myöhemmin onnistuvat tammi/helmikuun IVF-pinolaiset:)

Annuli: Pieni vuoto voi johtua istukan syntymisestä - sulla vielä kaksin määrin. Alla teksti, minkä nappasin googlaamalla "Istukan muodostuminen". "Toinen viikko" tarkoittaa siis toinen viikko hedelmöittymisestä laskien. Istukan verenkierto alkaa toisen viikon lopulla!

"Toisen viikon loppupuolen kehitykselle on ominaista suonikalvon ja sen nukkalisäkkeen ilmaantuminen. Sytotrofoblastien nopea jakautuminen saa aikaan solu-ulokkeiden kasvamisen kohdun limakalvon sisään. Sytotrofoblastien alla olevan mesodermin ajatellaan indusoivan näiden ulokkeiden kasvun. Alkumesodermi on tässä vaiheessa kahtena kerroksena, ja suonikalvon ontelon kasvun seurauksena alkeisruskuaispussi surkastuu ja työntyy alkion sisääntulokohtaa kohti. Prokordaalilevyn kohdalla hypoblastit ovat suurentuneet lieriömäisiksi muodostaen paksuuntuneen rengasmaisen alueen, josta suu myöhemmin kehittyy. Alkio on sikiökantaa lukuunottamatta irronnut suonikalvosta. Sikiökannan sisäosa tarjoaa kulkuväylän mesodermien tulevalle vaellukselle gastrulaatiossa."

:kieh: Tuostahan nyt ei hirveästi kyllä mitään ymmärrä...Mutta luota vaan Annuli nyt siihen, että siitä on kyse. Itsellä se km meni ihan erilailla ainakin kuin mitä sulla nyt tapahtuu. Ja toisaalta, mulla ei myöskään varmasti olisi näkynyt mitään haamuja pp7 koska vielä pp14 viivat olivat aika hennot, vaikkakin punaset (ei ne kai virallisia "haamuja" sitten olleet, enemmän sellasia "heikosti positiivisia" ) Jaa-a mites se nyt menikään sen vuodon kanssa... Äh, tottakai mä oikeesti muistan...Mulla tippui 1-2 tippaa ruskeeta pp 16 (siis kaks päivää posit testin jälkeen) ja sitten seuraavana päivänä tuli pikkasen enemmän ruskeeta (mutta raskaustesti pärähti vielä kyllä aivan saman tien positiivisesti), enkä huolehtinut vielä kauheasti. Sitten seuraavana päivänä ruskee vuoto muuttui pikkasen juoksevammaksi ja aavistuksen punasemmaksi ja tuli siteeseen asti - aloin olla maani myynyt. Seuraavana aamuyönä alkoi sitten tosi kova verinen vuoto (joka kesti monta päivää) ja kivut oli sen mukaiset.

Kati: Kannustan sua säilyttämään maltin. Mä ymmärrän sua niin täysin, ettet ole vielä testaillut.... On niin paljon mukavampaa, kun voi ajatella, että on ehkä raskaana.... Mä olen itse jo päättänyt, että enää en aio leikkiä kotona tehtävillä raskaustesteillä ollenkaan, koska mun hermo ei kestä sitä. Aion jatkossa aina mennä suoraan verikokeeseen. Tää liittyy varmaan siihen, että viimeksi PAS:ssa mulla tosiaan oli kaikki oireet ja olin aika lailla täysin varma, että plussa sieltä tulee. Mutta vaikka olin "varma" plussasta, en silti (taaskaan) pystynyt nukkumaan yöllä yhtään, vaan heräsin taas keskellä yötä testailemaan. Ja kuten kaikki tietävät, valkosta näyttivät ne testiruudut. Ja se oli niin per*eestä, etten enää halua sitä kokea.

Inari: Laitan sulle yksityisviestiä!

