myöhemmin onnistuvat tammi/helmikuun IVF-pinolaiset:)

Sahrami: Niin, mulla kiinnike näkyy tosi selvästi. Lääkäri selitteli että se kiinnike oli tullut siitä kun oli joutunut leikkaamaan niin kiireellä. En tiedä, mutta leikkauksen jälkeen luulin, että vatsaan oli jäänyt tikki sulamatta tai jotain. Siinä arvessa näkyy sellainen painauma ja kun käyttää vatsalihaksia, niin se vetää nahkan sisälle. Sellainen.
 
Taivaansilpoja, sullahan on piinailut jo tosi pitkällä. Milloin aiot testailla - vasta pp14?
kati231 sanoi

no testaan varmaan pp14, jos sinne asti keretään, uhkaavasti täti ilmoittelee tulostaan. Normi kierto loppuu huomenna. Toivoa on, mutta usko meinaa loppua. Himottas tetata jo pp13 jos siis sinne päästään. Viimeksikään luget ei pitäneet menkkoja poissa kuten muilla. Tulivat kuurista huolimatta ajallaan.

Toivotaan :wave:
 
Peukutan kovasti Taivaansilpojalle! Täti pysyköön poissa!!!

Kiitos taas kaikille eilisestä, kyllä se vaan aina auttaa tavata teittiä. =)

Sahrami, en sit päässytkään Simpukan tapaamiseen tänään, prkl työt. :kieh:
 
Saana, sulla tänään ultrapäivä, eikö vaan? Miltä näyttää? :heart: Olen Annulin kanssa samaa mieltä, että ei ne niskalääkkeet noin kauaa pysy elimistössä. Mutta kysy toki lääkäriltä vielä tänään, niin ei tarvitse kantaa huolta turhaan viikonlopun yli.

Inari, harmi, ettet päässyt eilen. :( Inarille ja Annulille on yv:tä.

Ihanaa viikonlopun alkua kaikille! :flower:
 
Eilinen menikin nettipimennossa, joten kiitos kaikille keskiviikosta näin jälkikäteen :)

Kyllä nää piinapäivät on sitten tuskallisen hitaita ja pitkiä. Voi kun asian voisi unohtaa kahdeksi viikoksi ja sitten havahtua testaamaan. Vaikka kuinka yrittää pitää itsensä kiireisenä ettei ehtisi asiaa mietiskelemään, miettii sitä silti. Joka nippasut ja muut tuntemukset huomaa. Tässä vaiheessa ne kuitenkin johtunee varmaan lugeista, koska eihän vielä voisi mitään tuntuakaan. Tunteet menee ihan vuoristorataa, toivosta epätoivoon. Mahdollinen negatesti pelottaa ihan kamalasti, kuinka sen kestää taas. Tiedän, ei pitäisi murehtia etukäteen. Ajatus siitä on vaan pelottavan lamaannuttava. Toisaalta on näissä piinapäivissä puolensakin; nyt kaikki on kuitenkin mahdollista, niin kauan kuin negatestiä en ole tehnyt, toivo elää.


Finttu, voi ei, tosi ikävää! Toivottavasti pääset uuteen yritykseen nopeasti.

Saana ja Kamilla, onnea ens viikon siirtoihin, se onkin ihan pian! Kiva saada piinailuseuraa ;) Samoin Inari, onnea punktioon ja siirtoon!
 
SAHRAMI: tänään ultrassa näytti limis hyvältä: 9,8 ja veikkaus että la tai su aamuna ovistestiin plussa...joten siirto onkin tiistai tai keskiviikko. Hitaasti hyvä tulee... :)
Jotenkin olen tosi kärsimätön...jo pikku hiljaa :headwall:
Miten sulla sujuu??? Miten jakselet???
 
