi
*viikko sitten loppui reilu 2 vkoa kestänyt flunssa (jonka aikana ei ollut kuumetta/muita "oireita"!)

Tässäpäs näitä... *huokaus, tahtoo vauvan!* :heart:
 
heiDu Jos sinne plussanneisiin pääsen niin maailman onnellinen nainen olisin! :D Muuten en kyllä tätä pinoa jätä. Juttelen vaikka yksinäni päivän kuulumiset jos ei muita ole! :heart:
Hei, hienoa! *taikoo tädin vähintään vuoden tauolle* hih! :D
Jooooo!! Testii kehiin... vai ensiviikolla mun kanssa? =)

Sirpulan oireet kuulostaa lupaavalta, ootko lämpöä mitannut?

Mulla on tänään 37.4. :wave: *huokaus, mullekin vauva* :heart: :D
 
minttulii86, en oo lämpöjä mittaillut, kun en niitä ole muulloinkaan tämän asian tiimoilta mitannut niin en oikein tiedä mihin niitä verrata! :ashamed:

Muuten, söin noin ½tuntia sitten lämpimän ruoan, niin nyt äsken tuntu että jos olisin yökännyt niin oksennus olis tullut! :x Ja taas palelee!

Minäki testailen teidän kanssa ens viikolla, ellei täti hyppää kehiin ennen sitä.. *pysy pois, pysy pois, pysy pois*
 
heiDu: Mä taas en jotenkin luota noihin netistä ostettuihin testeihin! En tiedä johtuuko siitä että niillä (ovis- ja raskaustestit) "pelannut" nyt reilut puoli vuotta enkä ole yhtäainuttakaan plussaa tai edes haamua saanut aikaiseksi!! Tai sitten ei vaan ole ollut kertaakaan edes se ovis käsillä silloin kun olen testannut. Mutta joka tapauksessa oon päättänyt, että tästä lähtien ainakin raskaustestin haen AINA apteekista, jotenkin luotan siihen vaan enemmän! Kävin eilen ostamassa 2 kpl Aconin herkkää testiä apteekista ja maksoivat yhteensä himpun verran alle 10e.
 
mä en oikein ole perehtynyt noihin merkkeihin kun tulee aina ostettua jotain eriä... :D mutta kaikista tyhmempiä, mun mielestä, on ne kun pissaillaan purkkiin ja uitetaan sitten tikkua siinä... mielummin pissin tikkuun ja odotan... ja tässä meidän nykysen asunnon lähettyvillä ei edes ole apteekkia 8km lähempänä, joten kai se syy siinäkin sitten on... :ashamed:
 
Tännehän kuulostais olevan tulossa monta jouluplussaa :) ompa ihanaa :heart:
Olin viime yön töis on vielki vähä kumma olo vaikka nukuinki tuos päivällä.. Ihanaa ku on viel huominenkin vapaata voi nukkua pitkää.. :)
Pitäis varmaa tilata jo pikku hiljaa niit ovistestejä niin..onko mitään suosituksia antaa? Mistä sais hyvät&halvat? Vaikka olishan meillä apteekikin puolen kilsan pääs mutta eikö ne ole siel suht hintavia kuitenki vai oonko jääny väärään luuloon?
Plussatuulia B)
 
Pohojola Mä oon pari kertaa ostanut apteekista clinic ovistestipaketin. 5liuskaa(13.40?). Mä oon saanut sillä kunnon viivat eikä ole tarvinnut mietti milloin ovis tapahtuu. SItten mulla on verkkoapteekista tilattu joskus fertest testejä ja ne on viivanpaikkojen kanssa niin paskoja! :) Suosittelen siis ehdottomasti clinic:ä apteekista :)

Ja toivotaan tähän pinoon monia jouluplussia!!! :heart: :D

Mitä testeihin tulee niin mä tilaan kanssa netistä. Vaivaton ja helppo tapa. Vaikkakin tässä kierrossa en tilaillut ja sitten silloin kp18 tuli "hätä" ja apteekista hain clinic-paketin ja selvä ovisplussahan se pärähti :) Ja mielummin tikutan kuin pissaan puikkoon, mä en tiedä mihin mun sihti menee. Sitä puikkoa kun ei saa suoraan sinne suihkuun laittaa! Makuja ja mieltymyksiä on niiin monta! :whistle: :xmas:

By the way: mielläkin keskustaan ja siellä oleviin apteekkeihin 6km matkaa.. silti ajelen joka päivä kuh mun isä asuu kaupungin toisella puolella! =)
Bensa on vaan bensaa ja sitä saa huoltikselta.. :D
Mä jotensakin huoleton bensan/dieselin suhteen.. ihan kuin raha kasvais puussa! :whistle: :ashamed: :LOL:
 
Ja täällä edelleen palloilen!
Nyt kysymys: oliko mun pakko ottaa torkut illalla 19.45-21.30?
Ei, mutta otin kun meinasin nukahtaa pystyyn.. :eek: :headwall: :whistle:

Noh, nyt täytyy jaksaa tsemppaa itseään että vasta illalla oikeaan aikaan nukkumaan kun täytyy olla skarppina torstaina työhaastattelussa! :D

Lämmöt ollut aamusta asti 37,4-37,5.. :D Jiihaa!
 
