muttei petetty

  • Viestiketjun aloittaja pettynyt
  • Ensimmäinen viesti
pettynyt
Haluaisin mielipiteitä.... :ashamed:

Olin tässä taannoin viikonlopun koulutuksessa työn puolesta. Mies jäi lasten kanssa kotiin. Meidät oli kuitenkin kutsuttu "kekkereille" miehen kaverin luo juuri samana viikonloppuna.
No, kuitenkin kävi niin ,että koulutuksessa ollessa sain toiselta henkilöltä kuulla,että lapset menevät mummolaan yökylään ja mieheni kaverinsa luo...

Tietysti,sitten otin heti puhelun miehelleni, että mitä siellä oikein puuhataan... Mies vain totesi ,että asiastahan oli sovittu!!! Ei todellakaan! Mitään tuollaista ei keskusteltu ollenkaan.
Noo,lopulta hän ei kekkereihin mennyt, mutta minulla meni luottamus :'(

Kaikennäköistä pientä luottamus pulaa on aikaisemminkin ollut, mutta kun lapsista on kyse , menee minusta jo liian pitkälle...
Minun puolesta mieheni olisi saanut kaverilleen mennä, mutta oisi kait asiasta voinut minunkin kanssani keskustella...
Yhdessä olemme olleet jo kohta 10 vuotta...Monista kriiseistä olemme selvinneet, mutta nyt tuntuu että ollaan liian syvällä suossa :ashamed:
 
naurettavaa
Ymmärtäisin suuttumuksen jos lapset olis keskenään kotona mutta että mummolaan hyvään hoitoon ja sinä vedät siitä herneet.
Kyllä on pienet ongelmat sulla.Vielä.
 
pettynyt
Luulenpa, ettei mies suhtautuisi pelkällä olan kohautuksella,jos minä tekisin samoin... Siis,hänen ollessa töissä vkl ,laittaisin hänelle asiasta mainitsematta lapset hoitoon ja lähtisin ryyppäämään :whistle:
Mies kuulisi asiasta vasta kotiin tultuaan!!! Kyse on tästä minun miehestä, jonkun toisen mieshän voisi tietysti otaa asian erilailla.... :headwall:
 
Ymmärrän
En minäkään ymmärrä miehesi käytöstä. Ensinnäkin minusta omat lapset pitäisi olla etusijalla, eikä jonkun ryyppäämisen niin tärkeää, että tulee niin suuri hinku juhlimaan. Enkä tällä nyt sitä tarkoita etteikö vanhemmat saisi ylipäätään juhlimassa käydä, vaan lähinnä tuosta tavasta kuinka mies on toiminut edellämainitussa tilanteessa. Minusta miehesi olisi pitänyt etukäteen kertoa suunnitelmistaan.

Toiset ehkä ovat sitä mieltä että aikuiset ihmiset eivät ole tilivelvollisia toisilleen ja parisuhteessa täytyy tietty vapaus säilyttää, mutta minusta silloin kun on yhteisiä lapsia, eivät aikuiset voi toimia kuten lapset.
 
mitä
"mutta minulla meni luottamus "

Etköhän nyt vähän suurentele tapahtunutta, mieti nyt vähän!!! Onhan elämässä ihmisille isompiakin juttuja sattunut. Minusta sinä kuulostat ihan rivien välistä sille, että olet mustasukkainen. Tuo luoton menetys on sinun ilmaisu sille, että olet vain mustis.

Jos tuollaisesta luotto menee, niin miehelle kenkää vaan. Parempi olla yksin, niin ei tarvii murehtia moisia.

Minusta sinä olet kohtuuton. Niin, minä vastaaja olen nainen, ja silti tätä mieltä, sori vaan.
 
mitä
"mutta minulla meni luottamus "

Etköhän nyt vähän suurentele tapahtunutta, mieti nyt vähän!!! Onhan elämässä ihmisille isompiakin juttuja sattunut. Minusta sinä kuulostat ihan rivien välistä sille, että olet mustasukkainen. Tuo luoton menetys on sinun ilmaisu sille, että olet vain mustis.

Jos tuollaisesta luotto menee, niin miehelle kenkää vaan. Parempi olla yksin, niin ei tarvii murehtia moisia.

Minusta sinä olet kohtuuton. Niin, minä vastaaja olen nainen, ja silti tätä mieltä, sori vaan.
 
Mä ymmärrän sua. Meillä on (nykyään) itsestään selvää, että menoista kerrotaan toiselle, ja varsinkin siitä, jos pieni lapsi menee hoitoon. Tajuan senkin, että jos taustalla on ennestään muutakin, tuollainen tuntuu salailulta.
 
liian helposti
Tuskin kannattaa tommoisen asian takia luottamusta menettää,

Oletko varma että miehesi ei ole maininnut asiasta ja sinä vaan et ole kuullut, kun hän sanoi että asia on sovittu...

Hoitoon lapset olivat kuitenkin menossa, tilanne voisi olla pahempi..

Jos tämä on teidän ainoa ongelma niin sanoisin että sinulla on ihana mies!
 