Huh, täällä on taas ollut jännitystä ilmassa. Eilen illalla vessassa käydessä tuli paperiin hieman vaaleanpunaista tuhrua. Säikähdin aivan tajuttomasti, koska just oli saanut olla vasta reilun viikon rauhassa vuodolta, ja soitin samantien Naistenklinikan päivystykseen. No sieltähän tietenkin taas kerrottiin miten alkuraskauden vuodot on niin tavallisia, eivätkä ota mihinkään tarkastukseen vain mielenrauhan takia. Siinä samassa hötäkässä varasin ajan lähellä olevan lääkärikeskuksen gynelle täksi päiväksi, koska tiesin ettei oma lääkäri Felicitaksessa ole paikalla. Loppujen lopuksi vuotoa ei tullut eilen kuin silloin yhdellä vessakäynnillä, mutta minä nyt hätäännyin siitä ihan kohtuuttomasti.
Tänään ultrassa kaikki näytti hyvältä; sikiöpussin lisäksi oli ilmestynyt ruskuaispussi, jossa näytti olevan "paksuuntumaa", joka viittaisi kehittyvään sikiöön. Rajuhkon sisätutkimuksen jälkeen kyllä tuli taas pyyhkiessä hieman punertavaa paperiin, miehen mielestä mitätöntä vuotoa, mutta kyllä se taas itseä pelästyttää. Mies jopa hieman suuttui minulle, että sain eilen kunnon kohtauksen tuollaisen vuodon takia. No olisipa itse näissä pöksyissä...
Kyllä pistää nämä hormonit ja pelko pään sekaisin... Eilen kätilön kanssa puhelimessa puhuttaessa aloin itkemään kunnolla, samoin tänään gynekologilla. Ja minähän en ikinä itke kuin lähinten ihmisten läsnäollessa, nyt ei vaan mahda kyynelille mitään. Ja vollotan tietenkin nytkin tätä kirjoittaessa :D

Fintulle suuri :hug: Tosi ikävä juttu! Mukavan pian onneksi teillä uusi ICSI alkamassa, vaikka uskon kyllä fiiliksien olevan silti aika maassa.


*muoks* Onnea Saana siirtoon! Onneksi sattuu nyt oikealle päivälle.
 
Voi Annuli-kulta, kyllä minusta on ihan ymmärrettävää, että huolestut jokaista tuhrua vaikka järki kuinka sanookin, ettei syytä ehkä ole niin paljon kuin pahimmat pelot antavat ymmärtää. Ja ei ne meidän kultaiset miehet oikein voi ymmärtää, koska eivät näissä meidän pöksyissä kulje...Nyt kuitenkin huolet viikonlopuksi pois: sun hcg nousi heti alussa hienosti tosi terveisiin lukuihin ja se alkio siellä nyt vain kehittyy ja siksi pienen pientä vuotoa voi välillä tulla. Luota lääkäreihin, se on nyt paras oljenkorsi mitä voi olla. Ja vielä muistutuksena omista kokemuksista: kyllä sitä verta tuli siis ihan vuotamalla ja valumalla kun se kesken meni. Ei siinä mitään pienen pientä vaaleanpunaista vaihetta tainnut edes olla...Mutta ymmärrän sua hyvin. Voin kyllä kuvitella, että reagoisin ai-van kuten sinäkin, jos nyt tässä kävisi niin onnellisesti että ensi maanantaina saisin onnellisia uutisia ja sen jälkeen kuitenkin tulisi jotain vuotoa.

Halaan sua virtuaalisesti NYT oikein lujaa, näyttöruudun läpi. Uskon myös sydämestäni - jotenkin ihan varma tunne - että sulla ja pikkuisella on kyllä kaikki hyvin.

Stella

PS (.) ei niin mitään oireita...Vähän hirvittää. Välillä sitä toivoo ja välillä on ihan varma, että ei tämä nyt ole voinut tärpätä kun ei tunnu oikeastaan miltään. Maanantaina verikokeeseen. En aio testata sitä ennen.
 
Fintulle :hug: ja voimaa jatkaa!!! Täällä ollaan tukemassa jos haluat kirjotella...

Annuli...ota rauhassa...voin kyllä kuvitella itseni aivan samanlaiseksi...ihan normaalia on...varsinkin tutkimuksen ja yhdynnän jälkeen kuulemma vuotaa helposti kun on herkistynyt paikat... ja hyvä merkki on itkuisuus myös =) =)
Nyt lepäät ja nautit...ainakin yrität. :hug:
 
Kiitoksia paljon Stella ja Saana! virtuaalihalukset auttavat kyllä kumman paljon :hug:
Jännitää Stellan puolesta todella paljon! Toivottavasti viikonloppu tuntuisi sujuvan oikein nopeasti, että sinun testipäivä jo koittaisi...
 