Hei mäkin tilasin vauva lehden tossa muutama kuukaus sitten, ja just toistapäivänä kopsahti laatikkoon... :D
sirppi tulihan mullakin se minimaallinen tippa ja siihen jäi, tosin se tuli simppa keräilyn jälkeen, joten en oikein voi käsittää... mulla on joskus ennenkin tullut noin heti "harjotusten" jälkeen, mutta alkanutkin sitten heti seuraavana päivänä...
vapaa päivä ja tuossa eilen heikkona hetkenä lupasin tehdä oikein kunnon siivouksen... aaarg... tuliskos joku auttamaan?? tarjoon kahvit ja mandariinit.. :saint:
 
heiDu Minä ilmoittaudun! Kai mandariinit on tuoreita niin että vitamiinit roiskuu ja tuoksuu? =) Hih.
Mä en saanut manskuja kaupasta kun olivat niin onnettoman näköisiä.. :(
Mä en osaa vastaa tohon tiputteluvuotoon koska mulla ei ole koskaan tiputellut/tuhrutellut.. Harmi.

Sirppi Onko kaikki hyvin?

Kävin tänään yllättäen tulleessa työtarjous haastattelussa. Taitaa käydä niin että huomisen jälkeen on kaksi työtä joista toinen täytyy valita ja toiselle perheelle sanoa ei! :eek: Muuten menis päällekkäin työt.
Harmi kun ei voi kaikkia auttaa... :ashamed:

ON: Oksuttaa, kuvottaa.. limaa kurkussa, lämmöt 37,4 aamulla ja nyt illemmalla 37,5, nenä tukossa tänä aamuna. Olisinkohan kylmettänyt viime yönä itseni kun istuin koneella..? Jaa-a. Nännit alkaa olemaan paremmat, ei satu enää kun koskee ;) Mutta jonkinlaista menkkajuilintaa tänään taas. :D
 
meni jo, siistiä tuli ja mandariinitkin loppu... ilmotus tuli hiukan liian myöhään... =) mulla on ihan varmasti joku luulosairaus, aina kun luen jonkun menkkajuilinnoista niin alkaa omassa masussa juilia.... :p aika jännää..
Sitten mulla on tosta tiputtelu vuodosta tullut ihme olo, onko se edes normaalia... jos mussa onkin asian tiimoilta jotain pahasti pielessä... apuva! tekis mieli varata oikein lääkäri ja käydä tutkituttamassa taas röörit...
minuu jännittää ens viikon testit jo ihan kamalasti! :D
kuinkas sirppi,, mikäs on tilanne??
 
minttulii86 & heiDu: Täti sitten tuli jäädäkseen, ei epäilystäkään. Eli mulla on nyt kp 2 (ja entiset pitkät kierrot *huokaus*!) ja yk 8. Mieli melko synkkänä... Olin niin toiveikas, jotenkin ensimmäistä kertaa oli oikeasti kunnon oireita ja vielä kun täti viivästyi niin sitä kerkesi haaveilla jo yhtä sun toista! :(

Mutta ei kai se muu auta, kuin yrittää tsempata itteä nyt tähän uuteen kiertoon ja toivoa että vielä jonakin päivänä saisimme sen ikioman pikkuisen! :heart:
 
Etsintäkuulutetaan ovis!

onko mun tiedoissa joku aukko vai eikö se mene niin että tavallaan vuorotelleen munasolu irtoaa kummastakin munasarjasta? Oikean puoleisen oviksen tunsin viime kierrossa, tässä kierossa ei ole mitään, mitä nyt maha oli aamulla kippee mutta tuskin se asiaan liittyy.. Ovis tikuilla en ole vielä minkäänlaista viivoo saanu, ennen odotettua ovista tuli kappeita viivoja plussan kohalle nyt ei tule enää mittään. huomenna kp 13 mut ei mitään, toiminkohan toispuoleisesti? :( :attn:

Sirpula tosi ikävää että täti tuli kyllään. minttulii86 ja heiDu toivon teille + ja isoa sellaista, myös muillekin :) menis nukkummaan, huomenna pitkä tylsä päivä eres... huoh...
 
