Tuskin mitään vakavaa on kuitenkaan aiheuttanut. Lopetat niiden syömisen nyt tähän. Se määrä mikä vauvaan menee haitallisia aineita on todella pieni, eivätkä pellavansiemenet koosto ainoastaan kadminiumista vaan se on vain osa niitä. Lisäksi sen pitoisuus laimenee lisää omassa aineenvaihdunnassa, ja pitoisuus on hyvin pieni ja verenkierron kauttahan aineet sikiölle kulkeutuvat. Oman mielenrauhasi takia kannattaisi asiasta kysyä neuvolasta, sieltä saa luultavasti asiantuntevampaa tietoa kuin tällä palstalla, jossa ihmiset tykkäävät pahoittaa toisen mieltä.