Myöhään alkanut ura/työelämä? Kokemusta.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jopo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jopo

Vieras
Miksi myöhään, minkä ikäisenä? Mikä koulutus, mikä työ jne.
Olen kotiäiti jolla koulutus mutta ei työpaikkaa. Reilu 1v niin menen töihin ja paikkakin jo mielessä. Päikyn sijainen, niitä töitä saa aina. Olen nyt reilu kolmekymppinen.
 

Yhteistyössä