sirppi Eihän sulla ollut pitkä kierto.. laskin että 29! Se on oikein hyvän pituinen! :hug: Mutta mä tarjoan sulle olkapään :hug:.
En osaa sanoiksi pukea kuinka pahalta tuntuu sun puolesta.
Nyt iski paniikki että.. ON-kuvauksessa enempi.. :/

heiDu No voi pee! Mä olin ihan vesikielellä mandariineista.. :ashamed: Minä ajattelin sittenkin että tämän kierron lopuksi tilaan lääkäriajan ja jotain rohtoja / tutkimuksia. :xmas:

onlyer Kyllähän sen niin pitäisi mennä, mutta oikeanpuolen kipuja kuulemma harvoin tuntee. Itse tunsin tässä kierrossa selvät oireet oikealla puolella ja sitten ihan kuin 'kipu' olis siirtynyt vasemmalle :D ELi ottaa nyt sitten selvää :) Kyllä se ovisplussa tulee jos on tullakseen.
Itse tikutin sen vasta kp18, mutta mulla olikin todella selkeät oireet! Kerrankin.. :D Onnea oviksenbongaukseen!

ON: Lämmöt 37,5, oksettaa edelleen, tai siis kuvottaa, nännit taas super kipeät sekä valivalivali.. :/
Heti kun pääsin sanomasta heiDulle että mä en tuhruttele tms niin eikös alkanut sitten tulemaan punaruskeaa verta ja noi menkkakivut päällänsä edelleen.. Nää kaikki oireet täytyy olla menkkaoireita joita en mukamas ennen ole tunnistanut. :headwall:
Ja mitä v:tä... oviksesta aikaa 7-8päivää ja menkatko alkaa?? Aivan liian lyhyt luteaalivaihe! :headwall:
Mullakin ollut toiveet tässä kierrossa erityisen korkealla koska oireet oli niiiin selvät oviksesta jne.. :eek: :( :'(
Huomenna sen tietää että onko menkat vai ei. Sitten mulla on kierto taas kerran 'lyhentynyt', olis vaan 24. :ashamed:

Taidan tästä mennä peiton alle takas kun kerrankin nukahdin ajoissa mutta heräsin viiltävään kipuun jota kesti n.minuutti? Sitten vessaan ja huomasin vuodon. :'( :(

Kauniita unia kaikille!
 
Eipä uni sitten tullut kun jäin miettimään asioita. Tunnin sisällä kävin kaks kertaa vessassa ja paperiin jäi vuotoa. Mutta sen tunnin jälkeen ei enää mitään. Valkovuoto loppui ku seinään, ihan kuivat paikat. Lämmöt edelleen sen 37.5. Niin kova nälkä että taidan mennä laittaan paahtoleipää :)
 
minttuli on taas kukkuillut koko yön... =)
voih sirppi... :hug: ois niin sopinu nyt meidän kaikkien plussata tässä kierrossa..
Niin mitäs, onko nyt minttulillakin jotain vuotoja??
Apua, kello on jo vaikkas mitäs, kirjotan myöhemmin lisää nyt on lähettävä kouluun!! :ashamed:
 
Juu valitettavasti kukkuillut täällä ja siellä sun täällä :D

EI kun oon mä nukkunutkin. Mentiin miehen kanssa sänkyyn kattomaan salkkarit ja nukahdin melekin heti niiden jälkeen ja mies perässä ja mun sisäinen kello herättää viimeistään 6tunnin päästä kun oon nukahtanut (siis jos oon nukahtanut aikaisin illalla ) ! Eli heräsin joskus 1.15..? Tuli sellainen viiltävä kipu johon siis heräsin, sitä kesti about minuutin ja sit menin vessaan ja pyyhin niin huomasin vuotoa.. ei paljoa mutta tarpeeksi että huomasin ja siitä vielä n40min päästä tuli toisen kerran. Sen jälkeen ei mitään. Kokeilin kohdunnipukkaakin ja se on auki :/ Oli jossain vaiheessa kiinni. Mutta kohdunnipukasta ei jäänyt vuotoa sormeen. Täytyy kattella tää päivä ihan rauhassa! :/

heiDu menikin jo mutta toivotan silti mukavaa koulupäivää!
 
Heips, pitkästä aikaa päätin poiketa tänne. Täällähän on tullu monta plussaa, se antaa toivoa mullekin. Jospa vielä mäkin joskus plussan saisin.

Mulla on täti pari päivää myöhässä nyt, kp 30/25-28 menossa. Viimeiset kolme kiertoa on olleet 25-päiväisiä, joten tää on aika hämärää. Kaikenlaisia oireitakin on / olen kuvitellut, mm. rintojen arkuutta ja vatsassa tuntuu kuin olis nielaissu ilmapallon. Mutta eilen sitte testasin negan. Voi plääh! Alkaisivat sit edes jos en kerran ole raskaana, niin sais uutta kiertoa kehiin. Miksi niiden just nyt on oltava myöhässä, kun ikinä eivät oo... :kieh: :kieh: :kieh: Ei plussaa eikä edes tätiä. Prkl! :kieh: :kieh: :kieh:
 

Yhteistyössä