myöhemmin onnistuvat tammi/helmikuun IVF-pinolaiset:)

Annuli - aivan upeaa, mahtavaa, ihanaa... En tiedä miten päin tässä olisi, kun hymyilyttää niin. =) Olen valtavan onnellinen puolestasi, tai puolestanne siis - miehellesi myös onnea. Nyt sit seuraavaksi jännätään, että yksi vai kaksi... :heart: :heart:
 


[color=SkyBlue2]Mukana menossa keskiviikkona 9.4.2008[/color]



Kati231; 1.IVF-hoidosta nega, PAS 26.3 pp 14

Siisami ; 2.ICSI-hoidosta km rv 5+1, PAS 26.3 pp 14

Annuli81 ; 1.ICSI-hoidosta nega, PAS 27.3 pp 13

Taivaansilpoja ; 1.ICSI-hoidosta nega, PAS 7.4 pp 2

Stella75 ; 1.IVF-hoidosta km rv 5+1, PAS nega, pp 0

Onneliina ; 1.IVF-hoidosta nega, 2.IVF siirto 10.4 pp

PeePee77 ; 1.IVF-hoidosta nega, PAS 11.4 pp

Kamilla ; 1.ICSI-hoidosta nega, PAS 21. tai 22.4 pp

Inari ; 1.IVF, punktio viikolla 17

Popsy ; 1.IVF-hoidosta nega, PAS seuraavaan kiertoon pp

Ronttuli08 ; 2.IVF-hoidosta nega, PAS tulossa pp

Finttu ; 1.ICSI-hoidosta nega, PAS huhtikuussa pp

Saana79 ; 1.IVF/ICSI-hoidosta nega, PAS huhtikuussa pp

Matilda2008 ; 1.IVF-hoidosta nega, PAS tulossa pp

Päivi68 ; 1.IVF-hoidosta nega, uusi hoito alkamassa ensi kuussa pp

Puoli-enkeli ; 1.IVF toukokuu 2008

Soraya ; 1.IVF



Haamuilleet :heart: :eek: :heart:


:flower: Plussanneet :flower:

Annuli81
 
Voi kiitos Sahrami, Popsy ja Stella onnitteluista!! :heart: Olette tärkeitä! Ja yllättävän pian saattaa olla teilläkin samoja uutisia; Stella ollut siirrossa, Popsylla tulossa siirto ja Sahrami päässyt veke ylimääräisistä asioista masussa!
Paljastan muuten sen verta kun lörppäsuu olen, että saattaapi olla tulossa lisää hyviä uutisia... :heart:

*muoks*kiitos onnitteluista myös Auringokukka! voipi tosiaan olla, että pk-seudun apteekeista alkaa olla testit kovin vähissä :LOL:
 
Onnea Annuli hyvästä tuloksesta :heart:

Stellalle kiinnittymisonnea.

Meille ei tapahdu ihmeitä ja ihan negana tulos pysyi. :'( Aika pahasti hajoilen täällä. Sunnuntaina jäi vielä pieni toivon kipinä mutta nyt sitten vietiin sekin. Tuloksen sain kanslistilta eli jatkosita en tiedä mitään. Täytyy huomenna puhelinajalla soittaa ja yrittää vielä vonkua keväälle viimeinen hoitokerta.
 
Voi Siisami, olen niin kovin pahoillani :'( :hug: Voimia ja jaksamista! Minä jotenkin jaksan uskoa, että tulette vielä onnistumaan, koska viimeksihän yritti kiinnittyä! Lämpimiä ajatuksia sinnepäin!

Auringokukka, hih en yhtään ihmettele :D
 
Kuten otsikkokin sanoo, tänään sitten 2 v. 1 kk:n sitkeän yrityksen jälkeen meille tuli elämäni ensimmäinen PLUSSA!!! Olen niin onnellinen ja täysin häkeltynyt tästä tuloksesta. Pää on pilvissä ja jalat tukevasti ilmassa. En vaan voi uskoa tätä todeksi. Aamulla tehdyt (2 kpl) testejä kotona toivat molemmat selkeän plussan ja veritesti labrassa myöskin positiivisen tuloksen. Hcg oli hyvä arvoltaan 200.

