N
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ootko varma että kyseinen mies on lapsen oikea isä?
harrastanhan seksiä vain ja ainoastaan parisuhteessa![]()
Nykyisin modernissa parisuhteessa käydään ensiksi sukupuolitesteissä ennen kuin aloitetaan seksielämä ....
...puhtaat sukupuolitestitulokset pitää vaatia.
hei,
mitä olette mieltä seuraavasta tilanteesta:
olemme tunteneet miehen kanssa n.kuukauden verran, seurustelemme ja kaksi viikkoa siitten sain tietää olevani raskaana, raskaus ei ollut suunniteltu mutta päätimme pitää lapsen.
eli olen siis aina ollut ja tulen aina olemaan sillä kannalla että lapset ovat lahjoja ja kun olen parisuhteessa (mikä on ainoa tilanne jossa harrastan seksiä) niin en käytä ehkäisyä, ja tämän tietää mies myös tietenkin, ja jos lapsi saa alkunsa niin sitten näin on ja otan hänet ilolla vastaan.
järjen käyttö jne, vastaus sinulle.
kyseessä ei ole vahinkoraskaus, vaan tiedossamme oli että jos seksiä harrastetaan raskaus voi alkaa ja lapsi otetaan vastaan.
hei kaikki taas,
tämä raskaus oli harkittu, tiesin että näin voi käydä, enkä kadu tapahtunutta millään tavoilla vaan olen onnellinen ja tiedän että niin tulee tämä lapsikin olemaan niin pitkälti kuin se vain minun käsissäni on.