Muutto ja poliisit..

  • Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
harmaana
Mun äiti on salaa muuttamassa miehensä luota pois parin viikon päästä. Poliiseja tarvittaisiin muutossa ihan varmasti!!mies on todella väkivaltainen ja sairas muutenkin!

Eli nyt siis mietinkin,että miten saan ne poliisit paikalle. Soitanko jo etukäteen,että tarvittais?Vasta muutto aamuna? sit kun se äijä rupee riehumaan vai koska? :ashamed: ja tuleeko ne ees tollasen takia paikalle?

Äiti ei niitä suostu soittamaan,koska ei kuulema pelkää mut kaikki tietää et pelkää oikeesti tosi paljon sitä miestä.
 
vieras
Tutut puhui että niiden läheltä oli nainen muuttanut pois ja poliisit oli ollu "vartioimassa".Ne oli ollut siellä jo silloin kun mies tuli töistä kotiin.
Sitä en tiedä kuka ne sinne soittaa voi.Osaisiko joku poliisilaitoksella auttaa?
 
harmaana
mä soittelen huomenna sinne poliisille ja kyselen vähän. Just tollein tarvittais että poliisit ois koko ajan siinä paikalla muuton loppuun asti. Siinä ei kuitenkaan kauaa menis,kun mutsi jättää sitä tavaraa niin paljon ottamatta.

Äiti lähtee sieltä jo maanantaina,mut saa uuteen asuntoo avaimet vasta tiistaina..
Eli pakko kertoa miehelle maanantaina et muuttaa pois,ni se on ihan varmaa et montaa ehjää tavaraa ei sieltä saa. Mietin vaan et kukaan ei niitä vissiin sit korvaa.
Oispa tää painajaine jo ohi :,(
 
ansku
Soita oman alueesi poliisipäivystykseen, ei siihen 10022 numeroon vaan poliisilaitoksen päivystykseen. Varsinkin jos asut vähänkin pienemmällä paikkakunnalla kuin Helsinki, niin turvaamisapua saatte varmasti!
 
harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja ansku:
Soita oman alueesi poliisipäivystykseen, ei siihen 10022 numeroon vaan poliisilaitoksen päivystykseen. Varsinkin jos asut vähänkin pienemmällä paikkakunnalla kuin Helsinki, niin turvaamisapua saatte varmasti!
Me asutaan pk- seudulla. täytyypä,soittaa. Kiitos :)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Bones:
No meillä oli tilanne, että isäni uhkasi ampua itsensä ja kun tätini soitti poliiseja, niin keskuksesta sanoivat, että äitini on itse soitettava poliisit. Ei kelpaa kukaan muu.
No ehkä sinä voisit soittaa, kun tytär olet.
Sekin vielä,ei se mutsi suostu soittaa niitä. Täytyy tänään ottaa selvää,et tuleeko ne jos mä soitan.
 

Yhteistyössä