Onneliina: Jänniä (tavallaan... ) noi tyhjät rakkulat. Tai siis että sulta on punktioitu noin paljon folleja mutta niistä ei kaikista ole saatu munasolua. Toisaalta, sehän varmaan johtuu siitä, että osassa oli raakoja, jotka eivät sitten ole Pregnylilläkään irronneet. Mä olen miettinyt sitä omallakin kohdalla (ekassa IVF:ssä 15 rakkulaa ja 9 munasolua) , että mistä se johtuu. No, nyt vaan sormet ja varpaat pystyyn, että torstaina sua odottaa sinnikkäät ja kauniisti jakautuneet alkiot! Mulla onkin sua päivää lyhyempi jännitys - saan kuulla kuulumiset huomenna kun menen klinikalle (tai sitten tänään tai huomen aamulla - lupasivat soittaa, jos alkiot "käyttäytyvät huonosti" ) .

Taivaansilpojalle :flower: Nyt nautit elämästä ja raskaudesta!

Saanalle :saint: Hyvä tyttö, että jaksat odottaa, vaikka kuinka ottaisi välillä päähän. Mä olen myös itse ajatellut noin, että ehkä tän kaiken on tarkoitus kasvattaa pinnaa...

Popsylle mahdollisimman mukavaa odotteluaikaa ensi viikkoon, ota niin iisisti kuin vielä voit... Kohta alkaa nimittäin kovempi jännääminen ja päivien laskeminen :whistle:

Siisami: Hengessä mukana olen...Ja tunnistan sun seesteisyyden tunteen itsestänikin. Mene vaan verikokeeseen, unohda ne tikut.


Kaikille muille lähetän hedelmällisen kevään toiveen taukoamatonta tihkusadetta katsellessa.

S.
 


[color=SkyBlue2]Mukana menossa tiistaina 8.4.2008[/color]



Kati231; 1.IVF-hoidosta nega, PAS 26.3 pp 13

Siisami ; 2.ICSI-hoidosta km rv 5+1, PAS 26.3 pp 13

Annuli81 ; 1.ICSI-hoidosta nega, PAS 27.3 pp 12

Taivaansilpoja ; 1.ICSI-hoidosta nega, PAS 7.4 pp 1

Stella75 ; 1.IVF-hoidosta km rv 5+1, PAS nega, 2. IVF siirto 9.4

Onneliina ; 1.IVF-hoidosta nega, 2.IVF siirto 10.4

Inari ; 1.IVF, punktio viikolla 17

Popsy ; 1.IVF-hoidosta nega, PAS seuraavaan kiertoon pp

Ronttuli08 ; 2.IVF-hoidosta nega, PAS tulossa pp

PeePee77 ; 1.IVF-hoidosta nega, PAS huhtikuusssa pp

Finttu ; 1.ICSI-hoidosta nega, PAS huhtikuussa pp

Saana79 ; 1.IVF/ICSI-hoidosta nega, PAS huhtikuussa pp

Kamilla ; 1. ICSI-hoidosta nega, PAS ensi kiertoon?

Matilda2008 ; 1.IVF-hoidosta nega, PAS tulossa pp

Päivi68 ; 1.IVF-hoidosta nega, uusi hoito alkamassa ensi kuussa pp

Puoli-enkeli ; 1.IVF toukokuu 2008

Soraya ; 1.IVF



Haamuilleet :heart: :eek: :heart:

Annuli81 pp 7






 
Kiitos Stella kannustuksesta ja tekstistä! :heart: Olet oikeassa, ei siitä maallikko ihan kamalasti ymmärrä, mutta kuitenkin sanan sieltä täältä :D Lähetän paljon positiivista energiaa alkioille huomiseksi, uskon kyllä vakaasti että olet taas huomenna raskaana!
Löytyy muuten netisä paljon tekstiä alkuraskauden vuodoista, joka osalla ollut tosi runsastakin, ja silti kaikki sujunut hyvin. Toki niitä surullisia tarinoita löytyy sitten myöskin roppakaupalla... Mutta kyllä kaikki vuodot raskauden aikana pitäisi lailla kieltää,on tämä niin kertakaikkisen hermoillekäypää. Varsinaiset lomapäivät todellakin.

