n.163cm pitkät - mitä painatte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pläski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sehän riippuu ihan ihmisen ruumiinrakenteesta ja onko se kroppa lihasta vai läskiä enimmäkseen. Itse olen 166, painan 64. Näytän ennemmin hoikalta kuin pullealta. Lihasta saisi kyllä olla enemmän.

161 cm ja painan 66. Mut mun paino putoaa aina kesällä, ihan ilman mitään laihduttamista jotain viitisen kiloa, kun vaan tulee käveltyä ja pyöräiltyä eikä autoiltua, inhoan kylmässä tai/ja pimeässä kävelemistä yli kaiken. Tosin nyt vois kyllä heilauttaa sen tahallaan kunnolla sinne viidenkymmenen puolelle, uhoan tässä uunituore muffinssi toisessa kädessä.

niin ja mulla tosiaan just sitä läskiä lähinnä, ei varmaan yhtään lihasta tän löllön alta löydy. tiedän, että lihastreeniä pitäis tehdä, mut jos ei kauheeseen rääkkiin oo voimia, niin paljonkohan sitä ilman lihaksia sais painaa? :D

[QUOTE="pläski";23629162]niin ja mulla tosiaan just sitä läskiä lähinnä, ei varmaan yhtään lihasta tän löllön alta löydy. tiedän, että lihastreeniä pitäis tehdä, mut jos ei kauheeseen rääkkiin oo voimia, niin paljonkohan sitä ilman lihaksia sais painaa? :D[/QUOTE]

ja voimilla tarkoitan henkisiä voimavaroja melkoisen raskaan arjen keskellä..

[QUOTE="pläski";23629170]ja voimilla tarkoitan henkisiä voimavaroja melkoisen raskaan arjen keskellä..[/QUOTE]

1) Liikunta antaa voimaa, ei vie sitä.
2) Lihaksikas kroppa on aina esteettisempi kuin ns. laihaläski.

Yhteistyössä