Kiitos kiitos Saana ja Annuli, kyllähän tämä jännittää ihan kauheasti muakin...Maanantaina iltapäivällä sitten saadaan tietää miten kävi, eli alkaako mulla sitten tauko vaiko odotus... Toisaalta, vauvan odottamista kumpikin.

Ihan erilaisia nämä hoitokerrat. Ekalla kertaa, silloin tammi/helmikuussa olin kauhean toiveikas mutta samalla jotenkin kuitenkin rauhallinen (verrattuna PAS:iin ja tähän 2.IVF:ään). Mitään oireita ei oikein ollut mutta silti ei ollut yhtään dramaattisen pessimistinen olo, vaikka mitään oireita ei ollutkaan. Tuntui vain jotenkin siltä, että pakkohan nyt ivf:llä on onnistua...Tiedätte tunteen... Noh, tossa heti perään tehdyssä PAS:ssa olin alusta lähtien tosi ponteva ja toiveikas. Mielestäni varmoja oireita oli vaikka kuinka paljon ja kuten ehkä muistatte, olin aika tavalla varma, että plussaan....Nyt sitten on ollut ihan erilaista - joka vaihetta olen jännittänyt ja huolehtinut aivan kauheasti ja on ollut hirveän paljon vaikeempaa olla aidosti toiveikas. Tai siis olen tietysti mutta samaan aikaan takaraivossa takoo sellainen peruspelko, että ei tämäkään varmaan onnistu kun eivät onnistuneet noi kaksi edellistäkään. Yritän tunkea sitä tunnetta taka-alalle ja oikein välillä psyykkaan itseni ajattelemaan, että hei, raskaanahan tässä ollaan jo 4+0, mutta silti välitllä tulee ihan kauhean epätoivoinen olo. Aika inhottavaa. Henkisesti raskasta hommaa.

Noniin, mutta nyt positiivisissa tunnelmissa kohti viikonloppua ja ensi viikkoa. Ja Saanalla vihdoin siirto ens viikolla - mä jotenkin luotan tohon luomuhommaan!

Halauksin,
Stella, :xmas: & :xmas:
 
Voi, Annuli! Kyllä sua nyt koetellaan! Helppoa sanoa, mutta koita ihan oikeasti ottaa ihan rauhallisesti. Vaikka sulla on tota vuotoa pariin kertaan tullut, mun mielestä se kuulostaa ihan normaalilta, mitä alkuraskaudessa voi olla. Ei sun hcg olisi 2000 luokkaa, jos et olisi vahvasti raskaana - muista se aina! Ja varsinkin, jos ultrassa vielä näkyi sitä paksuuntumaa tms., niin sehän on jo ihan selvä fyysinen merkki, että kehitys menee eteenpäin. Pelko pois vaan - kaikki menee varmasti hyvin!

Mulla(kin) on jonkinmoinen pelko tuolla takaraivossa, kun musta tuntuu, että onko tuolla sisällä oikeasti mitään elämää... Olen melko oireeton tässä ollut, joten jotain kunnon merkkiä sitä kaipailisi. Eilen tuli kans yhtäkkinen kauhuskenaario siitä, että jos mun ei olisikaan pitänyt jatkaa plussan jälkeen zumenoneja. Satuin meinaan lukemaan lääkkeen tuoteselostetta, jossa sanottiin, ettei saa käyttää raskaana ollessa. No, en kai mä niin väärin oo voinut ymmärtää lääkärin ohjeita, että ainakin rv 8:lle noita käytetään.

Stella, tiedän ton tunteen. Koita vaan rauhoittaa mieli ja yritä ajatella muita asioita, jos vaan pystyt. Hyvältä joka tapauksessa kuulostaa sunkin tilanne.

Saana, jippiii, pääsette siis lähes 100 %:lla varmuudella siirtoon arkipäivänä! Pitkä odotus siten palkitaan.
 


