Mä sain lapseni 20-veenä ja väittelin pari kk sitten tohtoriksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FT
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
F

FT

Vieras
Että _jos jollekulle se kunnianhimo on nimenomaan sitä, että opiskelee ja etenee opinnoissaan_, niin kyllä mulla sitä on aina ollut, vaikka sain lapseni nuorena. Ei äitiys ole minua estänyt elämästä tai opiskelemasta.

Nyt olen siis 30-vuotias. Toinen lapseni täytti vastikään 3 vuotta.

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
Vaikea kuvitella, että tohtorisihminen käyttäisi ilmaisua 20-veenä.

Voi hyvänen aika kun näkisit millaista kieltä käytän Facebookissa viestitellessäni ystävieni kanssa. :laugh:
(Puhekielisyys ei syö sivistystä - ainakaan meilläpäin! Sitä paitsi tohtorit ovat ihan normaaleja ihmisiä.)

Niin mun vanhemmatkin ja muutamia muita tuttuja :). Minusta siinä ei oo mitään erikoista. Fiksut pärjää aina ja perheen, opiskelun ja työn yhdistäminen onnistuu kyllä :).

No siis niinpä! Kyllähän se nyt vielä kandilta, maisterilta ja lisensiaatilta menee, mutta että oikein filosofian tohtori puhuisi tuolla tavalla?? :o :o
Sä olet viisas.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn:

No siis niinpä! Kyllähän se nyt vielä kandilta, maisterilta ja lisensiaatilta menee, mutta että oikein filosofian tohtori puhuisi tuolla tavalla?? :o :o
Sä olet viisas.

:laugh:
Tuleekohan joku paha setä tai täti ja ottaa multa tohtorisnimen pois?! :ashamed: :o

Täällä kanssa yksi samoissa haaveissa! Sain ekan lapsen kesken opintojen ja vähän vanhempana kuin sinä, vähän vanhempi olen muttenkin. Nyt olen alottamassa maisterin koulutusta ja tutkimustyö kiinnostaa, kiinnosti jo aiemmissa opinnoissa ja tein aika laajan opinnäytteenkin.

Yhteistyössä