Ymmärrän
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2006 klo 10:55 liian helposti kirjoitti:
Tuskin kannattaa tommoisen asian takia luottamusta menettää,

Oletko varma että miehesi ei ole maininnut asiasta ja sinä vaan et ole kuullut, kun hän sanoi että asia on sovittu...

Hoitoon lapset olivat kuitenkin menossa, tilanne voisi olla pahempi..

Jos tämä on teidän ainoa ongelma niin sanoisin että sinulla on ihana mies!
Eikös ap kuitenkin maininnut muunlaisesta luottamuspulastakin? Eli ei ehkä ihan ainoa ongelma.
 
Feeniks
Jos teki mieli tuulettumaan (ilman sen kummempia syitä salailuun) niin miksei siitä voinut kertoa toiselle avoimesti etukäteen. Siksikö, että varmasti voisi lähteä yksin radalla ettei toinen sitten peru omia menojaan?

Kyllä musta tollanen salailu on ihmeellistä. Eri asia on sitten jos ei ns. annettaisi lupaa tai HIRVEÄ meteli nousisi.. :attn:
 
Ymmärrän minäkin
Ei mielestäni mitenkään yliampuva tai "naurettava" reaktio, vaikka lapset olisivat miten hyvässä hoidossa. Ymmärrän täysin.
Mutta ihailtavaa (?), jos täysin ulkopuoliset osaavat arvottaa muiden murheet pieniksi tai isoiksi.
Tsemppiä ap:lle luottamuksen löytymiseen! Asia on varmasti kuitenkin keskusteltavissa?
 
Tasapuolisuutta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2006 klo 14:04 pettynyt kirjoitti:
Haluaisin mielipiteitä.... :ashamed:

Olin tässä taannoin viikonlopun koulutuksessa työn puolesta. Mies jäi lasten kanssa kotiin. Meidät oli kuitenkin kutsuttu "kekkereille" miehen kaverin luo juuri samana viikonloppuna.
No, kuitenkin kävi niin ,että koulutuksessa ollessa sain toiselta henkilöltä kuulla,että lapset menevät mummolaan yökylään ja mieheni kaverinsa luo...

Tietysti,sitten otin heti puhelun miehelleni, että mitä siellä oikein puuhataan... Mies vain totesi ,että asiastahan oli sovittu!!! Ei todellakaan! Mitään tuollaista ei keskusteltu ollenkaan.
Noo,lopulta hän ei kekkereihin mennyt, mutta minulla meni luottamus :'(

Kaikennäköistä pientä luottamus pulaa on aikaisemminkin ollut, mutta kun lapsista on kyse , menee minusta jo liian pitkälle...
Minun puolesta mieheni olisi saanut kaverilleen mennä, mutta oisi kait asiasta voinut minunkin kanssani keskustella...
Yhdessä olemme olleet jo kohta 10 vuotta...Monista kriiseistä olemme selvinneet, mutta nyt tuntuu että ollaan liian syvällä suossa :ashamed:
Mitäs tuohon muuta kommentois ku on tarkkaan menot oltava sinun tiedos.

PS. kukas sinnuu vahtis ko. koulutus viikonlopun iltoina ja öinä ? ettei menny viihteelle ja rietasteluks ?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2006 klo 23:20 vieras kirjoitti:
Mä ymmärrän sua. Meillä on (nykyään) itsestään selvää, että menoista kerrotaan toiselle, ja varsinkin siitä, jos pieni lapsi menee hoitoon. Tajuan senkin, että jos taustalla on ennestään muutakin, tuollainen tuntuu salailulta.
Peesi.
 
Kyllä minä ymmärrän sinua myös. Kun on luottamuspulaa ollut aikaisemminkin, niin ei se ainakaan tällaisella salailulla palaa.
Meillä on sama tilanne siinä mielessä, että luottamus toiseen on mennyt. Jos lapsia ei olisi, olisimme jo eri osoitteessa. Lasten takia täytyy vain yrittää löytää uudelleen se luottamus. Välillä tuntuu ettei enää jaksaisi, mutta olen itse valmis antamaan periksi lasten takia. Viimeiseen asti yritän.

Toivon sinulle hyvää syksyn jatkoa ja voimia tulevaan!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2006 klo 22:23 Ymmärrän kirjoitti:
En minäkään ymmärrä miehesi käytöstä. Ensinnäkin minusta omat lapset pitäisi olla etusijalla, eikä jonkun ryyppäämisen niin tärkeää, että tulee niin suuri hinku juhlimaan. Enkä tällä nyt sitä tarkoita etteikö vanhemmat saisi ylipäätään juhlimassa käydä, vaan lähinnä tuosta tavasta kuinka mies on toiminut edellämainitussa tilanteessa. Minusta miehesi olisi pitänyt etukäteen kertoa suunnitelmistaan.

Toiset ehkä ovat sitä mieltä että aikuiset ihmiset eivät ole tilivelvollisia toisilleen ja parisuhteessa täytyy tietty vapaus säilyttää, mutta minusta silloin kun on yhteisiä lapsia, eivät aikuiset voi toimia kuten lapset.
Peesaan täysin ylläolevaa. Ja mielestäni haiskahtaa hieman petturuudelta tuo miehesi käytös..
 

Yhteistyössä