Kiitokset kaikille ymmärryksestä ja lohdutuksesta. Tiedän, että tälllä palstalla mua ymmärretäänkin, ja siksi tämä tuntuukin omimmalta. Ja oikeassa olette, kaikki me oltais ne plussat jo ansaittu - elämä kun vaan ei ole reilua.
Bayan Farelle, hempukalle ja tintulle paljon halauksia ja voimia. Itsellä jo pahin masennus tieddään, mutta nyt en jotenkin halua edes intoilla yhtään, koska se ei näytä tuottavan tulosta. Jos nyt välillä ihan oikeasti keskittyisi elämään, ja antaisi vauvan tulla rauhassa kun haluaa. Ainakin tämän kierron. Päätettiin nimittäin nyt miehen kanssa, että mikäli rahatilanne ok joulun jälkeen, niin käydään tutkituttamassa, että onko kaikki ok. Mua pelottaa, että mulla on munajohtimet tukossa, koska testejen mukaan ovuloin ja miehen simpatkin pitäis ollaa liikkuvia. No en tiedä.sittenhän se selviää. Nyt jäitä vaan hattuun ja ajatukset muualle.
Pitkästi tuli taas kirjoitettua, Kaikille pidän suunnattomasti peukkuja. Olisi ja aika saada tähänkin pinoon lisää plussia. Kiva kun Liinu kävit meitä muistamassa, välllä aina koitankin etsiä tuolta odotus puolelta "vanhoja tuttuja" täältä kuumeilupuolelta, ja katsella mitä sinne kuuluu, itse kun tänne olen sitten näköjään pysyvästi jämähtänyt.