APUA!!!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nuoriäippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nuoriäippä

Vieras
Söin melkein 400g maksalaatikkoa, kun en muistanut että se on kiellettyä raskausaikana... Olen vasta 5. viikolla raskaana. :/
Tietääkö joku onko jo yksi kerta haitallinen lapselle?
 

Yhteistyössä