N. 20 -vuotiaat kuumeilijat! vol.2

Täti oireita heiDu? no jo on tosiaan aikasee..voi vitsi menin sitten löytää miehen piilottamat testit ne näkyis olevan noita mammaksi.fi:ltä tilattuja erittäin herkkiä 10ml/u..millon tuota uskaltais testata(jos käy aiheelliseksi) ens sunnuntaina vai?

kyllä, täti oireita.... :ashamed: nyt ei eilen ollut, mutta muuten on jo muutaman päivän mahassa tuntunu.... tää naisen anatomia on niin hankalaa.......!
Mä olen alkanu miettiä jo, jos menis lääkäriin ihan uusiks ja kyselis mistä kiikastaa, kun ei meinaa tärpätä laisinkaan... onkohan mun liian aikasta mennä... hmmm.... ja mieskin tietty mukaan, jos musta mitään kummia ei löydy...
Jos mä nyt mietin meneväni, niin kestää ainakin se pari kuukautta et saan mentyä.. :p

Hitto vie. Mitäköhän mun kropassani ihan oikeasti tapahtuu....... täti oireilee ja eilen illalla ja tänään on tullut oikein "paksua" menkka tuotosta.. ei paljon, mutta niin että sen huomas... ihan outoa... onkohan mussa joku iso vika... pakko kai tästä on pian sinne lääkäriin ampasta... :ashamed:

siis mitä heiDu? Kyll sun taitaa tosiaa olla paras käydä lekurilla..eihän tuo ole yhtää normaalin kuulosta..toivon mukaa ei ole mitää vakavaa :hug:
Oon vielä veretön mikä on ihana asia, mutt toisaalta pelottaa jos toiveet herääkin taas "vaihteeksi" turhan takia.. :ashamed:

Nettipimennossa oltu monta päivää, aaaaargh! :kieh:

Lauantaina otin viimoisen clomin ja nyt pe pitäis aloittaa terot, ens viikon to käyn siel seurantaverikokeissa että oonko ovuloinu.

HeiDu: Se on kyllä jännä, että miten sitä joskus ei tule kankkusta vaikka kuinka juo..nimim. viimeksi kun kunnolla olen ottanut, niin en potenut minkään maailmaan krapulaa, mikä oli maailman ihme! :eek:

Pohjola :hug: voi sinuu... onneks ei ollu kovin korkeat toiveet vielä... tai ainahan ne on ainakin mulla korkealla... :|
Sirpula no on se kyllä aika jännää... mutta ollaan onnellisia siitä... :D

Täällä näin: En nyt oikein tiedä merkkaisinko kp2 vai annanko vain olla, kun ei se täti kuitenkaan kovin suurena ilmaantunut... oli sellasta tuhrua vaan ja sama tuhru jatkuu, mutta se on niin minimaallista.... ihan juuri ja juuri huomaa edes mitään......

:hug: Pohjola
minä tulen pian perässä:)

tässä odottelen tätiä käymään. sais tulla jo, ei viitsi vitkuttaa menkkoja kovin kauas. oviksesta asti ollut menkkamaista jomotusta... no ehkä sitten huomenna tai ylihuomenna:)

niin mutta kun me ei tosiaan olla montaa kertaa pupuiltu ja justiinsa meillä täti oli, aivan yhtä normaalina kuin aina ennenkin... on munkin yhdelle ystävälle niin käynyt että sillä menkat oli, vaikka odottikin, muta ne tuli aina kun tuli niin ihan normaalina... mutta mulla on tällästä mini tuhrua... :D voiskos se silti muka olla niin ? iiiik.... taas alkoi jännittää.... :LOL:

onlyer mulla oli kans viimeks menkka jomotusta jo toooosi kauan ennen kun ne alkoi.... noh, toivotaan sulle pian sitä... :saint:

Moi pitkästä aikaa :D täällä kp3/n.30.. ei oikeastaan ees harmita, koska täydellisen ajoituksen kannalta mä tulisin raskaaks vasta syksyllä. Koska jos saan opiskelupaikan syksyllä, haluaisin ekan vuoden opiskella niin ois ehkä helpompi palata takaisin kouluun ku sit alottaa ihan alusta vauvan jälkeen.. mutta eiköhän ne kaikki mee niinku tarkoitus on, turhaan mä sitä suunnittelen..

Etitään täällä uutta asuntoa, rivaria ja vähän enemmän huoneita. Saisi sitten vauvallekkin tilaa sinne :D Nyt pitää lähteä koirakouluun opettamaan koiralle että MÄ olen maailman mielenkiintoisin juttu, muita koiria EI tarvi haukkua jne.. :LOL:

hauskoja juttuja... :D
kiva että Hennarukastakin kuului jotain... ;)

Täällä näin: Yritys kellistää mies tänään petiin kaatui kun äijä meni jo nukkumaan........... kiva kiva... |O me ei tosiaan olla liikaa tässä kierrossa puuhailtu...
mullakin loppuu taas työt ens viikolla ja alkaa kova koulu putki... ei millään jaksais, tai ei ainakaan huvittais... opiskelu ei ole mun juttu.... :ashamed:
aih, viikonloppu... hyvää persjantaita kaikille!!! :wave:

täällä ollaan! :wave: olen käynyt kyllä lukemassa täällä juttuja mutta en "muka" ole itse kerinnyt kirjotteleen.ainainen kiire,heh.
nyt kp 12 /28-31.tässä kierrossa on tullut hommailtua oikein urakalla :LOL: ovis tais olla tuossa kp10...ainakin limoista päätellen ;) kaverini plussas eilen ja olen tietenkin onnellinen hänen puolestaan...mutta täytyy myöntää että myös hiukan kateellinen :ashamed: yrittäminen aloitettu suunnilleen samaan aikaan...
noh tänään ois siivous päivä.pääsee purkamaan agressioita mattojen tamppauksessa! :LOL:

se on varmaan kaikilla aina noin... läheisistä joku kun kertoo tulleensa raskaaks.. vaikka kuinka ois onnellinen toisen puolesta niin silti joku pieni kateuden peikko on aina mukana... ainakin mulla on niin kun tässä viime aikoina moni on plussaillu.. mutta yhden tapauksessa helpottaa hieman että musta tulee kummimamma ja toisen tapauksessa että musta tulee taas täti... :D