Kiitos teille kaikille tsemppaajille, jotka uskoitte plussaani toisin kuin minä. Palailen tässä vielä uudelleen asiaan, kunhan tältä tärinältä kykenen. :heart:
 
Kati, Annuli, ihanaa!!! Onnea!! Luotte meihin muihin uskoa! :flower: :flower: :flower:

Siisamille valtavasti tsemppiä, jaksamista ja uskoa. :hug:

Onneliinalle jaksamista, tosi ikävä kuulla. :(

Stellalle - jipii!!!

 
Siisamille ensinnäkin halaus-rutistus täältä oman itkun ja tuskaisen odotuksen keskeltä. :hug: Mullon paha päivä ollu tänään kun näin kasan vauvoja ja tuska on valtava.

Mutta Annuli ja Kati vähän piristää mieltä ja ONNEA :heart: :heart: valtavasti.
Koska teillä on ensimmäise :heart: ultrat!!??? Haluan tietää montako teillä on kyydissä!!
Onnea vielä :flower:
 
Stella, ihanaa, että siirto onnistui! =) :heart: :heart:

Tsempityksiä Onneliinalle ja lämpimiä ajatuksia! :hug:

Saanalle myös lohtua. :hug:

(.) Miehen näytteessä oli valkosoluja, mutta sitä en ymmärrä, että vaikuttiko se lopputulokseen vai ei, vai eikö tiedä... Paperit tulivat nopeasti klinikalta ja niissä sanotaan, että munasoluista yksikään ei hedelmöittynyt, ennen seuraavaa hoitokertaa infektionäytteet, tarvittaessa antibioottilääkitys. ICSIin olisi sitten tarkoitus mennä kesäkuun alussa (vasta, huokaus). Aikaisemmin ei päästä, kun täytyy tutkia se infektio. Mutta miehellä on juuri siinä kesän alussa pari reissua, että saa nähdä kuinka tässä loppujen lopuksi käy. Ja klinikka on muistaakseni heinäkuussa kiinni. Taitaa siis siirtyä syksyyn...voihan kettu. Hidasta on tämä taival.
 
Mielettömästi onnea Annuli ja Kati - ihan mahtavia uutisia täällä :heart: :heart: Myös Stellalle suurensuuret onnittelut siirrosta ja hienoista alkioista :heart:

Siisamille toivon kovasti jaksamista ja :hug:

Vanha tammi/helmikuulainen geri rv 12+2
 
Kiitos paljon kaikille onnitteluista! :heart: Minulla on eka ultra hieman alle kahden viikon päästä maanantaina, silloin pitäisi jo jotain näkyäkin. Saanalle :hug: ja jaksamista huonolle päivälle, miksi niitä vauvoja aina välillä tuntuukin olevan joka paikassa! :headwall:
Nyt tämä tyttö koittaa käydä nukkumaan, että selviää huomisesta. Oon nukkunut kolmena yönä vaan muutamia tunteja, joten alan olla väsymyksestä ihan sekopäinen...
 
Onnea kovasti katille ja annulille! :flower: :flower:
Voimahaleja kaikille niitä tarvitseville.

Tiedättekö, mä näin eilen yhden hyvin rakkaan miehen menneisyydestäni ja hänellä oli vaavi mukana (tiesin kyllä vauvasta, en ole vaan nähnyt ennen). Se oli niin ihana pakkaus ja naureskeli mulle. Mä päätin, että mäkin haluun tollasen ja siis, että pannaan PASsi onnistumaan. Keinolla millä hyvänsä.
Onko PASsissakin sit niin, et kp 14 on testauspäivä? Sit mulla olis kai vapunpäivänä testaus.
 
Tulin tänne teidän pinoonne kurkkimaan ja Sorayalle haluaisin toivottaa paljon jaksamista ja toiveikasta mieltä. Meillä oli ihan sama tilanne siinä, että ekalla kerralla folleja ei kasvanut eikä siirtoon päästy. Tokassa ivf:ssa munasoluja saatiin, mutta yksikään ei hedelmöittynyt. Olin silloin ihan maassa, mutta seuraava hoito tehtiin icsi-menetelmällä, jolla sitten saatiin alkio ja siirtoon asti päästiin. Huonoksi onneksi plussaa ei tullut vielä tästäkään, mutta nyt ainakin tiedän, että icsi on meille oikea hoitokeino ja hoitoja jatketaan. Jaksamista icsin odotteluun ja toivottavasti ehditte hoitoihin keväällä/alkukesästä.
 

Yhteistyössä