Saana, jaksamista odotteluun! Pidän peukkuja, että pääset nyt tästä kierrosta siirtoon! Suuntaan verikokeeseen jo huomenna, näin lääkäri kehoitti kun eilen hänen kanssaan puhuin.

*muoks* Peepeelle paljon onnea perjantaiseen siirtoon! Kylläpäs nyt alkaa monille tapahtua. :)
 
Annuli: Mun yks tuttu vuosi PASsin jälkeen enempi kun yleensä menkkojensa aikaan. Ei edes tehnyt testiä. Sit kun seuraavia menkkoja ei kuulunu ja päällä oli kokoajan kauhee väsymys, sen mies sano, et testataan. Ja se oli siitä vuodosta huolimatta tullu sillon raskaaksi. Ja tosiaan vuosi ihan kirkasta verta ja paljon.
Kyllä joskus voi siis vuotaa. Ja niillä on tosiaan 2½-vuotias terve tyttö nykyisin.
 
Popsylle, Inarille, Siisamille, stella75:lle, PeePee77:lle ja Sorayalle

:heart: me kaikki ollaan mahtavia naisia!

Soraya :hug:

olin eilen omasta onnesta sekasin, etten lukenut viestejä loppuun. Kaiken väljän voiman lähetän....


o.n iik! pp1 :eek:
 
Joudun vielä pitämään teitä kaikkia piinassa, sillä - yllätys, yllätys - en tänäänkään testannut. Varmaan testaan huomenaamulla ennen veritestiä. Toisaalta, miksi testata, jos on just menossa testattavaksi... Kas, siinäpä pulma! No, enköhän mä testaa 99 %:n varmasti.

Annuli, ajattelin mennä labraan ihan heti klo 8. Siellä ainakin viimeksi oli kasilta ihan kauheet jonot, joten koitan olla asemissa heti, kun se avataan. Mennään vaan pikaiselle kahville vaikka Kampin keskukseen. Aina sitä sen verran ehtii, vaikka töihin pitääkin mennä. Onneksi muuten se sun vuotosi lakkasi ainakin enemmässä määrin. Olen kans lukenut täällä aika paljon kaikkia eri ketjuja, ja tuntuu olevan aika yleistä, että ton tyyppistä pientä vuotoa tulee just raskauden alussa. Uskon siis vakaasti, että se on ns. hyvää vuotoa, eikä mitään keskenmenoon viittaavaa.

Siisami, tsemppiä sullekin huomiseen testaukseen. Saatko muuten tulokset jo huomenna? Mä saan iltapäivästä.

Kiitti, [bPeePee[/b] Onnea sulle kans perjantain siirtoon! Kyllä ne kaksi alkiota selviävät - siihen on luottaminen. Mullakin selvisi, vaikka pieniä solumenetyksiä olikin toisessa.

Stella, toi testaaminen kotitesteillä on kyllä tavallaan yhtä hulluutta ja itsensä kiusaamista. Periaatteessa olisi just fiksua mennä ainoastaan labratestiin, eikä soheltaa tikkujen kanssa. Oon muuten huomannut, että siinä pp7-8 paikkeilla oli tosi vaikeaa pitää näppinsä ja ajatuksensa kurissa testaamisesta, mutta nyt pp 13 ei tee enää tiukkaakaan.

Saana, sä osaat kyllä pitää hermot kurissa! Toivotaan, että tällä kertaa ovis osuisi sopivaan aikaan, että pääset PAS:iin.

Onneliina, toivottavasti kaikki on ollut ok. Tulehan raportoimaan kuulumisesi!