[color=SkyBlue2]Mukana menossa perjantaina 18.4.2008[/color]



Taivaansilpoja ; 1.ICSI-hoidosta nega, 1.PAS siirto 7.4 pp 11

Stella75 ; 1.IVF-hoidosta km rv 5+1, PAS nega, 2.IVF (5.p srt) pp9

Onneliina ; 1.IVF-hoidosta nega, 2.IVF pp 8

PeePee77 ; 1.IVF-hoidosta nega, 1. PAS siirto 11.4 pp7

Popsy ; 1.IVF-hoidosta nega, 1. PAS siirto 15.4 pp3

Kamilla ; 1.ICSI-hoidosta nega, 1.PAS siirto 21.4 pp

Saana79 ; 1.IVF/ICSI-hoidosta nega, PAS vkolla 17 pp

Inari ; 1.IVF, punktio viikolla 17

Ronttuli08 ; 2.IVF-hoidosta nega, PAS tulossa pp

Finttu ; 1.ICSI-hoidosta nega, PAS huhtikuussa pp

Matilda2008 ; 1.IVF-hoidosta nega, PAS tulossa pp

Päivi68 ; 1.IVF-hoidosta nega, uusi hoito alkamassa ensi kuussa pp

Puoli-enkeli ; 1.IVF toukokuu 2008

Soraya ; 1.IVF




[color=SkyBlue2]Plussanneet[/color]

Annuli81
Kati231




[color=SkyBlue2]Myöhemmin onnistuvat [/color]


Siisami



 
Moikka kaikki ja kiitos tytöt keskiviikon tapaamisesta. Mua kyllä vieläkin naurattaa ja nolottaakin kun meinasin Katin kokonaan unohtaa onnitella :ashamed: Sen verran taisi tapaaminen kuitenkin vielä jännittää.

Mä poden kotona väsymystä ja krapulaa. Seminaarireissu takana ja pitkästä aikaa sitten vetäs pikku kännin päälle :snotty: .

Finttu: :hug: Pääsetkö nyt heti alkavasta kierrosta ICSI:n? Pitkällä vai lyhyellä kaavalla? Ajattelin vaan, että mentäiskö suurinpiirtein samassa tahdissa.

Annuli: Lakkaa tosissaan huolehtimasta. Stellaa peesatakseni voi kertoa, että mullakin oli aika selkeätä tuhrua heti, ei mitään vaaleanpunaista ja sitten kunnon vuodot. Hyvin se menee ja kahdeksan kuukauden päästä sulla on ho pikku nyytti :heart:

Kiva, että Saana ja Kamillakin pääsee siirtoon.
 
Siisamille: Jos mukaan "mahtuu" ni seuraavasta kierrosta mennään lyhyesti ics:iin. Mulla kun ei oo tammikuun jälkeen ollu mitään lääkityksiä, ni luulis mahtuvan. Kun ollaan julkisella ni sit jos ei päästä ens kierrosta, ni joudutaan taas odottaan se puol vuotta, kun toi kesätauko tulee luultavasti just väliin. Eli mulla on nyt kp -10 (hekoheko).
Mun on ollu tissit ihan samanlaiset tässä kierrossa, kun sillon lugejen aikaan, eli arat ja "turpeet". Ja jotain ihme juilintaa tuolla vasemmalla sarjan seudussa. Kai mustaki löytyy sit viä jotain vikaa...Mun mies heti sano, et jos mä oon sittenkin raskaana ja meinasin sitä tomauttaa kuonoon. Et jos ei onnistu ics:illä, ni ei kyllä semmosta ihmettä voi tapahtua, et luomusti pamahtasin ja sit viä toinen kiusaa, vaikka tietää, et mua ottaa kympillä kalloon. No, eihän se pahalla, mut kun ei mulla oo koskaan ennen ollu tissit kipeet (paitsi sillon kerran joulun alla kaks vuotta sitten, kun olin varma raskaudestani ja sit menin kaatumaan ihan pirun pahasti. Mun menkat oli kans sillon ihan oudot. Ajattelin vaan, et se kerkes kiinnittyyn, mut irtos sitten siinä ryminässä. Mut en edes testannu sillon, olis pitäny, nyt harmittaa).
Oho. Olipas sekava teksti taas. No, kuvaa ihan hyvin mun mieltä.
 

Yhteistyössä