Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Mä olisin ostanut sellaisen oikean näköisen läppärin, loppu oli nekin... Oon kuullut että muuallakin noi muumit ja röllit olleet lopussa, taitaa olla joku tän joulun ykköslahja.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Mä olisin ostanut sellaisen oikean näköisen läppärin, loppu oli nekin... Oon kuullut että muuallakin noi muumit ja röllit olleet lopussa, taitaa olla joku tän joulun ykköslahja.
Röllejä ois ollu, mut minusta se oli vähän isommille (typy on 2-v).
Ostin si sellasen fischer pricen tietsikan!
Alkuperäinen kirjoittaja viesti:Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Mä olisin ostanut sellaisen oikean näköisen läppärin, loppu oli nekin... Oon kuullut että muuallakin noi muumit ja röllit olleet lopussa, taitaa olla joku tän joulun ykköslahja.
Röllejä ois ollu, mut minusta se oli vähän isommille (typy on 2-v).
Ostin si sellasen fischer pricen tietsikan!
Sama vika, muumit oli loppu ja ostin ton fischer pricen, myyjä kyllä sanokin että on varmaan parempikin noin pienelle, meillä 3 v... Tosin sitten seuraavana päivänä näin muumi-läppärin kirjakaupan ikkunassa...
Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Se fischer pricen taitaa olla jo vääränlainen meille. Rölliä ja muumia en myöskään ottais, se näyttö on järjettömän pieni... Olisin halunnut sen oikean näköisen, jos joku tietää mistä niitä Lahdesta löytäis (tai vois jostain tilata ) ni laittakaa vaikka yyveetä :flower:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:Se fischer pricen taitaa olla jo vääränlainen meille. Rölliä ja muumia en myöskään ottais, se näyttö on järjettömän pieni... Olisin halunnut sen oikean näköisen, jos joku tietää mistä niitä Lahdesta löytäis (tai vois jostain tilata ) ni laittakaa vaikka yyveetä :flower:
Onko siellä Citymarkettia?.
Täällä ainakin Cittarissa oli monenlaisia!
Alkuperäinen kirjoittaja Lyylikki harmaana:Kokeile BR-leluja! Viime vuonna joulun alla niitä metsästin meidän ipanoille ja muualta sanottiin, että on tukustakin loppu, ennen joulua ei saa enää mistään. BR-lelut ilmoitti, että kyllä niitä tukusta saa, heillä vain eri tukkuri kuin muilla. Parissa päivässä sain 2 muumiläppäriä.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Ei ollu sielläkään!
Alkuperäinen kirjoittaja wieras:mun mielestä on ihan älytöntä ostaa jotain leikkitietskareita pari- kolme vuotiaille lapsille.. eiköhän nykyajan lapset muutenki tuijota ihan tarpeeks telkkaria yms. Äly hoi älä jätä!
Alkuperäinen kirjoittaja wieras:mun mielestä on ihan älytöntä ostaa jotain leikkitietskareita pari- kolme vuotiaille lapsille.. eiköhän nykyajan lapset muutenki tuijota ihan tarpeeks telkkaria yms. Äly hoi älä jätä!
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Alkuperäinen kirjoittaja wieras:mun mielestä on ihan älytöntä ostaa jotain leikkitietskareita pari- kolme vuotiaille lapsille.. eiköhän nykyajan lapset muutenki tuijota ihan tarpeeks telkkaria yms. Äly hoi älä jätä!
Ootko koskaan nähny leikkitietsikkaa???.
Niissähän on kaikenlaisia tehtäviä ym kehittävää!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja wieras:mun mielestä on ihan älytöntä ostaa jotain leikkitietskareita pari- kolme vuotiaille lapsille.. eiköhän nykyajan lapset muutenki tuijota ihan tarpeeks telkkaria yms. Äly hoi älä jätä!
Niin tuota ootko niihin tutustunna? Niillä kun voi soittaa, opetella kirjaimia, laskemista, pelata jne... Koneen höppänä puhuu suomea ja opastaa... On noita p.askempiakin juttuja maailmassa =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja wieras:mun mielestä on ihan älytöntä ostaa jotain leikkitietskareita pari- kolme vuotiaille lapsille.. eiköhän nykyajan lapset muutenki tuijota ihan tarpeeks telkkaria yms. Äly hoi älä jätä!
Niin tuota ootko niihin tutustunna? Niillä kun voi soittaa, opetella kirjaimia, laskemista, pelata jne... Koneen höppänä puhuu suomea ja opastaa... On noita p.askempiakin juttuja maailmassa =)