ON: tänään pp13 on taas sellainen päivä, ettei mitään oireita ole juuri ollut. Pienetkin vatsatuntemukset ovat olleet ihan minimissä. Eli sellainen fiilis huomista varten, että nega sieltä räpsähtää.
 
Satuttiinki Katin kanssa koneelle lähes samoihin aikoihin =) Näkyillään sitten huomenna siinä kahdeksan tienoilla labran edessä, minäkin yritän ehtiä sinne heti silloin. Voi siinä olla jännät tunnelmat, sinä oot silloin vielä just testannut! Nyt alkoikin jännittämään kamalasti!!
Äläkäs Kati nyt sitä oireettomuutta mieti, se ei merkkaa tässä vaiheessa mitään. Minä taas toivoisin, ettei vaan olisi mitää alavatsaoireita, koska sillon pelästyn taas keskenmenoa. Ja arvatkaa vaan onko vatsatuntemuksia ollut, kun on jännitänyt niin kovin tuota vuotoasiaa! Mutta nyt ei ole ollut yhtään vuotoa 12 tuntiin,*koputtaa puuta*.

Tosiaan, Onneliina toivottavsti olet ok! :hug:

*muoks*Jäihän sitä verta taas pikkasen sormeen kun luget laitoin. Tuli tunne, että alhaalla olisi jokin haava, limakalvot tuntuvat niin kuivilta. Olispa, sehän ei ois vaarallista! Mutta väkisinkin paniikki taas pikkaisen iski...
 


[color=SkyBlue2]Mukana menossa tiistaina 8.4.2008[/color]



Kati231; 1.IVF-hoidosta nega, PAS 26.3 pp 13

Siisami ; 2.ICSI-hoidosta km rv 5+1, PAS 26.3 pp 13

Annuli81 ; 1.ICSI-hoidosta nega, PAS 27.3 pp 12

Taivaansilpoja ; 1.ICSI-hoidosta nega, PAS 7.4 pp 1

Stella75 ; 1.IVF-hoidosta km rv 5+1, PAS nega, 2. IVF siirto 9.4

Onneliina ; 1.IVF-hoidosta nega, 2.IVF siirto 10.4 pp

PeePee77 ; 1.IVF-hoidosta nega, PAS 11.4 pp

Kamilla ; 1.ICSI-hoidosta nega, PAS 21. tai 22.4 pp

Inari ; 1.IVF, punktio viikolla 17

Popsy ; 1.IVF-hoidosta nega, PAS seuraavaan kiertoon pp

Ronttuli08 ; 2.IVF-hoidosta nega, PAS tulossa pp

Finttu ; 1.ICSI-hoidosta nega, PAS huhtikuussa pp

Saana79 ; 1.IVF/ICSI-hoidosta nega, PAS huhtikuussa pp

Matilda2008 ; 1.IVF-hoidosta nega, PAS tulossa pp

Päivi68 ; 1.IVF-hoidosta nega, uusi hoito alkamassa ensi kuussa pp

Puoli-enkeli ; 1.IVF toukokuu 2008

Soraya ; 1.IVF



Haamuilleet :heart: :eek: :heart:

Annuli81 pp 7

 
Katille ja Siisamille plussapuhalluksia huomiselle!!! :whistle: :whistle:

Muokkasin tuota listaa omalta kohdaltani ja otin vapauden muokata
PeePee:nkin tietoja =)

(.) Limisultraa siis odotellessa, aika matelee... Onneks ei tarvi jännätä oviksen bongausta, se kun todennäköisesti jäisi bongaamatta :D
 
Tiedättekö tytöt, että mä en oikein usko ihmeisiin. Ainakakaan niin, että ne osuis omalle kohdalle :'(

Annuli: Mulla sitä vuotoa tuli ihan pöksyihin asti alusta alkaen eli aika vähäiseltä toi kuulostaa. Sä kun olet varmaan jo tänään taas testannut :D niin onko nyt jo ihan vahva viiva?

Kati: Ihanaa kun sulla on tahdon lujuutta olla testaamatta.

