Muutto viikon päästä omilleen. Vinkkejä

Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
Eli muutan siis pois mieheni ja lasteni luota. Ja jätän keiken tänne, paitsi vaatteeni ja koruni. Siis mitä mä olen unohtanut, mitä tarvitsee ihan alusta asti

Vessapaperia
Kahvinkeitin ja kahvia (muki)
Patja mulla on

Aika koomista.Osaat tehd noin ison pààtòksen elàmàssàsi, muttet tiedà mità elàmiseen tarvitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
Eli muutan siis pois mieheni ja lasteni luota. Ja jätän keiken tänne, paitsi vaatteeni ja koruni. Siis mitä mä olen unohtanut, mitä tarvitsee ihan alusta asti

Vessapaperia
Patja mulla on

Aika koomista.Osaat tehd noin ison pààtòksen elàmàssàsi, muttet tiedà mità elàmiseen tarvitaan.

Joo, mutta kyllähän ihminen välillä unohtaa jotain tärkeää.... vai eikö?

Alkuperäinen kirjoittaja mii:
Tuleeko lapses sulle jossain vaiheessa? Ajattelin vaan, että sitten heille tarvittavat tavarat...

Lapset jää isälle ja tulen niitä tänne aina tapaamaan. Totta kai he saavat tulla myös minun luokse, mutta ensihätään en niille tavaroita tarvitse. makuupussit ja hammasharjat :)

Saanko kysyä miksi jätät kaiken muun?Lasten takia?Minä kun lähdin niin multa jäi miehelle melkein kaikki mitä olin siihen taloon ostanut!Ja nyt kyllä kaduttaa :ashamed: Osaksi jätin tytön takia...

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:

Vessapaperia
Patja mulla on

Joo, mutta kyllähän ihminen välillä unohtaa jotain tärkeää.... vai eikö?

Totta, mutta saathan hankittua kaiken pikkuhiljaa. Enemmàn keskittyisin tàrkeimpiin asioihin enkà huolehtisi jostin mikroaaltauunista

Mamma italiana: ehkäpä olenkin keskittynyt niihin tärkeimpiin asioihin ja nyt vasta viikko ennen muutto alan miettimään, mitä materiaa sitä ihminen tarvitsee, että selviää ekasta vuorokaudesta...

ok, onnea muuttopuuhiin sitten vaan

-pyyhkeitä
-lakanoita
-perusastiat
-suolaa, sokeria, jauhoja, ketsuppia yms.
-pesuaineet (pyykki-, yleis-, tiski-, oma hygienia)
-ruuvimeisseli, vasara
-siivousvälineitä

Jätän tänne kaiken, että lapsilla pysyy koti ihan ennallaan. (Äiti vaan puutuu... :( ) Lapset saa jäädä omaan kotiin, jatkaa omassa koulussa jne. Itselläni on vuorotyö ja isällä näin siis paremmin aikaa lapsille

Tuo on hatunnoston arvoinen asia. Pistät lastesi edun oman etusi edelle, vaikka ero lapsista varmasti tekee kipeää.
Sinä olet hyvä äiti :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Jätän tänne kaiken, että lapsilla pysyy koti ihan ennallaan. (Äiti vaan puutuu... :( ) Lapset saa jäädä omaan kotiin, jatkaa omassa koulussa jne. Itselläni on vuorotyö ja isällä näin siis paremmin aikaa lapsille

Tuo on hatunnoston arvoinen asia. Pistät lastesi edun oman etusi edelle, vaikka ero lapsista varmasti tekee kipeää.
Sinä olet hyvä äiti :hug:

Kiitos :hug:

Yhteistyössä