Hyvä että on hommat ainakin ollut hallussa... :whistle: ;)

Mä käyn aina lueskelemassa näitä juttuja, mutta koskaan en jaksa kirjoittaa ite mitään :saint:
Meillä ei oikeastaan tapahdu edes mitään mistä kertoa..
Ja mua ärsyttää kun en tiä pitäiskö haaveilla vauvasta ollenkaan vai ei.. tai siis haaveilla voi, mutta toisaalta mä myös pelkään ajatusta et tulisin raskaaks. Miten kävis sit koulutuksen ja kaiken muun? Toteutuisko sitten muut haaveet (Afrikkaan lähtö ) ja saisinko jatkaa harrastuksiani (ratsastus, seurakunnan jutut, laulaminen...) Kapinoin ajatusta vastaan et mä en sit sais harrastaa enää mitään, ettei aikaa mee mihinkään muuhun kuin vauvaan, musta tuntuu et jos jatkaisin esim. ratsastusta niin sit mut lynkattas heti et miksen oo kotona... :kieh: :kieh: mua kiukuttaa nyt :LOL:
tää oli tällänen sekava kiukunpurkaus, älkää välittäkö.. :ashamed:

mulla oli joskus tuo sama vaihe, ennen kuin "kunnon" yritys alkoi... vaikka kuume oli kova, jossain määrin vieroksuin ajatusta ja hiukan pelottikin jos menkat oli myöhässä... kuitenkin mietin asiaa moneen kertaan ja annoin ajan kulua ja tulin aivan eri tuloksiin kuin silloin.. nyt voisin lopettaa vaikka syömisen, kunhan meille tulis vauva... :LOL:
Sun on varmaan vaan mietittävä että mitä SÄ haluat ja kuinka saat kaikki järjestettyä.. Eihän ratsastuskaan ihan mahdotonta alussa ole, mutta loppua kohden on varmaan hiljennettävä oman kunnon mukaan.. ja kouluun ehtii aina myöhemminkin... tosin ilman koulua ei oikein hanki saada kunnon töitä ja aina on tulevaisuus hiukan enemmän turvattu kun on koulua takana.. Afrikkaan menokaan ei varmasti ole ihan mahdotonta lapsen kanssa, onhan niistäkin ollut paljon juttuja.. mutta just oliskos ollut viime viikolla, tuli telkkarista ohjelma jossa joku äiti lähti jotain eläimiä tutkimaan Afrikkaan muutaman kuukauden ikäisen muksunsa kanssa.. kantoi sitä siellä kuumuudessa repussaan ja sitten kun se muksu oli joku parin vuoden näytettiin kun ne asui teltassa ja lapsi pyöri jossain aavikolla hiekkaa syöden.. Pakko myöntää että itte en lähtis sinne kuumuuteen muutaman kuukauden ikäisen lapsen kanssa ja olen varmaan niin mikrobi kammoinen että tuo hiekan syönti Afrikan aavikoilla ei houkuta... B)
Uskon silti että löydät jonkun sopivan ratkasun ja päädyt sitten mihin tulokseen vaan, olet aina oikeassa itsesi suhteen... :hug:
Koitappas nyt kirjotella, vaikkei asiaa olisikaan.... mullakaan ei koskaan mitään ole, mutta kerronpa silti... :D

Mulla on aina ollut toi "Mitä mä ITSE haluan" hukassa.. Oon niin tottunut siihen et mulle sanotaan mitä pitää tehdä ja mitä ei, ja nyt kun pitäs olla oikeesti aikuinen niin en osaakkaan sit ite päättää mitään.
Musta tuntuu että mulla ei oo oikeutta yrittää toteuttaa omia unelmiani. Ja jos oiskin oikeus, niin missä järjestyksessä niitä pitäs alkaa toteuttaa.. Kun kaikki riippuu aina jostain muusta, ei o rahaa siihen tai jotain.. Ennen uskalsin tehdäkkin jotain, olin paljon päättäväisempi ja kunnianhimoisempi, nyt tuntuu ettei o mitään minne tähdätä.
Onneks on koira :D minä, joka en vuosi sitten tykännyt yhtään pikkukoirista, olen pienen mittelspitzin ylpeä omistaja :saint:
10vuoden päästä: Me mennään Afrikkaan koko perhe: mies, minä, koira (todennäkösesti vielä enemmän kuin yksi :LOL: ) ja 4 lasta. Siinä vaiheessa mä oon jo lukenut itteni opettajaks ja ollaan asuttu muutama vuosi jo Italiassakin. Afrikassa ollaan jonkun järjestön kirjoilla lähetystyössä, mies pelaa lasten kanssa futista ja korjaa kattoja ja mä opetan Raamattua ja lapsia kirjottaan ja lukeen.

Yhteistyössä