Mulla ei nyt ajatus riitä kaikkien huomioimiseen. Pyörii niin oma napa mielessä. Tissit edelleen megaluokkaa ja arat. Aina ennen ne on laskenut ennen testiä jopa siitä haamukierrosta. Toisaalta Zumeja en ole ennen napsinut eli varmaan johtuu siitä. Käyn tosissaan aamulla verikokeessa ja tuloksen saan joskus iltapäivällä. Meillä tosin taas netti pätkii duunissa joten koneelle pääsen varmaan vasta kotona. Ei se oikeesti kyllä plussaksi muutu, mulle ei vaan tapahdu sellaista :/

Ahdistunut Siisami

Stellalle vielä onnea huomiseen siirtoon :heart:

Niin ja Katille plussatuulia ja Annulille mielenrauhaa varmistuksen jälkeen :D
 
Siisami, toivon kovasti että kohdallesi sattuisi huomenna ns. ihme, ja aiemmin oli vaan aikaista testata. Kyllä tuo viiva on jo aika vahva, muttei edelleenkään ihan yhtä vahva kuin kontrolliviiva, onneksi kuitenkin vahvistunut kokoajan. Silti pelottaa tuo vähäinenkin vuoto ihan tajuttomasti. En ole saanut kahteen yöhön nukuttua,koska kokoajan täytyy tarkistaa vuodon tilanne :headwall: Pitäisi saada mieli rauhoitettua,mutta miten? Lonkkia ja jalkojakin särkee niin paljon, että oli pakko ottaa Panadolia, pelottaa että särky on yhteydessä vuotoon. Joo-o, sori tämä valitus...
Hyvää yötä ja puhallellaan paljon plussatuulia huomiselle!

hermoheikko Annuli+ Tyyne&Tauno-Toivo pp13
 
No nyt uhmasin itseäni ja kipusin alakertaan tietokoneelle. Kotona siis oon nyt.

Mut hitto mikä päivä eilen!

Menin sinne naikkarille ihan sairaiden kipujen takia, siellä sit odottelin kolme tuntia ilman lääkitystä lääkäriä. Ei myöskään saanut juoda eikä syödä, jos joutuisi mahdollisesti johonkin toimenpiteeseen. Lääkäri sitten ultrasi ja totesi, että mulla on hematooma tai jotain vuotoa siellä vasemman munasarjan ympärillä. Vuoto oli kuulema tyrehtynyt ja sille eikä sille voinut ilmeisesti tehdä mitään. Sitten sain itse päättää, jäänkö osastolle, vai meenkö kotia. No kotia tietty.

Sain kahta kipulääkettä, ja otin eka kolme sellaista normaalia kipulääkettä, eikä kipu lähtenyt mihinkään. Sitten otin vielä kaksi tramalia, jotain kolmiolääkettä. No en tiedä hellittikö kipu, mut menin ihan sekaisin! Miehellä oli varmaan hauskaa mua vahtia. Sit yöllä menin vessaan ja pyörryin pöntölle.. Ja aamulla sama, mut onneksi osasin varautua. Nyt on vaan ihan superheikko olo ja huimaus.

No alkioista viisi oli jakautunut normaalisti. Eli tää kaikki vaikuttaa menevän just niin ku viimeksi. Paitsi vähän kivuliaammin siis. Stella kyselit niistä mun tyhjistä rakkuloista, joo aika outoa kyllä. Pelottaa ihan soittaa ja taas kysellä niiden vointia. Mut nyt taidan silti soittaa.

No eilen ne ultrasivat tietenkin ja limakalvo oli 12mm. Aika jännä muuten, sillä vuosi sitten, mulla oli näinä kp:nä aina ihan liian ohut limakalvo, vain jotain 4mm. Silloin olin kyllä tosi stressaantunut ja kaikkea.

