muumimaailmasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja adolfiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

adolfiina

Aktiivinen jäsen
15.05.2007
2 125
0
36
huomenna ollaan menossa muumimaailmaan. auto siis pitää jättää muumiparkkiin ja muumibussilla mennään muumimaailmaan. miten on voiko rattaat kuljettaa muumibussilla vai onko muumimaailmassa vuokrattavavia rattaita? meillä on tuplarattaat ja luulen ettei nuo kaksi pienintä millään jaksa kävellä koko aikaa. mietin että raahaanko omat rattaat ja mahtuuko ne bussiin vai mitä teen?

Kyllä saa ottaa rattaat mukaan. Siinä bussissa on isompi tila rattaita varten. Ja vielä muumijunassakin on peräkärry rattaille, jos haluaa mennä vielä bussilta muumien sillalle kyydissä. Se matka tosin ei ole pitkä.
Paikanpäällä ei mun mielestä ollut mitään rattaita tai kärryjä lainattavaksi.
Siellä menee niin monta tuntia, että meilläkin 3v7kk oli välillä rattaissa. Toki maasto on välillä raskasta rattaille, mutta ehdottomasti kannustan ottamaan mukaan! Hauskaa muumimatkaa!

Alkuperäinen kirjoittaja hobitti2003:
Kyllä saa ottaa rattaat mukaan. Siinä bussissa on isompi tila rattaita varten. Ja vielä muumijunassakin on peräkärry rattaille, jos haluaa mennä vielä bussilta muumien sillalle kyydissä. Se matka tosin ei ole pitkä.
Paikanpäällä ei mun mielestä ollut mitään rattaita tai kärryjä lainattavaksi.
Siellä menee niin monta tuntia, että meilläkin 3v7kk oli välillä rattaissa. Toki maasto on välillä raskasta rattaille, mutta ehdottomasti kannustan ottamaan mukaan! Hauskaa muumimatkaa!

kiitoksia vastauksesta! kauhee stressi jo pelkästä ajomatkasta kun aamulla ajetaan 300km ja sama matka illalla kotiin. helpottaa edes vähän kun tietää tuon lastenrattaiden kohtalon.

Yhteistyössä