Kati Jännittää sun puolesta! Voi kun voisin kohta onnitella sua. Tai onnittelen kyllä joka tapauksessa kaikkia meitä, siitä et ollaan jaksettu käydä nää hoidot läpi. Urheita ollaan!
 
Voi sinua Onneliina. Nyt vaan lepäät oikein urakalla!!!! Petiin siitä!!
Hyvältähän onneksi teillä muuten näyttää kaikki, limiskin tosi hyvä. Nyt varmasti plussaatte, hymyä ja onnea ja petiin :heart: !!!!!
 
no nyt soitin. mä en jaksa! :'(
täysin sama juttu. vain kaksi alkiota oli normaalisti jakautunut.
miten mä jaksan muka kolmannen hoidon.
jos tää ei nyt onnistu niin mä varmaan tuun hulluksi. ihan paskapuhetta mun löpinät, että muka hyväksyisin lapsettomuuden.
 
Voi Onneliina. :'(

Jos yhtään lohduttaa, niin mullahan nyt ei kehuttavasti parempi tilanne ollut lainkaan: 7 munasolusta kaksi oli kuollutta, kaksi hedelmöittyi kahdella siittiöllä (eli kai niissäkin sitten jotain vikaa kun eivät ole osanneet sulkea kuortaan???) ja lopulta vain kolme jakautui normaalisti. Tänään (kohta) saan kuulla, onko niistä yksikään jaksanut jakautua kuten pitää 5.päivään asti, jossa jyvät erotellaan akanoista.

Samoja tunteita mullakin - kuinka jaksan kolmannen hoidon. Mutta ensimmäisen ja pahimman tuskan (kts. viime perjantain kirjoitteluni... ) jälkeen olen jo vakuuttunut siitä, että jaksan vielä, mutta tällä kertaa pidän kyllä välissä kunnon tauon. Ja ennen kuin IVF:ää aloitetaan, haluan tehdä ne vasta-aine-kokeet. Jos sullakin on normaalit FSH:t ja LH:t ja TSH:t, niin sehän saattaisi olla sullakin yksi syy, miksi munasolut eivät ole laadullisesti sitä, mitä niiden pitäisi.

Mutta ennen kuin lyöt kirveesi kiveen, muista että meitä on täällä muitakin ihan samassa tilanteesssa. Me ymmärretään miltä susta tuntuu - ja samaan aikaan kannustetaan sua edelleen toivomaan parasta. Vain yksi hyvä alkio tarvitaan.
 
Voi Onneliina :hug: Mutta ihan niinkuin Stella sanoi, vain yksi hyvä alkio tarvitaan!! Nyt sitten mikäli et plussaisi, sinua tosiaan varmasti alettaisiin tutkia tarkemmin munasolujen takia. Mutta koitahan jaksaa vielä uskoa, että tulet sen positiivisen tuloksen saamaan, vaikka tiedän miten vaikeaa se on... Paljon voimia sinnepäin ja parantele itseäsi rauhassa rankan reissun jälkeen!

Stella, tsemppiä tälle päivälle! Uskon vakaasti sinun pääsevän siirtoon, eiköhän ne olisi jo soittanut mikäli jotain pielessä olisi.
 


[color=SkyBlue2]Mukana menossa keskiviikkona 9.4.2008[/color]



Kati231; 1.IVF-hoidosta nega, PAS 26.3 pp 14

Siisami ; 2.ICSI-hoidosta km rv 5+1, PAS 26.3 pp 14

Annuli81 ; 1.ICSI-hoidosta nega, PAS 27.3 pp 13

Taivaansilpoja ; 1.ICSI-hoidosta nega, PAS 7.4 pp 2

Stella75 ; 1.IVF-hoidosta km rv 5+1, PAS nega, pp 0

Onneliina ; 1.IVF-hoidosta nega, 2.IVF siirto 10.4 pp

PeePee77 ; 1.IVF-hoidosta nega, PAS 11.4 pp

Kamilla ; 1.ICSI-hoidosta nega, PAS 21. tai 22.4 pp

Inari ; 1.IVF, punktio viikolla 17

Popsy ; 1.IVF-hoidosta nega, PAS seuraavaan kiertoon pp

Ronttuli08 ; 2.IVF-hoidosta nega, PAS tulossa pp

Finttu ; 1.ICSI-hoidosta nega, PAS huhtikuussa pp

Saana79 ; 1.IVF/ICSI-hoidosta nega, PAS huhtikuussa pp

Matilda2008 ; 1.IVF-hoidosta nega, PAS tulossa pp

Päivi68 ; 1.IVF-hoidosta nega, uusi hoito alkamassa ensi kuussa pp

Puoli-enkeli ; 1.IVF toukokuu 2008

Soraya ; 1.IVF



Haamuilleet :heart: :eek: :heart:

Annuli81 pp 7


:flower: Plussanneet :flower:
 
Vaikkei aurinko paistakaan, niin melkein olisi pitänyt laittaa shadet päähän kun klinikalta lähdin, sen verran silmät loisti tällä tytöllä. Korjaus: tulevalla äidillä.

Masussa köllii ja toivottavasti parhaillaan aloittaa kiinnittymishommat 2 blastokystia!!!! Kolmas alkio oli jäänyt empimään eiliseen, eli oli jakautumisessa päivän myöhässä. Se pakastetaan huomenna,jos se jakautuu blastoksi. Tällä hetkellä on jotenkin niin kaikkensa antanut olo, että en kyllä itse asiassa edes murehdi sitä, ettei pakkaseen jäänyt tällä kertaa mitään. Tämä kerta oli nyt tässä ja sillä siisti.

Onneliina: Onko yhtään parempi olo jo?

Annuli, Kati - > joko niitä tuloksia olisi kohta saatavilla....?

Halauksin,

Stella pp0 ja pikkuiset :wave: & :wave:
 
Stella, onnea pienistä matkalaisista!!!!! :heart: :heart: Aivan upeasti olivat sitten lähteneet jakautumaan, elikkä kyllä sinulta myös niitä priimasoluja löytyy!Täällä kaikki paikat ristissä sen puolesta että 9kk päästä sinulla on kaksoset sylissä. Se alkaa muuten olla siinä ja siinä tulevatko pikkuiset syntymään tämän vuoden puolella :D

Tuloksia tulee tuossa parin tunnin päästä... Pitää yrittää kestää sinne saakka!
 
Voi että, Onneliina, oletpas kokenut kovia viime päivinä! Toivottavasti tosiaan paranet nopeasti, kun verenvuoto siellä sisuksissa on nyt tyrehtynyt. Muista levätä kunnolla ja antaa itsellesi aikaa toipua. Hoidot on tarpeeksi rankkoja ilman näitä ylimääräisiä kiemuroitakin. Nämä on niitä hetkiä, jolloin voi ja kuuluu hyvällä omatunnolla laittaa oma keho ja mieli tärkeysjärjestyksessä ensimmäiseksi. Muiden asioiden aika on myöhemmin. Onneksi teillä kuitenkin nyt hedelmöittyneitä soluja. Kuten Stella sanoikin jo, vain yksi tarvitaan!

Annuli, Kati ja Siisami - jännää. *peukuttaa* Hyvää mieltä teille kaikille ja rauhallisia ajatuksia mahdollisimman paljon.
 
No nyt sain vastauksen: hcg on 197, elikkäs raskaana ollaan ihan oikeastikin!! :heart: Ihan uskomaton fiilis, itkettää vaan! Hoitaja sanoi arvon olevan oikein hyvä, kun kyselin sitä vielä. Ultraan menen puolentoista viikon päästä. Voikun kaikki nyt sujuisi hyvin.
Mikäs Katin arvo oli? ;) Siisami? Toivon niin kovasti että sinullakin olisi hyviä uutisia.
 

Yhteistyössä